Citat:
Ursprungligen postat av
Tream
Varför länkar du inte till Rybar istället för till någon annan karaktär? Jag ska hjälpa dig. Här är de senaste nyheterna från Rybar:
https://t.me/rybar/83363?single
Det finns ingenting där om Zelinskys segrar.
Du är uppenbarligen helt oförmögen att läsa länkar. Eftersom du antagligen är ryss kan väl förklaringen också vara att du gör exotiska och alternativa tolkningar av den information du får till dig.
Det är nu ganska upoenbart att ryssen retirerar runt Lyman. Att kalla det för Zelensky seger vet jag inte om jag vill sträcka mig till, men netto har inte Ryssland tagit någon mark alls i år. De går bakåt. Men skall man tro på er ryssar röner ni fantastiska framgångar.
Ryssar, som de primitiva släkte de är, mäter framgång i dödade civila och våldtagna barn. Det lustiga är att ryssar tror att den extra kromosom som Putin påstår att ni har gör er till uthålliga och starka individer.
Verkligheten är en medellivslängd motsvarande ett u-land, missbruk, aids, hepatiter, diktatur och en vekhet som gör er till fullständigt usla soldater.
Man ser samma på arbetsmarknaden. Dyker ni upp på jobbet är ni om möjligen nyktra ibland totalt omotiverade och tillverkar bara skit. Utvecklingsmässigt är ni på samma nivå som Centralafrikanska republiken.
En fullständigt misslyckad nation där misär, missbruk och elände är den dominerande livsstilen.
Ändå inbillar ni er att er extra kromosom gör er överlägsna alla andra. Ni ljuger för er själva precis som ni ljuger för varandra. Men någonstans innerst inne inser ni väl hur lågt begåvade och outvecklade ni är, därav eran lust att förstöra andra länder. Andra länder blir ju på något sätt ett bevis på er dekadens, förfall och inkompetens.
Den länk du kommenterar visar Rybars karta. Jag är inte förvånad över att du inte förstår det. Du förstår ju inte ens vad du själv länkar till. Men det går inte bra för er på slagfältet. Jag förstår att det känns jobbigt för en ryss att 4 1/2 år efter SMO inleddes harva runt på samma potatisåkrar.
Att invadera Europas näst fattigaste land var något ni i er inbilskhet trodde er kunna fixa på en kafferast. Verkligheten är att er inkompetens, dekadenta livsstil, soldater som mest gjort sig kända för att våldta civila och varandra gjort att ni framstår som outvecklade primater, ungefär i klass med babianer.
Om du nu har uppgifter som är aktuella för fronten, och som motsäger Rybars kartor så får du gärna presentera dem. Men ett tips, läs dem gärna innan