Citat:
Ursprungligen postat av
Rullator-Ronny
Som rubriken lyder. De flesta svenska kvinnor i 20-årsåldern på exempelvis tinder har exakt samma profiler: Ingen beskrivning öht, och typ 5 bilder varav 2 selfies och 3 bilder från någon charterresa till Mallorca/Gran Canaria/Grekland där de antingen ligger vid en strand eller dricker vin.
Då jag så klart tänker att hon på regelbunden basis blir gruppknullad av ett gäng svartmuskiga greker när jag ser detta så sveper jag vänster på 90% av alla jag ser, och jag förstår inte varför de lägger upp sådana bilder?
Min teori är att de ser männen på samma app som lägger upp sådana bilder för att signalera pengar och status, och därför gör de också det. Men förstår de verkligen inte att män lockas av helt andra saker än de själva gör? Det finns liksom ingen man som bryr sig om att en kvinna har råd att åka utomlands en gång om året, speciellt inte när de bara åker till så totalt ointressanta resmål.
Hon vill väl visa att hon tycker om att resa? Men du har ju så himla mycket komplex så du oroar dig förstås över att hon ska ha haft passionerat samlag som du aldrig kommer nå upp till eftersom att du är stel och tråkig? Det låter snarare som ett du-problem.
Alla kvinnor uppskattar semester och bad. Aldrig mött en kvinna som inte älskar att resa och se världen? Tror man måste vara väldigt speciell för att inte gilla god mat och vackra stränder? Din koppling att man ska ha gangbang för att man reser .. ja vad ska man säga? Du är inte helt hundra i det där lilla huvudet. Men ska inte ljuga.. vi har alla haft en sommarfling

och dem minnena är underbara.