2026-09-19, 17:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Du skriver i varenda mening att medlemmarna fantiserar. Du som vet allt om din idol och detaljerat kanske ska skriva del 2 "SNÖN FALLER" ?
Jag tycker att det märks på Måns att han ej brukar kokain längre. Att gå i terapi har nog varit nyttigt för Måns. Han har ett annat självförtroende nu. Och vågar säga som det är.
Det är som ni hoppas kunna knäcka Måns med ert förtal och bara hoppas att han ska få ett återfall igen.
Väldigt fult av er. Ni tänker förstås på hans pojkar då. Snacka om empatistörda medlemmar.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-09-19 kl. 17:27.
Citera
2026-09-19, 17:29
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Precis vad skavlan sa, han kunde givit sidorna "boken" till sina söner. Om det nu var så viktigt. Nu har han istället förtalat pojkarnas mamma i en hel bok. Återigen, kan det bli engelsk domstol som driver det kommande förtalsmålet?

Stackars barn med en sådan hämndlysten och självupptagen pappa.
Han är en person som skulle kunnat gå riktigt långt om han inte hade allas ögon på sig. Hämdlysten så han nästan inte kan sitta still. Att skriva en sån där bok är sinnessjukt. Sen sitter människan och säger att han inte ville att skilsmässan skulle bli publik. Vad gör han då? Skriver en snaskig bok och sätter sig hos Skavlan för att hoppas på att få framstå som offer. Ciara ska vara glad över att bo långt ifrån den där människan och att han har ögonen på sig. I England har dom kamera i varenda gathörn och buske så det är tryggt för familjen om han inte går bananas.
Citera
2026-09-19, 17:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Han är en person som skulle kunnat gå riktigt långt om han inte hade allas ögon på sig. Hämdlysten så han nästan inte kan sitta still. Att skriva en sån där bok är sinnessjukt. Sen sitter människan och säger att han inte ville att skilsmässan skulle bli publik. Vad gör han då? Skriver en snaskig bok och sätter sig hos Skavlan för att hoppas på att få framstå som offer. Ciara ska vara glad över att bo långt ifrån den där människan och att han har ögonen på sig. I England har dom kamera i varenda gathörn och buske så det är tryggt för familjen om han inte går bananas.
Och du har läst den "snaskiga" boken. Kan du lägga ut något snaskigt exempel ur boken?

Jag i min tur är glad att CJ bor i radioskugga i England.
Men tyvärr så bor hennes megafon Läckberg här och det räcker mer än väl.
Citera
2026-09-19, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
Ego ego ego
Barnen behöver dig nu
Skärp dig för fan o h flytta till dina barn
Måns du är så liten i ditt sinne så man skäms
Varför förutsätta att allt är så enkelt?
Vi vet ju i princip ingenting.

Han måste för det första kunna försörja sig. Chansen att kunna göra det är troligtvis större i sitt hemland.

Hur vet vi att han får träffa sina barn oftare för att han bor i närmre? Att alla käppar i hjulet hon hitintills satt bara upphör sådär?

Sedan är ju inte vårdnadstvisten avgjord. Är ganska säker på att han fortsatt har förhoppningar om den.
Citera
2026-09-19, 17:42
Avstängd
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen

Kommer säkert kontaktannons: Hämndlysten narcissistisk småbarnspappa söker kvinna som beundrar honom. Avstyckad länga utanför Staffanstorp erbjuds, tillbringa din kvällar i mörkret hos mig
Citera
2026-09-19, 17:44
Avstängd
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell

...Han måste för det första kunna försörja sig. Chansen att kunna göra det är troligtvis större i sitt hemland...

Han har garanterat större möjlighet att försörja sig i England där ingen vet vem han är.
Pubar o småkrogar utanför London, kan funka
Senast redigerad av Rikskrim08 2026-09-19 kl. 17:48.
Citera
2026-09-19, 17:45
Medlem
Citat:
Precis vad skavlan sa, han kunde givit sidorna "boken" till sina söner. Om det nu var så viktigt. Nu har han istället förtalat pojkarnas mamma i en hel bok. Återigen, kan det bli engelsk domstol som driver det kommande förtalsmålet?

Stackars barn med en sådan hämndlysten och självupptagen pappa.
Jag tror inte att han är särskilt populär i England. Därför han känner sig så olycklig där. Även svenska folket borde inse vilken ynkrygg han är på bästa sändningstid.
Citera
2026-09-19, 17:46
Avstängd
Citat:
Kommer säkert kontaktannons: Hämndlysten narcissistisk småbarnspappa söker kvinna som beundrar honom. Avstyckad länga utanför Staffanstorp erbjuds, tillbringa din kvällar i mörkret hos mig
Varför skulle han behöva det när han har ett nytt förhållande?
Citera
2026-09-19, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Och du har läst den "snaskiga" boken. Kan du lägga ut något snaskigt exempel ur boken?

Jag i min tur är glad att CJ bor i radioskugga i England.
Men tyvärr så bor hennes megafon Läckberg här och det räcker mer än väl.
Ja, men Mumsbulle har ju dig så det jämnar ut sig. Du fajtas för din vän all vaken tid med näbbar och klor.
Citera
2026-09-19, 17:51
Avstängd
Rikskrim08s avatar
Citat:

Så kul för MånsPetter. Då är ju allt toppen. Då kunde han ju struntat i att ge sig på sitt ex med 200 sidor om barnens mor som hans stackars pojkar ska behöva läsa en dag
Citera
2026-09-19, 17:52
Medlem
Citat:
Spännande? Slutar namnet på en frukt? Förklarar kunskapen om alla detaljer.
Citera
2026-09-19, 17:54
Avstängd
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Jag tror inte att han är särskilt populär i England. Därför han känner sig så olycklig där. Även svenska folket borde inse vilken ynkrygg han är på bästa sändningstid.

Ingen risk, de vet inte vem han är. I MånsPetters fall är ju detta en fördel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in