2026-09-21, 18:02
Medlem
FruKrokodils avatar
Nu gissar jag bara men jag tror förskole-sekten fått en del knepiga DMs av random folk som har åsikter om lite allt möjligt.
Pingstkyrkan är inte vanilj-kristna utan rätt hardcore i sitt hat tex mot HBQT.
Det ingår i läroplanen numera att inkludera HBQT redan på förskolan och det blir problematiskt för sekten.

Jag kan inte förstå hur man väljer denna typ av förskola men Hanna är ju både otrevlig, icke inkluderande och kan inte tänka sig någon bättre utflykt än lösgodis bland gravstenarna.
Ett par riktigt läskiga "sagor" från gamla testamentet på det så är livet komplett för en tvååring. Läroplan är för loosers och säkert inget Hanna tror på ändå.
Minns att Hanna köade ett bra tag på just denna förskola som hon "tyckte verka vara helt fantastisk".
Citera
2026-09-21, 18:04
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Men vaaaa?? Har HT läst här igen, sett diskussionen om smågodis och bett dom radera ALLT?? 😂😂😂😂

När jag kollade innan allt försvunnit så var det nån som hade kommenterat samma sak på typ hälften av bilderna, ifrågasatte att dom visade barnen i ett öppet konto, minns tyvärr inte de exakta orden.
Citera
2026-09-21, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Nu gissar jag bara men jag tror förskole-sekten fått en del knepiga DMs av random folk som har åsikter om lite allt möjligt.
Det ingår i läroplanen numera att inkludera HBQT redan på förskolan och det blir problematiskt för sekten.

Jag kan inte förstå hur man väljer denna typ av förskola men Hanna är ju både otrevlig, icke inkluderande och kan inte tänka sig någon bättre utflykt än lösgodis bland gravstenarna.
Ett par riktigt läskiga "sagor" från gamla testamentet på det så är livet komplett för en tvååring. Läroplan är för loosers och säkert inget Hanna tror på ändå.
Minns att Hanna köade ett bra tag på just denna förskola som hon "tyckte verka vara helt fantastisk".

Ja det gjorde hon, hon sa den var svår att komma in på för den var så populär. VAD är det för folk som bor där egentligen? De har säkert inte varit längre än Ullared. Helt galet att ha Daniel i lejongropen som saga? Hela bibeln är full av våld herregud. Vad är det för fel på folk.
Citera
2026-09-21, 18:07
Medlem
FruKrokodils avatar
Gällande flytten av köksbordet så är det säkert med samarbete i tankarna. Att något företag ska förbarma sig över den fattiga bordslösa familjen och skicka ett gratis mot lite reklam. Då har Hanna två matbord vilket är super då de ofta har så mycket gäster på besök.
Citera
2026-09-21, 18:24
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Ja det gjorde hon, hon sa den var svår att komma in på för den var så populär. VAD är det för folk som bor där egentligen? De har säkert inte varit längre än Ullared. Helt galet att ha Daniel i lejongropen som saga? Hela bibeln är full av våld herregud. Vad är det för fel på folk.

Smålänningar har en förkärlek för pingstkyrkan av någon anledning. Förstår inte varför dom är så fanatiskt religiösa. Hanna borde bli cancellad för att ha valt en så kass förskola med så gammaldags värderingar.
Citera
2026-09-21, 18:28
Medlem
Men herregud så pinsamt att förskolan har raderat alla bilder. Säkerligen tack vare Hanna. Ja, har hon inte vågat visa sig på förskolan innan så kommer hon garanterat inte våga göra det nu med risk för att råka stöta på några andra föräldrar. Nu har hon verkligen gjort bort sig. Den här veckan blev nog inte så bra trots allt…
Citera
2026-09-21, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intenuigen999
Men herregud så pinsamt att förskolan har raderat alla bilder. Säkerligen tack vare Hanna. Ja, har hon inte vågat visa sig på förskolan innan så kommer hon garanterat inte våga göra det nu med risk för att råka stöta på några andra föräldrar. Nu har hon verkligen gjort bort sig. Den här veckan blev nog inte så bra trots allt…

🤣😅
Citera
2026-09-21, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil

"Lösgodis bland gravstenarna" 😂😂😂😂
Citera
2026-09-21, 18:43
Medlem
Varenda foto är raderat förutom ett foto på förskolans ig-konto. Gissar på att det varit damage-kontroll big time idag. H gjorde kanske en video där hon hytter med pekfingret🤣
Citera
2026-09-21, 18:45
Medlem
Åh HERREGUD vilken sinnessjukt långt kvitto
Citera
2026-09-21, 18:46
Medlem
polka-maskinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Ja det är ju utan tvekan så att HT ligger bakom detta. Jag vet att dom har haft denna öppna sida i flera år men bilderna som låg uppe var bara från senaste året.

Jag kollade igår och det var någon som skrivit på flertalet bilder och ifrågasatt att förskolan hade öppen profil och visade barnen helt ocensurerat. Kanske någon här ifrån? Kommentarerna såg ut att ha skrivits för några dagar sedan bara. Troligen har väl Hanna läst här, stampat i golvet och skickat Kebabsåsen till förskolan för att berätta för dem att de minsann skyddar Lars identitet och att därför måste ALLA bilderna tas ner. 😅😅😅 Även de som inte visade Lars!!
Citera
2026-09-21, 18:47
Medlem
Perfekt att flytta bordet till vardagsrummet, nu behöver de inte äta i soffan längre för att kunna se på tv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in