Citat:
Ursprungligen postat av
roadwornandweary
Helena Vanhanens bild på LinkedIn ser ut att ha betydligt mindre läppar. Men kan ju såklart också bara struntat i att måla utanför läpplinjen med den där bruna läppennan där (men otroligt tveksamt, dom ser ut att vara fejk). Extremt posiga, putiga bilder på hennes instagram men backar man längre bak ser man att läpparna blir mindre och mindre.
Citat:
Ursprungligen postat av
babyhime
Kära du, man opererar inte läppar, man injicerar dem med fillers.
Jag kollade igenom Helenas instagram. Långt bak i flödet har hon betydligt smalare läppar. Hon har definitivt fillers idag. Och som andra redan påpekat, de där tjocka korvläpparna målade i ljusrosa med brun kant runtom... det är en väldigt speciell stil. Det bruna har verkligen exakt nyans av ett oblekt anus. Det är inte den färg jag själv hade valt att rama in mitt kakhål med. Men men, to each her own.
Olivia har opererat munnen/läpparna tror jag, eftersom hon har så konstig/begränsad rörlighet. Jag gissar på att hon gått all in på allt på en sån där turkisk plastikoperationsresa. För läpparna kan man bland annat operera ansiktsmuskler så att munnen blir mer "leende" (populärt i asien). Man kan också förkorta längden till septum. Och forma om.