2026-09-16, 16:27
Medlem
löls avatar
Min önskan är att islamist vänstern tar in ännu fler islamister.

Höjer skatterna, skrotar kärnkraften och inför planekonomin som de lovade.

På så sätt påskynda det oundvikliga 👍

Varför vänta när folket önskar ovanstående?
Citera
2026-09-16, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
"Nordeuropa" vad är det? Norden? Vi råkar vara omgivna av några av världens fredligaste brottsfriaste länder.

Här är wikins lista på "antal mord per capita alla länder".
Så MORD är den enda brottskategorin? "Bara jag inte blir mördad så!". Korkade jävel.
Citera
2026-09-16, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MP2026
Vad jag hoppas:
  • Att Tidö och den övriga vit-makt-rörelsens inflytande successivt minskar.
  • Att alltfler nya svenskar får möjlighet att etablera sig ekonomiskt och politiskt.
  • Att svenskarna inser att NATO-medlemskapet & DCA-avtalet är skit och att en avveckling av dessa påbörjas.
  • Att svenska politiker skaffar sig en ryggrad och helt bryter kontakten med den zionistiska apartheid- och folkmördar-staten.
Så svart makt är ok. Antivita svin 🖕
Citera
2026-09-16, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jakirosmother
mångfald
Ja, jättemångfald med fler araber.. varför flyttar du inre till irak istället?
Citera
2026-09-16, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Våldsbrott sker i alla länder. Inte minst av drogpåverkade personer. Därifrån till att gå och vara rädd är ett långt steg.
Men rädd för "rasister" är legitimt? Det avgör inte du kommunistvin. Ta dina hamaspolare och stick till MENA!
Citera
2026-09-16, 17:59
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Så MORD är den enda brottskategorin? "Bara jag inte blir mördad så!". Korkade jävel.
Nej "mord" är inte det enda brottet, men ett enkelt brott att studera och göra statistik på, och naturligtvis en vägledning till hur brottsligt ett land är. Sverige på plats 161 av världens länder när det gäller mord och jag är glad att jag gett dig den informationen ifall du trodde något annat.

I själva verket har Sverige nästan exakt samma antal mord under hela perioden 1950-2025. Alltså från att det inte förekom någon invandring alls tills att 2M flyttat in.
Citera
2026-09-16, 18:05
Medlem
Galejans avatar
Skyhöga bensin och dieselpriser. Minst femtio kronor vid pump. Elektrifiera räddningstjänstens fordon, det är bara att pusha igenom. Förbjud miljöfarlig privateldning, exempelvis olja, kaminer eller vedspisar. Stäng de kvarvarande kärnkraftverken och fokusera på vind. Förbjud konstgödsel. Motarbeta icke miljövänliga jordbruk.

Några förslag som jag vill se genomförda i rask takt.
Citera
2026-09-16, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Men rädd för "rasister" är legitimt? Det avgör inte du kommunistvin. Ta dina hamaspolare och stick till MENA!
Hamas stavas med stort H. ”Kommunistsvin”? Du måste ha blandat ihop mig med någon annan..
Citera
2026-09-16, 18:07
Medlem
Biggedys avatar
Rejält ökad invandring och i och med det:
Högre bostadspriser.
Lägre löner.

Helst tar vi in 1.000.000 indiska män som jobbar inom IT.

Högre bensinpriser så fler tar cykeln.
Karensdagen skrotas
6 timmars arbetsdag

♥️
Citera
2026-09-16, 18:16
Medlem
Jag gillar inte så mycket med vänstersidan men jag hoppas verkligen att avdrag försvinner som ROT och RUT och även att vinster inom skolan avskaffas eller begränsas ordentligt.
Citera
2026-09-16, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
"Nordeuropa" vad är det? Norden? Vi råkar vara omgivna av några av världens fredligaste brottsfriaste länder.

Här är wikins lista på "antal mord per capita alla länder".
Faktaresistansen är brutal hos vissa. Folk som kallar Sverige för otryggt är totalt hjärntvättade av alt-högern samtidigt de anklagar andra sidan för att vara hjärntvättade av mainstreammedia.
Det är objektiv fakta att Sverige i stort är ett tryggt land men att det finns olika områden där kriminaliteten eskalerat och skapar otrygghet mycket pga just den stora invandringen från MENA.
Citera
2026-09-16, 19:12
Medlem
Om det blir rödgröna röran all over again med sprängningar, skjutningar, 4-dubblades vårdköer och några hundra tusen nya flyktingar som urholkar välfärden så hoppas jag att de som röstade för skiten drabbas hårdast.

När sedan MP ser till så att bensinen åker upp till 40/50kr litern och matpriserna slår i skyn så villa jag samtidigt inte höra något gnäll av folk som röstade vänster.
Senast redigerad av KetaminKajsa 2026-09-16 kl. 19:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in