2026-09-19, 00:38
Medlem
JanFyhrholdts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jade11
Jag kommer när ni flyttat på luftfickans egna pardis.
Menar inte ens gaser bara.

Tack för förtydligandet av mitt argument för antidemokrati och
ojämlikhet.
En oslagbar ideologi om man betänker att folk aldrig är så dumma som man tror, utan istället oändligt korkade.
Citera
2026-09-19, 02:25
Medlem
De flesta kvinnor ska inte ha rösträtt, det har dom bevisat.
Citera
2026-09-19, 02:41
Medlem
Pungsvings avatar
Vänsterfolk simmar med fötterna framåt, och går baklänges. Allt är så pinsamt förutsägbart. "Vi såg det inte komma."
Citera
2026-09-19, 02:46
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Har ni reflekterat över att 6 av 9 partiledare är kvinnor?
Ja, saknas bara tre kvinnor tills vi har fullständig jämställdhet.
Citera
2026-09-19, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
Värre är att två är muslimer.
Nassesvin 🤢🤮
Citera
2026-09-19, 03:35
Medlem
particulum1s avatar
Antagligen en realitet som saknar modernt historiskt motstycke.

Lyckligtvis loggas och dokumenteras i princip allt numera digital, vilket kommer att ge mycket värdefull data för framtida analyser.

Dock är ingen regering formellt på plats ännu.

Kanske blir detta ett ypperligt tillfälle att avgöra om kvinnor är lämpliga att regera eller inte.

Experimentalism på nationell nivå.
Citera
2026-09-19, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Svenska kvinnor, hel & halvfikusar och sådana där äckliga kryp som MP snubben är ju lierade med Hamas-Islamist-Imamerna så det blir säkert jättebra. Vilket toppengäng..
Tyvärr har svenska kvinnor samma värdegrund som hamas, Al qaida, ISIS mflr.. beklagligt.

Detta är alltså den typen av män de lierar sig med, mot svenska män ( och kommande svenska generationer barn).. värt att komma ihåg.
https://www.youtube.com/watch?v=3sXX2_hHfbM
https://www.youtube.com/watch?v=QWZKmho9Dws
https://www.facebook.com/share/r/19ijYQMWMX/
Hahaha du skämtar... Är du fortfarande så hjärntvättad? Skrämmande
Citera
2026-09-19, 08:09
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Jo....fast vi lever heller inte kvar i grottor. Man får ta det onda med det goda

Vi hade inte bott kvar i grottor om kvinnorna styrt heller. Kvinnor är mindre våldsbenägna och har större vilja till samarbete, de behöver inte tuppa sig hela tiden som män.
Skulle vi kunnat ha en kvinnlig Hitler? Med miljontals kvinnliga nazistsoldater som stred för henne?
Våld ligger inte för kvinnor, de löser problem på andra sätt. Jag är övertygad om att vi haft en fredligare värld om kvinnorna styrde.
Citera
2026-09-19, 08:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Och innan dess var det kukarna som regerade? Det kan ju inte gärna bli sämre nu.
Kukarna har regerat världen i tusentals år, hur gar det gått? Krig, miljöförstöring, ojämlikhet, fattigdom...

Kukarna bara förstör...

Alla människor är helt värdelösa, män eller kvinnor. Men män har av någon efterbliven anledning intalat sig att deras småkukade ledare leder dem så fint framåt. I verkligheten sänder era manliga ledare in i krig som låtsaskriget i Ryssland, nazityskland eller Stalins Ryssland. Krig, krig, tappa kuken. Tappa livet.

Enda hoppet får oss är att något annat än en människa styr sådana efterblivna människor som här och var vi än hittar dem. Man eller kvinna..

Edit: Att fullständigt fullt ut tro att kvinnor skulle förstå människans natur bättre och inte skapa totalt våld och misär är att fullständigt missförstå mänskliga egot. Du behöver gå tillbaks till allra första meningen i din bok om egots betydelse.
Senast redigerad av ffeeeeea777 2026-09-19 kl. 08:36.
Citera
2026-09-19, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DKbutterfly
De flesta kvinnor ska inte ha rösträtt, det har dom bevisat.

Nä för ni män verkar ju sannerligen ha full kontroll på ert känsloliv och ert beteende👌🥴
Citera
2026-09-19, 09:12
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ffeeeeea777
Kukarna bara förstör...

Alla människor är helt värdelösa, män eller kvinnor. Men män har av någon efterbliven anledning intalat sig att deras småkukade ledare leder dem så fint framåt. I verkligheten sänder era manliga ledare in i krig som låtsaskriget i Ryssland, nazityskland eller Stalins Ryssland. Krig, krig, tappa kuken. Tappa livet.

Enda hoppet får oss är att något annat än en människa styr sådana efterblivna människor som här och var vi än hittar dem. Man eller kvinna..

Edit: Att fullständigt fullt ut tro att kvinnor skulle förstå människans natur bättre och inte skapa totalt våld och misär är att fullständigt missförstå mänskliga egot. Du behöver gå tillbaks till allra första meningen i din bok om egots betydelse.

Kvinnor är mindre våldsbenägna än män, generellt. Hur det skulle sett ut om kvinnor styrt världen kommer vi aldrig att få reda på men jag vidhåller min åsikt.
Citera
2026-09-19, 09:52
Medlem
MrWins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Kvinnor är mindre våldsbenägna än män, generellt. Hur det skulle sett ut om kvinnor styrt världen kommer vi aldrig att få reda på men jag vidhåller min åsikt.

Riksdagen kommer säkert göras mysigare nu med spa och kaffemaskiner i varenda vrå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in