2026-09-13, 17:33
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
Han var avgörande i Europakvalet också.
Snälla, don´t go full Skarprättaren alá Paulos...
Citera
2026-09-13, 17:35
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Snälla, don´t go full Skarprättaren alá Paulos...
Vet inte vad det innebär. Paulos är en bra spelare inget snack om den saken.
Citera
2026-09-13, 17:37
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Paulos är en bra spelare inget snack om den saken.
Enig där.
Citera
2026-09-13, 18:58
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Jag hade ett minne av att du var rätt optimistisk inför säsongen och att du därmed ändå fått rätt i din tro på er trupp och tränare men kanske missminner mig.

Själv trodde jag ni skulle harva strax ovanför strecket.
Det är isf. för att LGBTQuill tyckte att det var hybris att tro att vi skulle slippa slåss för vår överlevnad. Tror jag sa att vi skulle bli ett stabilt mittenlag och att det fanns gott om lag med sämre trupp. Ska dock påpekas att jag inte hade förväntat mig detta skadehelvetet och att jag därför tycker vår tabellplacering är 100% tack vare Riveiro som gett våra spelare precis dom förutsättningarna dom behöver för att kunna prestera på topp.
Citera
2026-09-13, 19:02
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Det är isf. för att LGBTQuill tyckte att det var hybris att tro att vi skulle slippa slåss för vår överlevnad. Tror jag sa att vi skulle bli ett stabilt mittenlag och att det fanns gott om lag med sämre trupp. Ska dock påpekas att jag inte hade förväntat mig detta skadehelvetet och att jag därför tycker vår tabellplacering är 100% tack vare Riveiro som gett våra spelare precis dom förutsättningarna dom behöver för att kunna prestera på topp.
Har för mig att du tippade 3 skikt och att du satte Aik i skiktet som skulle komma typ 6-10:a.
Kan inte påpeka dina fel om man inte är man nog att erkänna de få gånger du har rätt.

Jag hade stora förhoppningar att Aik skulle komma sämre än så. Poängmässigt blir det svårt att få rätt (vi får väl se), även om jag tycker jag var något på spåren om man ser till erat spel bortom poängen.
Citera
2026-09-14, 07:16
Medlem
cokehyenas avatar
Dubbla vinster för Bajen igår.

Bara att gratulera.
Citera
2026-09-14, 08:28
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Dubbla vinster för Bajen igår.

Bara att gratulera.
Ja, kul att du följer damerna också. Hermandottir kan bli damernas motsvarighet till Andreas Hermansson.
Citera
2026-09-14, 09:48
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Ja, kul att du följer damerna också. Hermandottir kan bli damernas motsvarighet till Andreas Hermansson.
Touché!

Nja, men ni var mindre överlägsna än jag förväntade mig. BPs kvittering och tiden fram till 2-1 väckte såklart en del förhoppningar.

Sedan trodde jag Cavallius var helt medvetslös när Elfsborg gjorde mål förra omgången. Vilket isf skulle varit en stor skandal. Detta är väl mindre troligt eftersom han var tillbaka i mål mot er. Jag tror inte att en s k hjärntrappan är i enlighet med detta.

Vet någon hur det ser ut med GAIS på målvaktsfronten? Som också bytte ut målvakt med befarad hjärnskakning?
Citera
2026-09-14, 10:11
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Han var avgörande i Europakvalet också.
Råkade se att Viktor Lind inte bara gjort 9+13 i år utan även är högst rankad av alla allsvenska spelare enligt Futmob.
Det är ok att säga att du snyter åsikter ur röven.

Ps, första gnagare på samma lista hittar vi nere på plats 70...
https://www.fotmob.com/sv/leagues/67/stats/season/30261/players/rating/allsvenskan-players
Citera
2026-09-14, 10:20
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Fin kväll på GU, tre poäng, samba-Sam smäller in en frispark, sjukt fin dessutom. Blåvitt tar tre poäng.
Spelet ser bättre ut, HBK får en sjukt billig straff, det hjälper inte. Två Baxter på arenan. Kudos till HBK-Jocke som alltid kommer till Ullevi när Halmstad gästar Blåvitt, oklart om han hänger här dock.

Tog några öl både före och efter matchen, en bättre lördag helt enkelt.

I övrigt noteras att stockholmarna mest tjafsar här istället för att gå på matcher, gott så.

Vilken sjuhelvetes pärla till frispark det var
Citera
2026-09-14, 10:28
Medlem
bananjuices avatar
Victor Lind med allsvenskans bästa poängproduktion trots att han misshandlades rollmässigt i ett drygt halvår av Kalle Karlsson som till och med bänkade honom.

Hoppas att han spelar hos oss även nästa säsong.
Citera
2026-09-14, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Råkade se att Viktor Lind inte bara gjort 9+13 i år utan även är högst rankad av alla allsvenska spelare enligt Futmob.
Det är ok att säga att du snyter åsikter ur röven.

Ps, första gnagare på samma lista hittar vi nere på plats 70...
https://www.fotmob.com/sv/leagues/67/stats/season/30261/players/rating/allsvenskan-players
Och Allsvenskans bästa mittback genom tiderna på 55:e plats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in