2026-09-13, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohamed999
Dumle va nisses största Tabbe. Räknar inte vad blatte barnen har för åsikter.

Ja tack vare Dumle som goa Nisse hahaha
Citera
2026-09-13, 17:31
Medlem
Var inte så smart och gömma sig inom EU
Citera
2026-09-14, 00:23
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SFTPN
Stämmer ju inte.. han har mer pengar än sina vänner

Det hade han inte i samband med kidnappningen av Nisse. Vad han har för tillgångar nu har jag ingen aning om.
Det var heller inte min poäng.
Jag funderade över hur pass pundig han var vid häktningen.
Abstinens och häktning är inte en rolig kombination..
Att han missbrukat rätt hårt under årens gång är allmänt känt, men frågan är hur pundig han var vid gripandet.
Citera
2026-09-14, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Det tror jag med.
Hade varit kul att veta hur pass nere i missbruk han var vid gripandet.
Abstinens kan ju ställa till det vid en häktning.
Haval har tidigare haft ryktet kring sig om att vara riktigt pundig.
Det framgick i fupen om Nisse. Hans grabbar pratade om honom och beskrev honom som en desperat och pank pundare utan pengar.

Ja vet du vilka droger? Är de benzo kan de ju bli riktigt illa / tramadol är ju jobbigt på sitt sätt med. Kola osv sover han bort. Me. Häkten brukar ofta vara bra på att ge benzo direkt också för det kan snabbt bli farligt annars.

Edit, enligt bilderna på han ser han ju ej döende ut men betydee ju absoult inte att ingen brutal AT kan väntas såklart.
Citera
2026-09-14, 08:22
Medlem
Häktesförhandling kl 15:00 idag
Citera
2026-09-14, 14:51
Medlem
Verkar som att han sitter i Huddinge häktet.
Citera
2026-09-14, 15:34
Medlem
Nu är han häktad.
Citera
2026-09-14, 16:00
Medlem
Ni pratar om någon Nisse…. Finns det Fup kring denna Nisse.? Vore intressant att läsa.
Citera
2026-09-14, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brummelisa92
Ni pratar om någon Nisse…. Finns det Fup kring denna Nisse.? Vore intressant att läsa.
Einar.
Citera
2026-09-14, 18:01
Medlem
Haval byter advokat direkt.
Citera
2026-09-14, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kentakunta
Ja vet du vilka droger? Är de benzo kan de ju bli riktigt illa / tramadol är ju jobbigt på sitt sätt med. Kola osv sover han bort. Me. Häkten brukar ofta vara bra på att ge benzo direkt också för det kan snabbt bli farligt annars.

Edit, enligt bilderna på han ser han ju ej döende ut men betydee ju absoult inte att ingen brutal AT kan väntas såklart.

Han röker väldigt mycket gräs. Sen Tramadol till och från och ibland koks. Men inget seriöst beroende. Han är ofta på gymmet sen Skarpnäcktiden och någorlunda bra hälsa måste man ha för att orka har jag för mig. Benzo rör han inte har han pratat om flera ggr.
Citera
2026-09-15, 23:04
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kentakunta

På den tiden kring Nisse så var det tal om ”blåa” dvs Benzo, samt kokain och röka.
Han hade skulder till folk och några av hans vänner skrev att han var för väck av alla blå att han inte var i skick till att utföra något.

Jag tyckte inte heller att han såg direkt döende ut på dom senaste bilderna från gripandet, men det har precis varit sommar. Lite solbränna gör mycket.
Knarket är billigare där borta i Rumänien också.
Han har väl haft råd med att ta sitt uppåt, nedåt och röka och samtidigt äta bra.

Pundare av dessa substanser brukar börja se slitna ut först när pengarna är slut och dom får leva på nudlar och sova på folks soffor när tillfälle ges.

Sömn, sol och mat får pundare att hålla sig lite mindre slitna lite längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in