2026-09-20, 13:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Tur då att Cissi har råd att skita i sånt.

Btw så skulle Anneli kunna stämma Anjo för att han påstår att att Anneli anklagar Jocke för att vara pedofil.

Ju fler stämningar desto mer cirkus för oss att bevittna.

Vet inte om det där är så bra case, dvs "Han påstår att jag kallat honom för XXX".

Inte en enstaka beskyllning i en konflikt åtminstone, även om det kan väcka viss missaktning att man håller på så. Det kanske kan ses som lindrigt.

Men om någon har exempel på där det har fungerat hade jag gärna läst domen.
Citera
2026-09-20, 14:07
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Du påstår att skilleras inte är intresserad av att få reda på anonyma användare. Jag påtalar då att böl Axel redan har tagit reda på en anonym användares identitet och stämt personen. Huruvida personen har hängts ut är inte relevant. Dock så förlikades det i denna specifika situation att bölman inte fick hänga ut personen i sin podd.

Du är bortgjord och greppar efter halmstrån din jävla horunge.
Jag sa att han inte var intresserad av anonyma användare för att hänga ut dem så som Jocke gör.
Bevis på att skilleras hängt ut anonyma användare så som Jocke gjort?

Du jämförde Skilleras och Jockes stämning.
Men samtidigt verkar dessa 2 vara helt olika på alla punkter

När du bevisar att Skilleras hängt ut eller stämt en icke offentlig person som enbart uttryckt sin åsikt, då kan du börja böla om att jag hade fel. Tills dess kan du ditt lilla cp sluta ljuga.

Ljuga är något du och Jocke verkar ha gemensamt.
Citera
2026-09-20, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Jag sa att han inte var intresserad av anonyma användare för att hänga ut dem så som Jocke gör.
Bevis på att skilleras hängt ut anonyma användare så som Jocke gjort?

Du jämförde Skilleras och Jockes stämning.
Men samtidigt verkar dessa 2 vara helt olika på alla punkter

När du bevisar att Skilleras hängt ut eller stämt en icke offentlig person som enbart uttryckt sin åsikt, då kan du börja böla om att jag hade fel. Tills dess kan du ditt lilla cp sluta ljuga.

Ljuga är något du och Jocke verkar ha gemensamt.

Klart dessa är olika.

Annel* har inte skrivit anonymt på flashback utan på facebook och expressen under sitt egna namn.

Axel hittade identiteten på anonym användare som är ICKE OFFENTLIG och stämde personen.
Citera
2026-09-20, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Axel är en mycket feg människa precis som Jockiboi.
Människan som hängt ut han som våldtäktsman är nu hans allierade samtidigt som han basunerar ut att han aldrig glömmer en oförrätt.
Hur kan du jämföra Axel med Jockiboi, precis som om de skulle ha någonting gemensamt?

Jockiboi är ju en nästintill förståndshandikappad, manipulerande mytomandvärg. Axel besitter inga av dessa egenskaper. Är Axel feg? Har aldrig sett bevis på det.

Jockiboi däremot…En liten kyckling och narcissisternas gråt-narcissist nummer ett!
Citera
2026-09-20, 14:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av macranna
Hur kan du jämföra Axel med Jockiboi, precis som om de skulle ha någonting gemensamt?

Jockiboi är ju en nästintill förståndshandikappad, manipulerande mytomandvärg. Axel besitter inga av dessa egenskaper. Är Axel feg? Har aldrig sett bevis på det.

Jockiboi däremot…En liten kyckling och narcissisternas gråt-narcissist nummer ett!

De är olika, men de har en del likheter också.

Axel hotade en person med att han skulla öppna upp skallen eller mejsla honom i tinningen eller något sånt. Vad hände när den personen tröttnade och åkte hem till Axel?

Axel ringde snuten alternativt låste in sig på dass. Han fick ju flera besök, pga att han vägrade stå sina hot, vet inte exakt vad som hände när. Det var verkligen "ring när du är här utanför så kommer jag och öppnar upp skallen på dig", eller något i den stilen. I livestream.

Han hade till och med mage att gråta om det till Tidningen Syre, där en av Henkos antirasistkompisar jobbade.

Relevant om vilken feg liten bitch Axel är:
(FB) Skvaller om Cissi Wallin

It's all talk.
Senast redigerad av lent-eel 2026-09-20 kl. 15:02.
Citera
2026-09-20, 15:21
Medlem
TaEnNyDas avatar
https://bloggbevakning.nyheter24.se/2026/09/20/joakim-lundell-drar-tillbaka-stamningsansokan-mot-annelie-hogberg/

Jockiboi drar tillbaka stämningen.
Citera
2026-09-20, 15:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TaEnNyDa
https://bloggbevakning.nyheter24.se/2026/09/20/joakim-lundell-drar-tillbaka-stamningsansokan-mot-annelie-hogberg/

Grattis Anneli!

Citera
2026-09-20, 15:48
Medlem
cinmiks avatar
Citat:

Det var som fan.

Tror han att han ska slippa att bli granskad nu?
Citera
2026-09-20, 15:50
Medlem
TaEnNyDas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Det var som fan.

Tror han att han ska slippa att bli granskad nu?
Han fattar inte att han redan gjort bort sig med att stämma från första början. Jävla fån.
Citera
2026-09-20, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Man ÄR en totalt rimlig person nånstans i Sverige och pekar ut att Sveriges rikaste influencer, har betalat dyrt, svindyrt, för plastikkirurgi som får hans ansikte att se ut som en svullen tunna utan ögon och det är vad du tar in i risken när du beräknar om det är värt det.
Hur blev det ditt bekymmer?
Citera
2026-09-20, 15:54
Medlem
Citat:

Han har väl inte råd att betala en advokat till för ingenting
Citera
2026-09-20, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Var du där?
Var du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera