Citat:
Ursprungligen postat av
Terrorstorm
Det är bra med tydliga divideringar såväl i samhället överlag som politiskt. Det gör det så mycket enklare när etniska konflikter oundvikligen väl bryter ut. Eller tror moderna svennen att balkanisering är något som är förpassat till 90-talets Jugoslavien? Naiva, naiva dårar.
Kommer älska hur vänsterröstare med paff uppsyn vaknar upp när den avgörande konflikten i om du skjuter eller blir skjuten är just hudfärg. Kommer vidare att bistert skratta när de inser att det är dem som skapat konflikten. Sanna mina ord.
Citat:
Ursprungligen postat av
Radikalexorcist
Det är bättre för Sverige att bidragstagande invandrare blir de som i fortsättningen avgör valen?
Om du är svensk så är du nog den första jag någonsin hört argumentera för detta.
Ni två verkar hålla fanan högt för att inte få röster det hör ju jag det.
V fick extremt bra resultat i flera områden. Herregud där jag bor var det största partiet. Men det kommer inte ur luften. Utan för att ni, Tidölaget osv, har aktivt propagerat för V bland en massa människor.
Och nu vill ta bort deras rösträtt för att folk röstar fel. Är det inte blattar så är det kvinnor, är det inte kvinnor så är det homos, är det inte homos så är det studenter, är det inte dom så ska kulturtanterna rensas bort. Alla som fått rösträtt och som väljer att inte rösta på dom som spenderat år efter år att ge dom spott och spe för att få sina egna att mysnjuta av att se nån lida som inte är dom.
Och nu är ni här och gråter ut om hur synd det är om er.
Det är inte synd om er, ni vet hur spelfältet ser ut och ni har gjort samma misstag sen allmän rösträtt kom till.
Men visst vackla ni mellan att pissa på en massa människor, chockas att dom inte gillar er nog för att rösta på er efter det, och sen kräva att folk som inte gillar er ska rensas bort från röstlängden. Det kommer gå toppen.