2026-09-16, 14:50
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Icke att förglömma: Den här bilden där han står bredvid en såndär mätpinne. Det gula är 175, men han når inte hela vägen upp https://ibb.co/QSctgSK
Kroppshållning som en ge gröddbulle
Citera
2026-09-16, 18:26
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Icke att förglömma: Den här bilden där han står bredvid en såndär mätpinne. Det gula är 175, men han når inte hela vägen upp https://ibb.co/QSctgSK
Ja att han säger att han är 174 innebär att man får dra av ytterligare - för han ljuger jämt.
Citera
2026-09-16, 18:30
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsofthemushroom
Ja, vad säger ni?

https://bloggbevakning.nyheter24.se/2026/09/16/ett-bestallningsjobb/

"God morgon!
Igår kväll släppte Anjo en video som jag kände direkt var ett ”beställnings jobb” från Joakim Lundell. Frågan jag ställde mig var också om inte Joakim till och med betalar Anjo att göra den. Det är en känsla jag har 🤷‍♀️

Videon är ett axplock på personer som Joakim Lundell idag har ”beef” med. Det är Cluee, Cissi Wallin, Emelie (Fru Medvikt) och Annelie Högberg.

Såg sporadiskt i början (hopp in och ut i premiären) men stängde av helt när Anjo rättfärdiga sig själv med att det inte vara så grova bilder han visade på Emelie H ”Only Fans” bilder i sin video när han visade dom. Så här gör Joakim Lundell – mannen som inte vill vara en del av ”drama” utan bara hålla på med familjecontent. När han vill smutskasta på människor som har kränkt hans egna ego.

Det som är vidrigt hos mig är att dessa två män är familjefäder med små barn och håller på med detta sätt. Är detta något för Bloggbevakningen att skriva om så gör gärna det.

Jag kan faktiskt inte annat än hålla med den här personen som skickade mig ett DM efter att ha tittat på delar av Anjos video – döpt till ”CLUEE… VAD ÄR DITT PROBLEM?”. Vid det här laget behöver man inte ens titta på videon för att veta exakt vad den innehåller.

En annan sak som jag också funderat på är varför Joakim Lundell – stämningsbenägen som han är – inte har stämt Cissi Wallin. Det har ju nämligen visat sig att det inlägg som Joakim stämmer Annelie Högberg för var en repost av Cissi Wallins inlägg.
Hon var alltså upphovspersonen till det, men istället för att gå efter henne stämde han en kvinna som enbart delat det vidare. Cissi har även delat en kritiktext om Joakim Lundell på den nya sajten Hon Media, där hon är ansvarig utgivare – någonting som i Joakims värld borde vara betydligt värre än att en privatperson delar ett klipp vidare på sitt Instagramkonto, där hon i dag har 700 följare.

Ni vet ju vad man säger: ”Ge dig på någon i din egen storlek.”men jag kan inte låta bli att undra om Jocke drar sig för det eftersom Cissi har större ekonomiska muskler än vad Annelie – OCH Joakim – har. För utifrån ser det onekligen ut som att han hellre ger sig på personer som inte har lika mycket att sätta emot.
Jag tycker att det börjar bli väldigt tydligt nu, and I’m not having it!

Vad säger ni om dm:et högst upp?
Beställningsjobb eller bara en fan boy at work"

Camilla Gervide fortsätter att växa i mina ögon och Jocke måste verkligen hata henne nu.
Citera
2026-09-16, 18:31
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja att han säger att han är 174 innebär att man får dra av ytterligare - för han ljuger jämt.
167 cm sägs det och jag tycker att det ser ut att stämma.
Citera
2026-09-16, 19:17
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaEnNyDa
”Jag har letaaaaat! Sen jag var liiiteeen”
https://m.youtube.com/shorts/l5_m2m-KP8A

Hahahaha, jag har letat... efter det klippet... från TV4, för att bevisa att inte haters har klippt det. Det är ett genuint fruktansvärt roligt klipp. Stort tack!
Citera
2026-09-16, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
När någon som Bloggbevakning som normalt sett följer strömmen och föredrar att gå igenom nersparkade dörrar, ser att strömmen inte alls följer Jocke oavsett om det är riktiga läsare eller riktiga kollegor, är det ett bra tecken. Inte modigt för fem öre. Det hade varit att försvara Jockiboi nu när det nästan börjar storma.

Att folk med ett finger upp i vädret ser att det börjar gå åt helvete är en signal att börja pressa på allvar.

Trosakvinnan kan bara vinna nu. Antingen förlorar hon i rätten och Jockiboi är helt orimlig, överkänslig och en tyrann som utnyttjar rättssystemet på ett sätt ingen tycker det ska utnyttjas till. Eller så vinner han för att systemet inte fungerar och han står med skammen.

Vad var det Sally sade? Något om att det är svårt att backa sig uppför en uppförsbacke. Hoppas några konton memar det. Sally hade lårhöga lackstövlar vilket ger utrymme till bra skämt.

Jag har tvivlat på Bloggbevakningen länge efter att sett henne slicka Jockibois röv i flera år, men de senaste artiklarna, med fritt omodererat kommentarsfält, får mig att tro att det vänt. För bara några månader sedan hade hon inga problem med att kasta upp Jockibois lögner om Medviktarna och Axel, att dom trakasserat Lisens föräldrar och hackat Anjos mail. Istället för att brösta i text, och be om ursäkt, plockade hon bort det efter att Axel mailat att han skulle gå vidare med förtalet. Det kom något lamt att hon borde ha kollat av sanningshalten bakom Jockes påståenden. Kanske var det den händelsen som fick Camilla att vakna upp, och inse att Jocke ljuger så fort det låter ur kakinkastet.
Citera
2026-09-16, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Hahahaha, jag har letat... efter det klippet... från TV4, för att bevisa att inte haters har klippt det. Det är ett genuint fruktansvärt roligt klipp. Stort tack!
När man ser kommentarerna om hur modig han är så inser man att ibland är det faktiskt klokare att vara feg och tyst.
Citera
2026-09-16, 20:48
Medlem
Kollar på Rockbjörnen live, TV4.
Viktor Leksell säger i sitt tacktal "jag har förstått att många av er gått in och röstat varje dag, det är inget som jag varken bett er om eller trott att nån ska göra"....
Syftar han på nån, eller är man bara skadad från denna tråd och tror att alla tänker på samma sak...?
Citera
2026-09-16, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vem har han stämt som maniskt kritiserat honom?
Pratade inte om stämning utan om maniskt kritiserande. För övrigt behöver jag inte nämna namn.
Citera
2026-09-16, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dannejunior96
Vad tycker du om att Jockiboi maniskt skovar runt i folks DM? Eller läser allt om sig själv överallt, för att hålla koll på vem som är meningsmotståndare, vad dom skriver och vart? Jockiboi har print på vartenda inlägg här på Flashback som är negativt negativ. Han har dessutom sparat på vartenda kontonamn som varit kritisk mot honom.
Vem är manisk menar du?
De som inte gör annat än letar fel.
Citera
2026-09-16, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaEnNyDa
Den var inte vinklad. Jockiboi har hänvisat till sina journaler enda sedan han skrev Monster. Finns inga belägg för den tortyr han säger att hans mamma utsatt honom för. Han ljuger.

Hur var den vinklad menar du?
Det var den inte? 😂
Om det inte finns belägg, var är motbevisen?
Citera
2026-09-16, 21:00
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTourette
De som inte gör annat än letar fel.
Ditt perspektivbyte infinner sig förmodligen senare än hos normalbegåvade.

Hav tröst i att en vacker dag så står Jocke där med rumpan bar även för idioterna.

"Kejsaren är naken."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in