2026-09-20, 17:26
Medlem
fululfs avatar
Jag känner inte jättemånga som röstat SD men jag har ett par i släkten. Vissa som vacklat i sitt val 2026 tog slutgiltig ställning när SD började kampanja med Fröken Snusk, en maskerad brainrot-kvinna som hoppar omkring och gapar och skriker om snoppar och avgaser, till vad som bäst kan beskrivas som AI-dunkadunka. Hon har sin publik, visst, bland barnen till det absoluta bottenskrapet av svensk white trash. I en valrörelse har en artist som Fröken Snusk endast ett syfte:
Att skämma ut partiet. Och hon lyckades. Hon borde kampanja för V nästa omgång, som artisten som dödade SD och fällde Tidö. Eller kan hon ha varit planterad av Nooshi att infiltrera och döda SD?
Citera
2026-09-20, 17:31
Medlem
Morgonrodnads avatar
Trams, de som blir upprörda på att det finns ett svenskt alternativ till att lyssna på gansterrapp eller världsmusik röstar ändå inte på SD.

Av alla som jag hört lämna SD för soffan eller partier utanför riksdagen har ingen talat om fröken Snusk utan alla talar om att SD struntar i att stoppa invandringen.
Citera
2026-09-20, 17:32
Medlem
Onanikrems avatar
De flesta Tidö röstare skiter nog fullständigt i Fröken snusk. Tror inte jag hört henne, den nye? Den gamle har jag tyvärr haft missnöjet att höra.
Citera
2026-09-20, 17:34
Medlem
nämen säger ju en del om partiets smak.
Citera
Medlem
Morgonrodnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
De flesta Tidö röstare skiter nog fullständigt i Fröken snusk. Tror inte jag hört henne, den nye? Den gamle har jag tyvärr haft missnöjet att höra.

Visst inte att de var fler än en men kvinnor har de väl alltid varit?
Citera
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fululf
Jag känner inte jättemånga som röstat SD men jag har ett par i släkten. Vissa som vacklat i sitt val 2026 tog slutgiltig ställning när SD började kampanja med Fröken Snusk, en maskerad brainrot-kvinna som hoppar omkring och gapar och skriker om snoppar och avgaser, till vad som bäst kan beskrivas som AI-dunkadunka. Hon har sin publik, visst, bland barnen till det absoluta bottenskrapet av svensk white trash. I en valrörelse har en artist som Fröken Snusk endast ett syfte:
Att skämma ut partiet. Och hon lyckades. Hon borde kampanja för V nästa omgång, som artisten som dödade SD och fällde Tidö. Eller kan hon ha varit planterad av Nooshi att infiltrera och döda SD?

Hur många % av hennes målgrupp fick rösta 🤔
Citera
2026-09-20, 17:37
Medlem
Högern tar vad de kan få. Det är inte så att artister köar för att få idiotförklara sig själva så då får det bli Fröken Snusk.

Däremot köper jag inte att hon skrämde bort särskilt många från partiet. Vad jag kunde se så klappade SDarna händerna som lyckliga mongon över att äntligen få en egen kulturrepresentant. Fröken snusks musik personifierar partiet.
Senast redigerad av Varmboga-10.2 2026-09-20 kl. 17:41.
Citera
2026-09-20, 17:38
Medlem
Cyborg2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fululf
Det skulle kunna vara medveten AI-manipulation. Fröken Snusk satt en kväll med ChatGPT och skulle generera en ny hitlåt i stilen EPA-dunk med text på temat "basha vänstern". Den Woke-tränade AI:n gjorde det så patetiskt som möjligt för att skämma ut SD & Frk Snusk
Citera
2026-09-20, 17:42
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonrodnad
Visst inte att de var fler än en men kvinnor har de väl alltid varit?
Antar de var och är kvinnor, inte tittat i deras byxor.

Den förra fick sparken och de drog på den rosa skidmasken på en ny. Orsaken till hela härligheten får du läsa i skvallerpressen, eller kanske FS. har en egen tråd här? Rätt sällan jag kollar i kändisskvaller och då aldrig på C - D kändisar.
Citera
2026-09-20, 17:52
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Mest pinsamma artist något parti någonsin involverat i en valrörelse.
Citera
2026-09-20, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
Mest pinsamma artist något parti någonsin involverat i en valrörelse.
ja det var verkligen lågvatten och det som fick mig slutligen att inte rösta på sd igen det var droppen.
Citera
2026-09-20, 18:08
Medlem
Tranquility Bass avatar
Hon gjorde nog verken till eller från, det som fick folk att lämna partiet var att man inte gillar den politik partiet torgför och utför.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in