2026-09-20, 15:54
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Craigg
Vad tycker ni om juggar i allmänhet? Trevliga? Vackra tjejer?
---
Jag minns en gång för mycket länge sedan när jag var en liten parvel. Min bror som var fotbollsstjärna i staden och hans polare hade dragit hem två nya brudar som de träffat på krogen. Han presenterade dem som "juggar". Och jädrar vad de var snygga alltså! Jag slogs av deras skönhet fast jag egentligen var alldeles för liten för att reagera så.
Citera
2026-09-20, 15:55
Medlem
Ett problemfolk, men ljusår bättre än araber.
Citera
2026-09-20, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
juggar startade den grova kriminaliteteten på 80 talet i sverige , utpressningar , mord, sprängningar , etc och det säger allt om detta pack.

Det stämmer till 100%.

Och ändå har juggarna lyckats tvätta sitt rykte något enormt. Så till den milda grad att de nu ständigt lyfts fram som ett himmelskt exempel på lyckad assimilering och integration.

Visst, många av dem jobbade hårt, men minst lika många var grovt kriminella.

Sverige hade varit ett så mycket bättre land utan juggarna.
Citera
2026-09-20, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 23123asdasdaabc
Har haft bekanta från dessa länder, det är bara kvinnorna som är trevliga.

Haha, jasså?

Jag är man, och jag måste säga att männen från dessa länder oftast är trevliga. Kvinnorna däremot är ena helvetesbitchar!
Citera
2026-09-20, 16:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ionia
Haha, jasså?

Jag är man, och jag måste säga att männen från dessa länder oftast är trevliga. Kvinnorna däremot är ena helvetesbitchar!
Vet inte varför men utlänska har funkat bättre för mig än Svenska kvinnor.
Citera
2026-09-20, 16:20
Medlem
godboys avatar
Jag har inga större problem med juggarna. Kvinnorna kan vara mycket vackra och eldiga. Ja visst finns det kriminella, men min uppfattning med juggarna är att de är tusen ggr bättre än araberna. Jobbat lite med juggar genom tiderna och det har inte varit några problem, araber och perser däremot, så jävla kassa.
Citera
2026-09-20, 16:25
Medlem
Amsvartners avatar
Jag ser Jokso och Milan Sevo framför mig..bra grabbar 🙄

Juggebrudar har temperament iaf 👍
Citera
2026-09-20, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amsvartner
Jag ser Jokso och Milan Sevo framför mig..bra grabbar 🙄

Juggebrudar har temperament iaf 👍
kom hit jä massa slödder på 70 talet från jugoslavien och där har du 2 av dem-
Citera
2026-09-20, 16:31
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ionia
Ett problemfolk, men ljusår bättre än araber.

Ungefär så. Fast inte ljusår.
Citera
2026-09-20, 17:25
Medlem
Skulle nog vilja säga att de är väldigt rakt på sak, snackar mycket skit och jobbar hårt men rundar gärna alla hörn.
Röker alldeles för mycket cigg.

Ok i min bok
Citera
2026-09-20, 17:27
Medlem
KastlosaBerits avatar
De är ofta långa.

Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Framtid Fi. Man får tänka hur liksom bäst kunna döda dom. De är ju i allians med ryssen så förr eller senare kommer ju vi svenskar behöva tänka på det. Hur enklast döda en jugge.

Som med ryssen är det väl mer att man får gloriferia dom innan. Att du är så grym och bra. Ena riktigt fina ena. Sedan gör man det som krävs. För Sverige. I krig...

Ja nazisterna jagade främst serber vilja försvarade sig mot packet. NATO sedan angrep ju Serbien 1999 och slet Kosovo ifrån dem. Nu har denna djävla pakt en amerikansk bas i Kosovo. Jag har inget emot serber. Minns det av SVT uppiskade hatet mot dem på 90-talet, precis som med rysshatet idag. Det fungerar inte på mig, får mig istället bara att betrakta Sverige och en stor del av mina landsmän svenskarna med avsmak. Svenskarna gör bäst i att låta Sverige vara neutralt.
Citera
2026-09-20, 17:31
Avslutad
Har också uppfattningen om att brudarna kan vara lite eldiga
Den stereotypiske jugge-mamman kan vara lite påträngande ibland. Hon vill väl men det där med gränsdragningen.. Å andra sidan går man aldrig hungrig.
Annars är juggarna som dom flesta andra. Några bra, några mindre bra. Samma med svenskar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in