2026-09-15, 19:36
Medlem
Som rubriken lyder. De flesta svenska kvinnor i 20-årsåldern på exempelvis tinder har exakt samma profiler: Ingen beskrivning öht, och typ 5 bilder varav 2 selfies och 3 bilder från någon charterresa till Mallorca/Gran Canaria/Grekland där de antingen ligger vid en strand eller dricker vin.

Då jag så klart tänker att hon på regelbunden basis blir gruppknullad av ett gäng svartmuskiga greker när jag ser detta så sveper jag vänster på 90% av alla jag ser, och jag förstår inte varför de lägger upp sådana bilder?

Min teori är att de ser männen på samma app som lägger upp sådana bilder för att signalera pengar och status, och därför gör de också det. Men förstår de verkligen inte att män lockas av helt andra saker än de själva gör? Det finns liksom ingen man som bryr sig om att en kvinna har råd att åka utomlands en gång om året, speciellt inte när de bara åker till så totalt ointressanta resmål.
Citera
2026-09-15, 19:41
Medlem
smickras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullator-Ronny
Som rubriken lyder. De flesta svenska kvinnor i 20-årsåldern på exempelvis tinder har exakt samma profiler: Ingen beskrivning öht, och typ 5 bilder varav 2 selfies och 3 bilder från någon charterresa till Mallorca/Gran Canaria/Grekland där de antingen ligger vid en strand eller dricker vin.

Då jag så klart tänker att hon på regelbunden basis blir gruppknullad av ett gäng svartmuskiga greker när jag ser detta så sveper jag vänster på 90% av alla jag ser, och jag förstår inte varför de lägger upp sådana bilder?

Min teori är att de ser männen på samma app som lägger upp sådana bilder för att signalera pengar och status, och därför gör de också det. Men förstår de verkligen inte att män lockas av helt andra saker än de själva gör? Det finns liksom ingen man som bryr sig om att en kvinna har råd att åka utomlands en gång om året, speciellt inte när de bara åker till så totalt ointressanta resmål.

För att det räcker. De lär få tonvis med meddelanden ändå.
Citera
2026-09-15, 19:43
Medlem
Straminskys avatar
Om det är semesterbilder så är det ju ett bra alibi för att lägga upp lättklädda bilder.
Citera
2026-09-15, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smickra
För att det räcker. De lär få tonvis med meddelanden ändå.

Men vill man inte åtminstone sticka ut lite från mängden när man marknadsför sig själv på dejtingmarknaden? 90% av alla deras profiler är exakt likadana, jag har ingen anledning att svepa varken ja eller nej på sliddjur A, B eller C.

Jag får ändå en del matchningar, och det är just de som verkar lite unika och intressanta som jag lägger mest energi på.
Citera
2026-09-15, 19:56
Medlem
Magnet83s avatar
De får tillräckligt med matchningar oavsett och är nog ändå inte så intresserade av att marknadsföra sig för demografin som direkt associerar generiska semesterbilder med att personen på fotona "på regelbunden basis blir gruppknullad av ett gäng svartmuskiga greker".
Senast redigerad av Magnet83 2026-09-15 kl. 20:01.
Citera
2026-09-15, 20:29
Medlem
cinmiks avatar
Citat:

Greker är inte särskilt svartmuskiga.

Finns riktigt heta greker.
Citera
2026-09-15, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Greker är inte särskilt svartmuskiga.

Finns riktigt heta greker.

Jo det är de, och håriga som fan.
Citera
2026-09-15, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnet83
De får tillräckligt med matchningar oavsett och är nog ändå inte så intresserade av att marknadsföra sig för demografin som direkt associerar generiska semesterbilder med att personen på fotona "på regelbunden basis blir gruppknullad av ett gäng svartmuskiga greker".

Kvinnor är alltså ute efter demografin utvecklingsstörda män som inte kan lägga ihop 1+1?
Citera
2026-09-15, 20:41
Medlem
jjujjus avatar
Citat:

Hon vill väl visa att hon tycker om att resa? Men du har ju så himla mycket komplex så du oroar dig förstås över att hon ska ha haft passionerat samlag som du aldrig kommer nå upp till eftersom att du är stel och tråkig? Det låter snarare som ett du-problem.

Alla kvinnor uppskattar semester och bad. Aldrig mött en kvinna som inte älskar att resa och se världen? Tror man måste vara väldigt speciell för att inte gilla god mat och vackra stränder? Din koppling att man ska ha gangbang för att man reser .. ja vad ska man säga? Du är inte helt hundra i det där lilla huvudet. Men ska inte ljuga.. vi har alla haft en sommarfling och dem minnena är underbara.
Citera
2026-09-15, 20:50
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Du får det nästan att låta som att kvinnor inte gillar män med hår på bröstet

Rakar du benen också?

Min man ska vara hårig, sjukt sexigt!
Citera
2026-09-15, 21:22
Medlem
Magnet83s avatar
Citat:
Kvinnor är alltså ute efter demografin utvecklingsstörda män som inte kan lägga ihop 1+1?
Män/killar som är ungefär på samma plats som de själva är i livet. Sådana som gillar att festa, resa, är avslappnade och inte resonerar som maniska incels och tror att de värsta skräckexemplen som finns på porrsidor eller poddar som FreshandFit är representativa för alla kvinnor. För fullständig transparens är jag personligen inte intresserad av att ingå några seriösare relationer med kvinnor som lever på detta sättet heller även om jag inte börjar (sex?)fantisera om att de som laddar upp några bilder från sina semestrar särskilt ofta utövar gruppsex med håriga greker, eller någon annan för den delen.
Senast redigerad av Magnet83 2026-09-15 kl. 21:52.
Citera
2026-09-15, 21:37
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Inte alla.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera