2026-09-18, 22:38
Medlem
Är namnet på min dokumentär. SVT kl 23.

Men tror ni inte det är så? Matematiskt.
Ekonomin kommer gå åt helv oavsett. Negrerna gjorde att ekonomin klarade sig lite längre.

Elleer?
Senast redigerad av czxq 2026-09-18 kl. 22:41.
Citera
2026-09-18, 22:43
Medlem
Negerordets avatar
Negers kvaddade ekonomin. Femtielva procent av hucklezoomali går på ultrabidrag för tjocka familjen med åtta barn. Vid sidan av drygar de ut inkomsten med knarkförsäljning, mestadels kat.

Då är inte lidandet inräknat, det för våldtäkt, mord och andra företeelser i spåren av negerinvandringen. Minns Elin Krantz i Göteborg. Minns Luna i Skellefte. Negern kan inte kontrollera sin sexualitet, utan sätter på allt som rör sig.
Citera
2026-09-18, 22:48
Medlem
arowanajs avatar
Det fanns oerhört få mörkhyade som var med och räddade svensk ekonomi. Om det nu var någon överhuvudtaget. Däremot var finnarna med och räddade upp den genom sitt slit. =)
Citera
2026-09-18, 23:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av arowanaj
Det fanns oerhört få mörkhyade som var med och räddade svensk ekonomi. Om det nu var någon överhuvudtaget. Däremot var finnarna med och räddade upp den genom sitt slit. =)
japp finnarna kan vi ( -eller NI...) tacka för massor av skattepenga5r o massvis av välfärden. men glöm inte juggarna, monte negro folket, ungrarna o rätt mkt av bosnierna med
Citera
2026-09-18, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av czxq
Är namnet på min dokumentär. SVT kl 23.

Men tror ni inte det är så? Matematiskt.
Ekonomin kommer gå åt helv oavsett. Negrerna gjorde att ekonomin klarade sig lite längre.

Elleer?
Jag ser ingen sådan dokumentär på SVTs tablå
Citera
2026-09-18, 23:22
Medlem
Negerordets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noxtrei
monte negro folket

Inte negers, men väl muslimer. Har en på jobbet. Äter inte fläsk, men dricker alkool och vänsterprasslar med yngre fömågor.
Citera
2026-09-18, 23:24
Avslutad
Det var de vita som räddade Sverige, därför är det ganska vithyat fortfarande.
Citera
2026-09-18, 23:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Negerordet
Negers kvaddade ekonomin. Femtielva procent av hucklezoomali går på ultrabidrag för tjocka familjen med åtta barn. Vid sidan av drygar de ut inkomsten med knarkförsäljning, mestadels kat.

Då är inte lidandet inräknat, det för våldtäkt, mord och andra företeelser i spåren av negerinvandringen. Minns Elin Krantz i Göteborg. Minns Luna i Skellefte. Negern kan inte kontrollera sin sexualitet, utan sätter på allt som rör sig.

Minns Gustav Badin!
https://sv.wikipedia.org/wiki/Gustav_Badin
Citera
2026-09-18, 23:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Negerordet
Inte negers, men väl muslimer. Har en på jobbet. Äter inte fläsk, men dricker alkool och vänsterprasslar med yngre fömågor.
jag sa inte monte negro folket var negrer, men jag sa att dom har hjälpt detta landet till det bättre!
Citera
2026-09-18, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pidr
Jag ser ingen sådan dokumentär på SVTs tablå

De lovade..
Citera
2026-09-19, 00:46
Medlem
Dock ska det slås fast att de svarta är en charmig och trevlig
tillgång för Sverige
Citera
2026-09-19, 00:46
Medlem
Dem gör nog Sverige till Zimbabwe förr eller senare när vi vita svenskar försvinner. De kastade ut de vita ur sina hemländer och körde landet i botten. Två exempel på detta är då Zimbabwe och sydafrika
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in