2026-09-19, 19:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vilkentrappappapp
Oj det kan du ju inbilla dig. Gå och dra en näsa och trösta sig för alla offentliga förudmjukelser & fadäser
Vad svarar du på?
Citera
2026-09-19, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baiser
Det är ganska fascinerande hur Läckberg orkar lägga så mycket tid, ork, energi och pengar på en avslutad relation hon egentligen inte har nått att göra med. Det får min psyk-kärring radar att blinka rött.

Ja det kan nog fler hålla med om. Om hon slutade lägga så mycket energi på andra människors liv kanske hon skulle få mer ork över till sitt eget, som hon själv ganska ofta skriver om.

Det var ju ganska nyligen hon skrev detta på Instagram:

”Oro för att mitt klimakteriejag lägger krokben för att vara den fru han förtjänar. Glädje över alla mina fina vänner. Ständig ångest för att jag med numera begränsad ork isolerar mig socialt och försummar dem.”

Kanske bättre att lägga den begränsade orken där då, istället för på MZ och hans exfrus skilsmässa.
Citera
2026-09-19, 19:29
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Lite intressant ändå med tanke på hur död MZ:s karriär påstås vara här inne.

När allt faller släpptes den 2/9 och ligger nu på plats 4 på den officiella veckotopplistan för facklitteratur för 7–13 september.

Det handlar om faktiskt sålda exemplar. Bara tre fackböcker sålde fler den veckan.

Intresset för MZ verkar med andra ord inte riktigt ha försvunnit.

https://forlaggare.se/topplistor/
Hur många exemplar har han själv och sin familj köpt upp? Kan inte tänka mig att folk har tid att sitta och läsa hans privata känslosvall. Han köper ju sitt eget märke på vin vilket syntes tydligt på menyn. Han var så blek hos Skavlan och hela fasaden har fallit.
Citera
2026-09-19, 19:32
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Inser du inte hur sjukt det är att ha som sin enda hobby i livet att hata en man som du förmodligen varken känner, eller ens har sett irl, och som med största sannolikhet aldrig gjort något mot dig personligen?
Eller är det det han har?

Det jag inte fattar är hur det kommer sig att du inte vänder hatet mot exempelvis Trump, Musk, Andrew Tate eller vem som helst av de miljoner män som ställer till med elände på riktigt - och för de flesta?

VARFÖR har du valt ut just Måns Zelmerlöw??
Det är ju en skvallertråd om författaren MånsPetter och då kan väl inte Rikskrim sitta och skriva om hur mycket han gillar Trump.
Citera
2026-09-19, 19:40
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Kan du lägga ut ett citat på något förtal om barnens mor?
Enligt Skavlan så gick han till angrepp på Ciara hela boken rakt igenom. Menar du att Skavlan hittade på? Klart att du tycker om och gottar dig när han förnedrar sina barns mor. Du själv smutskastar henne i tråden så fort du får ett tillfälle. Obehaglig är bara förnamnet på dig mellan Otto och Plommon.
Citera
2026-09-19, 19:48
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Jag försökte själv. Men då måste jag bli medlem/följare. Jag är inte instakunnig.
Nej, du är högst okunnig. Ändå sitter du och raljerar stup i kvarten om hur involverad du är i MånsPetter och ända in i hans kalsonger . Ditt intresse för hans skinnbit var stort och du skrev att han hade två om jag fattat rätt?
Citera
2026-09-19, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilkentrappappapp
Hade han varit ren hade han haft förnuftet att INTE fortgå med egensinnig bokpublicering.
Han begriper inte ens att alla fattar det är närmare 20 år än 3 som han brukat. Ingen självinsikt och övertro på sig själv trots upprepade misslyckanden tycker jag känns jävligt kemiskt.
Knarket gav honom energi att i bitterhet skriva boken. Knarket gör folk omdömeslösa men han sa hos Skavlan att alla som knarkade var normala. Hela karln var var som en död fisk och förvärrade för sig själv.
Citera
2026-09-19, 19:59
Medlem
Citat:
Vad svarar du på?
Skulle nog kunna vara på nåt av ditt slidder och sladder?
Citera
2026-09-19, 20:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Enligt Skavlan så gick han till angrepp på Ciara hela boken rakt igenom. Menar du att Skavlan hittade på? Klart att du tycker om och gottar dig när han förnedrar sina barns mor. Du själv smutskastar henne i tråden så fort du får ett tillfälle. Obehaglig är bara förnamnet på dig mellan Otto och Plommon.
Smutskastar jag Ciara? Det får du gärna citera isåfall.

Skavlan hade troligen inte själv läst boken. Det han sa stämde nämligen inte. Det finns inga "rätt starka attacker" på CJ i boken alls.
Tror du bara för att en gubbe sitter i rutan o intervjuar så är han personligen påläst?
Tror du att han gjort research och läst boken själv? Eller har han medarbetare som förser honom med ett färdigt manus?
Tror du att bara för någon tidningsskribent skriver något med vässad penna så att det är sant?
Att allt som står i tryck är sant? Har du hört talas om fake news? Har du hört talas om källkritik?
Citera
2026-09-19, 20:04
Medlem
Citat:
"Man ska vara rädd om små sår och fattiga vänner."
Hur tror ni hans pojkar mår av detta?
Att ni fullständigt försöker att förinta deras far? Är det medmänskligt tycker ni?
Ni borde vara uppmuntrande istället för att deras pappa lyckats lägga kokainet bakom sig.
För barnens skull.
Och jag svarar så utförligt som jag tycker är lagom för att du ska förstå. Men jag tvivlar på att du vill förstå.
Ja han ungar mår nog dåligt av att ha en idiot till pappa. Vem i helvete skriver en bok som alla kan läsa där han angriper deras mamma? Den djäveln har knarkat i åratal och ljuger så hans näsa blir ännu längre. Sista gången du får svar av mig.
Citera
2026-09-19, 20:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Knarket gav honom energi att i bitterhet skriva boken. Knarket gör folk omdömeslösa men han sa hos Skavlan att alla som knarkade var normala. Hela karln var var som en död fisk och förvärrade för sig själv.
Det sa han inte alls.
Han sa att kokain gjorde inte folk bänga i huvudet, hade han märkt. Och eftersom det höjde självförtroendet så blev det attraktivt för honom. Inte ordagrant.
Citera
2026-09-19, 20:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Ja han ungar mår nog dåligt av att ha en idiot till pappa. Vem i helvete skriver en bok som alla kan läsa där han angriper deras mamma? Den djäveln har knarkat i åratal och ljuger så hans näsa blir ännu längre. Sista gången du får svar av mig.
Han angriper inte deras mamma. För deras barns skull. Är du trög?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in