2026-09-11, 14:05
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SPD13
Eller "Trump Park" för att hylla sin musa.
Hade inte varit lika roligt.
Citera
2026-09-11, 14:42
Medlem
Guru-Gurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pausanias
Och hos personer med bildning och humor. Det kommer kanske när du blir äldre.
Och där kom påhoppet och förolämpningen. Som förväntat från någon som påstår sig besitta kvalitéer som humor och bildning. Bravo!
Citera
2026-09-11, 15:41
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guru-Guru
Och där kom påhoppet och förolämpningen. Som förväntat från någon som påstår sig besitta kvalitéer som humor och bildning. Bravo!
Och om du hade haft humor så hade du skrattat lite men du väljer att känna dig kränkt. Så modernt.
Citera
2026-09-12, 01:33
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avaya
Mitt fel då jag använde ordet "Minister"

The United States Secretary of Homeland Security är tydligen den rätta titeln för denna

https://x.com/EnvoyNoem/status/1953901524087669126

https://x.com/AP4Liberty/status/1953912852760195274

https://x.com/atwitty2/status/1954142661880803699

Svårt att skicka ytterligare bevis till dig då X inte sparar tidigare använda profilbilder likt Facebook

MAGA:
Charlie Kirk
"Kirk called it a “badge of honor,” publicly laughed it off, changed his X (and some other) profile pictures to the Cartman version.."

Anna Paulina Luna
"She posted a screenshot of her cartoon character with “#NewProfilePic” and briefly made it her PFP"

Du borde byta AI agent då din inte förstår att titeln "minister" inte existerar i USA btw

Klart den förstår vad minister är. Jag skrev på svenska. Förstår om du tror det om jag skulle skrivit på engelska, för då betyder det något helt annat.

Wow, bra exempel på många ministrar du gav. Charlie Kirk? Wtf!

Anna Paulina Luna blev ju förlöjligad när hon la upp den bilden på X då hon uppenbarligen inte förstod att de gjort narr av henne.

Om du verkligen tror på det själv, att republikanerna tar lättvindigt på det South America har gjort på det senaste så har du absolut inte hängt med i nyhetsflödet. Försök igen.
Citera
2026-09-13, 00:16
Medlem
Avayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Klart den förstår vad minister är. Jag skrev på svenska. Förstår om du tror det om jag skulle skrivit på engelska, för då betyder det något helt annat.

Wow, bra exempel på många ministrar du gav. Charlie Kirk? Wtf!

Anna Paulina Luna blev ju förlöjligad när hon la upp den bilden på X då hon uppenbarligen inte förstod att de gjort narr av henne.

Om du verkligen tror på det själv, att republikanerna tar lättvindigt på det South America har gjort på det senaste så har du absolut inte hängt med i nyhetsflödet. Försök igen.

Där har du fel gubbilubb

Både "högern" och "vänstern" i USA har gett South Park lägre än genomsnittet i omdömme de senaste säsongerna.

South Park ska sparka på alla. Högern, vänstern, mitten, whatever.

Kontentan av mitt inlägg är att det är inte underhållande för någon när man kör samma skämt om och om igen
Citera
2026-09-13, 00:23
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Där har du fel gubbilubb

Både "högern" och "vänstern" i USA har gett South Park lägre än genomsnittet i omdömme de senaste säsongerna.

South Park ska sparka på alla. Högern, vänstern, mitten, whatever.

Kontentan av mitt inlägg är att det är inte underhållande för någon när man kör samma skämt om och om igen

Förstår vad du menar. Det är dock nästan omöjligt att inte skämta om Trump just nu. Det behövs inte mycket för att det ska bli ett skämt. Övriga politiker syns knappt i rutan.

Men man borde kunna skämta om annat än politik förstås.
Citera
2026-09-13, 00:27
Medlem
MASSAGATTIs avatar
South Park är väl mest riktade till tonåringar som gillar kiss och bajs humor.

Såg några gånger på 90-talet när det kom men ogilla det även då . För fjantigt .
Citera
2026-09-13, 00:45
Medlem
Avayas avatar
Citat:
Förstår vad du menar. Det är dock nästan omöjligt att inte skämta om Trump just nu. Det behövs inte mycket för att det ska bli ett skämt. Övriga politiker syns knappt i rutan.

Men man borde kunna skämta om annat än politik förstås.

Det är EXAKT det som är problemet med South Park just nu. Dom sparkar in öppna dörrar

Dom har alltid drivit om saker man inte ska driva med (woke, kristendomen, femenism, rasism etc) men har hakat upp sig på Trump, som alla andra redan driver med.
Inte nog med Trump, men dom kör samma skämt om och om och om igen

Det är inget unikt dom kommer med längre, om du förstår vad jag menar

Ber om ursäkt för långt inlägg.
Som millennial finns det få saker man ser fram emot men South Park har alltid varit en utav dom
Det är sannerligen inte kul att bli gammal..
Citera
2026-09-13, 00:56
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Det är EXAKT det som är problemet med South Park just nu. Dom sparkar in öppna dörrar

Dom har alltid drivit om saker man inte ska driva med (woke, kristendomen, femenism, rasism etc) men har hakat upp sig på Trump, som alla andra redan driver med.
Inte nog med Trump, men dom kör samma skämt om och om och om igen

Det är inget unikt dom kommer med längre, om du förstår vad jag menar

Ber om ursäkt för långt inlägg.
Som millennial finns det få saker man ser fram emot men South Park har alltid varit en utav dom
Det är sannerligen inte kul att bli gammal..
Finns ju dock en uppsjö av vuxenanimerat som driver med allt och alla. Inte fastna i gamla hjulspår nu. Hade HBO max ett tag och dör hade de typ 50 olika serier man ku de välja mellan. Säkert 10 av dem var sevärda för oss som gillar/gillade Southpark.
Citera
2026-09-13, 01:01
Medlem
Avayas avatar
Citat:
Finns ju dock en uppsjö av vuxenanimerat som driver med allt och alla. Inte fastna i gamla hjulspår nu. Hade HBO max ett tag och dör hade de typ 50 olika serier man ku de välja mellan. Säkert 10 av dem var sevärda för oss som gillar/gillade Southpark.

Du får gärna länka oss till högklassiga serier, likt South Park, som håller samma klass

Bet you won't
Citera
2026-09-13, 01:16
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Du får gärna länka oss till högklassiga serier, likt South Park, som håller samma klass

Bet you won't

Kan inte längre. Har inte HBO max längre. Men jag började titta på några serier där som var bra faktiskt. Men det var ett tag sedan så minns inte namnen tyvärr.
Citera
2026-09-14, 09:13
Medlem
Guru-Gurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pausanias
Och om du hade haft humor så hade du skrattat lite men du väljer att känna dig kränkt. Så modernt.
Skulle jag ha "skrattat lite" över att du kallade mig outbildad, humorbefriad och inte tillräckligt mogen för att förstå South Park?
Jojo, är man en tölp så är det väl stor humor att kränka andra. Helt i onödan i det här fallet och över något så bagatellartat som South Park, men ändå kunde du inte låta bli att försöka förolämpa mig. Stark jobbat och bravo!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in