2026-09-22, 00:23
Medlem
Vallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Självklart går det att ändra på om tillräckligt många tycker så. Så är det dock inte nu.

Så kommer det bli.

Och en sak till. Han är inte en del av det svenska folket bara för korrupta vänstern bestämt att han ska vara det. Vi är miljontals som i te vill ha honom här och som inte ser honom som svensk. Han kommer aldrig bli svensk och en del av folket. Han är ett jävla valboskap och en del av en taktisk spelpjäs som finns till för att fördärva vårt land.

Han är och kommer aldrig bli en del av det svenska folket. Han är bara en trojansk häst som kan liknas vid ett datavirus. Hur mycket du än låtsas om som om att han är svensk.
Citera
2026-09-22, 00:24
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
I vilket normalt land hade det här hänt? Norge, Schweiz, Tyskland, USA.

Nein.
Citera
2026-09-22, 00:26
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vally
Så kommer det bli.

Och en sak till. Han är inte en del av det svenska folket bara för korrupta vänstern bestämt att han ska vara det. Vi är miljontals som i te vill ha honom här och som inte ser honom som svensk. Han kommer aldrig bli svensk och en del av folket. Han är ett jävla valboskap och en del av en taktisk spelpjäs som finns till för att fördärva vårt land.

Han är och kommer aldrig bli en del av det svenska folket. Han är bara en trojansk häst som kan liknas vid ett datavirus. Hur mycket du än låtsas om som om att han är svensk.

Du får såklart tycka vad du vill. Lägg all din energi på nåt positivt som att träna eller att hjälpa nära och kära. Bara ett tips.
Citera
2026-09-22, 00:27
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Det görs ingen säkerhetsprövning av riksdagsledamöter. Gissar att det här kan inspirera Putin och hans ”sleeping agents” i Sverige.

Efter anklagelser om valfusk kommer det att göras en utredning. Oavsett om karln himself kan två sina händer från direkt inblandning, så finns alltid den indirekta aspekten. Gällande "Putte" så är det ingen överraskning om det redan finns sovande nissar här.
Citera
2026-09-22, 00:29
Medlem
Vallys avatar
Citat:
Du får såklart tycka vad du vill. Lägg all din energi på nåt positivt som att träna eller att hjälpa nära och kära. Bara ett tips.

Jag lägger energi på väldigt mycket.

En av dom mest prioriterade sakerna är och kommer vara att utgöra ett motstånd till Europas och Sveriges islamistiska förfall.

Sverige och Europa ska fortsatt vara vitt och kristet. Den kampen kommer föras tills dagen då jag är död.

Han är inte folket. Och du är en motståndare till folket.
Senast redigerad av Vally 2026-09-22 kl. 00:32.
Citera
2026-09-22, 00:32
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:

Är du ute och rör på dig eller saggar du i soffan?
Citera
2026-09-22, 00:33
Medlem
Pinsamt, och fördjävligt att de inte har kollat upp honom bättre. Hoppas innerligt att han inte får sin plats. Det har ju ändå kommit fram en hel del om människor i alla partier, inte minst SD. Första sten som skrevs. Men samtidigt ja... det här verkar tyvärr vara något speciellt

Att V låter något som detta ske, och att det kommer påverka en regeringsbildning är ju oundvikligt. Skämmes Mohamed Abdukardir Ali. Och hoppas att V inte dras ned av en enskild och nybliven medlem. Nyval i aktuellt distrikt låter inte orimligt med tanke på vad som har uppdagats.

Ni som skriver rasistiska kommentarer: en extra skämmes!
En är inte alla!
Senast redigerad av passoutpower 2026-09-22 kl. 00:51.
Citera
2026-09-22, 00:34
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vally
Jag lägger energi på väldigt mycket.

En av dom mest prioriterade sakerna är och kommer vara att utgöra ett motstånd till Europas och Sveriges islamistiska förfall.

Sverige och Europa ska fortsatt vara vitt och kristet. Den kampen kommer föras tills dagen då jag är död.

Han är inte folket. Och du är en motståndare till folket.

Gör din grej! Kul att du brinner för något. Hoppas du finner inre frid.
Citera
2026-09-22, 00:36
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Är du ute och rör på dig eller saggar du i soffan?

Har rört mig tillräckligt i dag. Nu tar jag det lugnt framför Stallone-rulle. Tackar som frågar.
Citera
2026-09-22, 00:36
Medlem
Alla somalier är kriminella
Citera
2026-09-22, 00:38
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Har rört mig tillräckligt i dag. Nu tar jag det lugnt framför Stallone-rulle. Tackar som frågar.

Finns bättre sätt att använda sin kropp. Bara ett tips.
Citera
2026-09-22, 00:43
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Finns bättre sätt att använda sin kropp. Bara ett tips.

Har du några tips? Eller blev du bara provocerad för att din rasistpolare verkar lite irriterad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in