2026-09-10, 21:49
Medlem
insertrandomnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anktalare
Du har sett alla avsnitt men ändå går humorn över huvudet på dig.

Hur kan du ha missat att South Park i stort sett drivit med alla partier, världsledare, poliker höger och vänster... Jag listan kan göras lång.

Bortsett från Joe Biden. Gjordes ingen parodi på Joe. Inte för att det behövdes, han hade inte förstått något ändå.
Citera
2026-09-10, 21:59
Medlem
Avayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anktalare
Du har sett alla avsnitt men ändå går humorn över huvudet på dig.

Hur kan du ha missat att South Park i stort sett drivit med alla partier, världsledare, poliker höger och vänster... Jag listan kan göras lång.

Tror du missförstår mitt inlägg

Jag har sett vartenda avsnitt flera gånger och förstår deras satir mycket väl

Att köra med samma "Trump har liten kuk" skämt i varje avsnitt den senaste säsongen är under deras nivå. Dom kan så mycket bättre
Citera
2026-09-10, 23:05
Avslutad
Hehe. Påfallande många i den här tråden som lägger ned mycket möda på att förklara att de inte bryr sig om south park.
Citera
2026-09-10, 23:24
Medlem
zobras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Är South Park ens relevant längre?
Och vem bryr sig egentligen om vad skaparna bak South Park tycker och tänker? Endast svagbegåvade?

Tydligen väldigt relevant eftersom deras namnbyte får den här reaktionen
Citera
2026-09-11, 01:49
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Sedan 2025 har South Park ökat tittarsiffrorna med 68%.

Men det är säkert som ni butt-hurt säger här i tråden; South Park är passé.
Citera
2026-09-11, 02:00
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avaya
South Park nörd här

Jag har sett alla avsnitt, flera gånger om , men de nya avsnitten är inte ens underhållande.

Det var kul när Mr. Garrison spelade Trump eftersom han iaf var lik honom med sin extrema personlighet och hur han agerade.
Nu har man bara tagit en 20 år gammal karaktär, Saddam Hussein, och gjort om honom till Trump. Samma röst, samma personlighet och exakt likadant målad.
Det känns lite.. lamt? Iaf för att vara South Park.

Och ni som säger att Vita Huset/MAGA ogillar South Park rullar verkligen inte med tiderna.
Många ministrar bytte till och med sina profilbilder på X till karaktärerna i serien.

Jag antar att om man får ca. 12 miljarder kronor från Paramount och om man vill få sin första Emmy så måste man hoppa på tåget och driva med good ol' Trump

Det fetade. Frågade AI om det du skriver. De svarade så här:

Nej, det här påståendet stämmer inte. Det är i själva verket tvärtom: det råder en öppen konflikt mellan Vita huset (under Donald Trump och hans MAGA-administration) och skaparna bakom animerade serien South Park. Verkligheten bakom konflikten ser ut så här: Hård kritik från Vita huset: När South Park gick till hård attack mot Trump och hans vicepresident JD Vance, reagerade Vita huset med stor ilska. En officiell talesperson från Vita huset gick ut och kallade serien för ett ”desperat försök att få uppmärksamhet” och avfärdade den som en ”fjärdeklassig show” som inte varit relevant på 20 år.

Inga profilbilder på X: Påståendet om att ministrar och MAGA-profiler ska ha bytt sina profilbilder på X (tidigare Twitter) till South Park-karaktärer i solidaritet eller uppskattning saknar helt grund i verkligheten.

Vet att AI har fel många gånger, så jag undrar om du kan ge mig exempel på ministrar som gick emot The Supreme Leader och bytte sina profilbilder på X till karaktärerna i serien?
Citera
2026-09-11, 03:16
Medlem
Tearsinrains avatar
Ser folk som tycker de borde döpt till "America Park" eller "Park America"

Att de byter det till ett namn som redan är namnet på en kontinent gör det extra roligt tycker jag
Citera
2026-09-11, 04:20
Medlem
Avayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Det fetade. Frågade AI om det du skriver. De svarade så här:

Nej, det här påståendet stämmer inte. Det är i själva verket tvärtom: det råder en öppen konflikt mellan Vita huset (under Donald Trump och hans MAGA-administration) och skaparna bakom animerade serien South Park. Verkligheten bakom konflikten ser ut så här: Hård kritik från Vita huset: När South Park gick till hård attack mot Trump och hans vicepresident JD Vance, reagerade Vita huset med stor ilska. En officiell talesperson från Vita huset gick ut och kallade serien för ett ”desperat försök att få uppmärksamhet” och avfärdade den som en ”fjärdeklassig show” som inte varit relevant på 20 år.

Inga profilbilder på X: Påståendet om att ministrar och MAGA-profiler ska ha bytt sina profilbilder på X (tidigare Twitter) till South Park-karaktärer i solidaritet eller uppskattning saknar helt grund i verkligheten.

Vet att AI har fel många gånger, så jag undrar om du kan ge mig exempel på ministrar som gick emot The Supreme Leader och bytte sina profilbilder på X till karaktärerna i serien?

Mitt fel då jag använde ordet "Minister"

The United States Secretary of Homeland Security är tydligen den rätta titeln för denna

https://x.com/EnvoyNoem/status/1953901524087669126

https://x.com/AP4Liberty/status/1953912852760195274

https://x.com/atwitty2/status/1954142661880803699

Svårt att skicka ytterligare bevis till dig då X inte sparar tidigare använda profilbilder likt Facebook

MAGA:
Charlie Kirk
"Kirk called it a “badge of honor,” publicly laughed it off, changed his X (and some other) profile pictures to the Cartman version.."

Anna Paulina Luna
"She posted a screenshot of her cartoon character with “#NewProfilePic” and briefly made it her PFP"

Du borde byta AI agent då din inte förstår att titeln "minister" inte existerar i USA btw
Senast redigerad av Avaya 2026-09-11 kl. 04:45. Anledning: Fp
Citera
2026-09-11, 04:25
Medlem
LA8PVs avatar
Träffsäker pungspark.
En del spansk- och portugisiska språktalande lär väl ta åt sig av påhittet.

Men någonstans ska oron börja.
Ingen clown har klarat sig på toppen särskilt länge.
Senast redigerad av LA8PV 2026-09-11 kl. 04:31.
Citera
2026-09-11, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Ser folk som tycker de borde döpt till "America Park" eller "Park America"
Eller "Trump Park" för att hylla sin musa.
Citera
2026-09-11, 11:39
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guru-Guru
Jo, South Park är väldigt populärt inom den akademiska sfären. I synnerhet på Centrum för genusvetenskap vid Uppsala universitet.
Och hos personer med bildning och humor. Det kommer kanske när du blir äldre.
Citera
2026-09-11, 11:50
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkimedes
Inte alltid. Kan du? Alltid?
För det mesta utom när det kommer från personer som inte förstår meningen med ironi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in