2026-09-15, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Det är inte upp till dig😅 dessutom borde hennes egna morsa värna om hennes integritet men det gör hon inte så
Håller med om att mam H verkligen borde värna om integriteten vad gäller barnet (och det kommer nog aldrig ske tyvärr), men att diskutera ett oskyldigt barns utseende är OT.
Citera
2026-09-15, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frejaswen
Kul att förskolan inte ens är stängd idag, varför ska man ljuga. Kan man inte bara njuta av dagen 🙃

Hur vet du det?
Citera
2026-09-15, 12:05
Medlem
Visst har Lasse fortfarande blöja… Man ser det i PoP filmen
Citera
2026-09-15, 12:07
Medlem
Har hon färgat håret igen… burrrr

Stackars L som tvingas med på mammas ”äventyr” aka bilresor (som hon hatar pga grovt åksjuk) till diverse lågprisbutiker.

Och den där tiltok grejen hon delade… H vill bara ursäkta sin lata livsstil. Nej h du behöver I TE stanna upp MER du behöver skaffa dig mycket mer att göra, ha fler sociala interaktioner och ÖVA dig gällande din sociala fobi. L börjar tids nog skolan och du kommer vara tvungen att hämta /lämna, fixa playdates och umgås med andra vuxna vare sig du vill eller inte. Alternativet är att bli ökänd (vilket hon förmodligen redan är) som den skumma mamman som är folkskygg
Citera
2026-09-15, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Hur vet du det?

För min typ närmaste kompis har sina barn på fsk i Smålandstenar och de är på sin vanliga förskola idag.
Citera
2026-09-15, 12:17
Medlem
Citat:
Vem har bestämt det? Att kommentera någons utseende är högst normalt även om det är ett barn. Synd att DU känner dig obekväm av det. Och tycker hennes egna morsa att det är fel så kanske hon inte ska ha squishy i sina reklaminlägg. Men uppenbarligen är hon en pengamaskin och inget annat så det kanske du ska oroa dig mer över. Du ska inte predika vad som är rätt eller fel när du själv lägger kommentarer i en FBtråd. Det var min sista kommentar till dig🙂ja ungen är inte fin iaf.
Så du ser inget fel i att kommentera att ett barn är fult?

Går du fram till människor irl och säger likadant?
Citera
2026-09-15, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajmedii
Vaaa, är den öppen?
Förstår hon inte själv att föräldrar till andra barn på förskolan och pedagoger kollar hennes insta…. Och som jag…skäms ihjäl av hennes såkallade influencer liv 😂
Och nu säga att förskolan är stängd?
Du vet det helt säkert? 😋

En kompis till mig har sina barn på fsk i smålandatenar och de är där idag. Var tvungen och skicka och fråga 😂
Citera
2026-09-15, 12:18
Medlem
Citat:
För min typ närmaste kompis har sina barn på fsk i Smålandstenar och de är på sin vanliga förskola idag.
Japp min vänninas barn går på samma förskola som L och hon säger att det är öppet. De har stängt en dag i november men inte idag😅😅
Citera
2026-09-15, 12:18
Medlem
Citat:
Kan det inte skilja mellan förskolorna? Det finns ju även en privat förskola i Smålandsstenar som kanske har andra dagar för stängning.
Citera
2026-09-15, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Kan det inte skilja mellan förskolorna? Det finns ju även en privat förskola i Smålandsstenar som kanske har andra dagar för stängning.

Ja kanske, kan inte vara 100 säker. Hon bor utanför men barnen går där på den kommunala, så vet inte vem Hanna är mer än till sin fantastiska Instagramkarriär.
Citera
2026-09-15, 12:26
Medlem
Citat:
Ja kanske, kan inte vara 100 säker. Hon bor utanför men barnen går där på den kommunala, så vet inte vem Hanna är mer än till sin fantastiska Instagramkarriär.
Min vännina har sina barn på exakt samma skola och ja de har öppet som vanligt.. Hanna vill bara ha ursäkt att shoppa på Rusta o släpa me sig Lasse
Citera
2026-09-15, 13:11
Medlem
Citat:
Min vännina har sina barn på exakt samma skola och ja de har öppet som vanligt.. Hanna vill bara ha ursäkt att shoppa på Rusta o släpa me sig Lasse

Oj men det är ju en jättekonstig sak att ljuga om? Förstår inte varför hon skulle ljuga om det. Förstår hon inte att även pedagogerna och föräldrar till andra barn kan se hennes öppna instagram? Varför inte bara ta en ledig dag? Inget fel med det om hon inte behöver jobba.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in