2026-09-14, 18:49
Medlem
TaEnNyDas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTourette
Men när han blir stämd är det okej? 🤷‍♀️
Att Annika stämde honom efter 10+ år av grova förtal är HELT RÄTT.
Fan vad han behandlat henne illa.
Citera
2026-09-14, 18:50
Medlem
TaEnNyDas avatar
Citat:
Ska man behöva tåla vad som helst för att man är offentlig?
Nej, men det han stämmer kvinnan i Trosa för är riktigt löjligt.
Citera
2026-09-14, 18:51
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Om du sitter och en bevakar en privatperson 24/7 som postar någon gång ibland så är det du som är ett creep.

Den misstänka följer jag inte alls men han måste ju ruttnat på nåt, eller hur?
Däremot så går det ju inte att komma in här då och då utan att se släkt till den misstänkta kommentera dygnet runt i ofantliga trådar. Är det ett creep?
Den misstänkta?
Hon är inte under utredning för brott.

Han har stämt henne och vi vet ännu inte hur det går. Men jag kan inte tro att rätten tar hans torftiga stämning på allvar. Vi får se, kanske blir det så att Jocke drar den tillbaka.

Om hennes släkt skriver på flashback hör inte hit.

Det är fortfarande den som bevakar andra 24/7 för att se om någon skriver något som är sjuk/ett riktigt creep/en stalker.
Senast redigerad av cinmik 2026-09-14 kl. 18:54.
Citera
2026-09-14, 19:43
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det säger du bara för att du är partisk. Hade han stämt Julia för samma sak hade du jublat.
Nej, jag hade tyckt att det var jäkligt falskt och ynkligt med tanke på hur mycket han utnyttjat Julia.

Citat:
Ska man behöva tåla vad som helst för att man är offentlig?
Är man en offentlig person får man tåla att folk kritiserar det man själv valt att skylta med offentligt - ja absolut.
Citera
2026-09-14, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oskartorskar23
Jocke är känd i finare sammanhang för att ha rytmen i blodet! Fast fortsätt projecera du!
Rytmen i blodet? Menar du körslaget 😂
Citera
2026-09-14, 19:45
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oskartorskar23
Medviktarna tog bort tröjor och förlikades således! Varför tror du Robin och Emelie ville ha ett sekretessavtal?
Det ville de inte.
Varför tror du Jockiboi ville ha sekretessavtal?
Citera
2026-09-14, 19:48
Medlem
TaEnNyDas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Är man en offentlig person får man tåla att folk kritiserar det man själv valt att skylta med offentligt - ja absolut.
Jockiboi verkar tro att han kan säga och bete sig hur som helst och sen när det blir lite jobbigt så måste alla hålla tyst för han själv orkar inte möta kritiken. Säg inte att du köpt sex om du inte vill att folk ska veta att du köpt sex, bland annat. Sexchatta inte med minderåriga etc.
Citera
2026-09-14, 20:52
Medlem
cinmiks avatar
Jag längtar till Operation kobra släpps eftersom jag njuter när Jocke lider.
Citera
2026-09-14, 21:41
Medlem
TaEnNyDas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Jag längtar till Operation kobra släpps eftersom jag njuter när Jocke lider.
Jockiboi - Horungen som #MeToo glömde.
Citera
2026-09-14, 22:12
Medlem
Spritnotas avatar
Alla seriösa medier inklusive alla kollegor på sociala medier fattar hur galen Jockiboi är och fasar ut honom.

Emil Hansius flyttade in. Kul. Hoppas att han aldrig mer tar i tång. Verkar inte så.

Hampus Hedström och Therese Lindgren myggade av Anjo. Smart. Tack.

Man behöver inte vinna några stora strider för att vinna kriget. Fd Fröken Snusk, tror att Jockiboi och Anjo är normal personer ha som vän, men jag är totalt övertygad om att hon kommer välja sina vänner med omsorg när Felicia fattar att HENNES krig är över. Hon kanske skrollar bak och hör av sig till ThatsAnton igen, som var lojal mot henne långt innan Jockiboi var. Time will tell. Oavsett randoms fast Anton och Sampev2 har mer gemensam makt än många andra. Men backa bara, bryr sig få.

Bombsäkert är att inga NYA stjärnor är lojala med Jocke. Det är endast Anjo, Anna Book, Felicia och Danjal. Och några boomers på TV4 och Expressen.

Just Jenny Alversjö på TV4 förtjänar en egen rättegång. Hur partisk mot ondskan kan man vara? Hon förtjänar ett eget hål att brinna i. Jag tycker inte att hon ska glömmas bort en enda sekund. Hur kan en så partisk person vara programledare? Hon måste betala, bort med henne.
Citera
2026-09-14, 22:22
Medlem
Spritnotas avatar
Jag önskar att alla memekonton varvar DATUM det kom fram hur Jockiboi beter sig, med Jenny Alverskog på TV4

Varför frågade hon i mellandagarna på TV4 live på morgonen "hur det känns" istället för en rimlig fråga? "Varför har du ljugit och hängt ut din mamma? Varför hittade du på och ljög om att dina barndomsminnen var det du förtalar din mamma om?" Jag kan ställa 20 rimliga frågor, men Jenny Alverskog MÖRKADE FAKTA och tyckte synd om. Mörkade. Köpt. Avskeda henne.
Citera
2026-09-15, 13:16
Medlem
TaEnNyDas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Jag önskar att alla memekonton varvar DATUM det kom fram hur Jockiboi beter sig, med Jenny Alverskog på TV4

Varför frågade hon i mellandagarna på TV4 live på morgonen "hur det känns" istället för en rimlig fråga? "Varför har du ljugit och hängt ut din mamma? Varför hittade du på och ljög om att dina barndomsminnen var det du förtalar din mamma om?" Jag kan ställa 20 rimliga frågor, men Jenny Alverskog MÖRKADE FAKTA och tyckte synd om. Mörkade. Köpt. Avskeda henne.
Håller med i att intervjuerna efter Hatet inte ställde Jockiboi mot väggen och krävde svar av honom. Gäller inte bara Jenny.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in