2026-08-22, 12:59
Medlem
jakirosmothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SillySillyIdiot
Hej alla, jag undrar hur der ser ut med er som gått/går på HCL Phenibut och lämnar urinprov där Gabapentin och Pregebalin är med på panelen, har det gett falska utslag på någon av detta? Jag vet att det inte syns på analys men jag är bara intresserad av hur många som fått falska utslag direkt på stickan. Läser på nätet att det inte ger utslag, andra säger att det ger utslag, AI säger att det inte ger utslag.

Jag hade tänkt ta HCL Phenibut kanske 1 gång i veckan, inga jättedoser.

Tack.

det ger utslag på pregabalin
Citera
2026-08-22, 13:20
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jakirosmother
det ger utslag på pregabalin
Han får se till att dom säkert gör verifiering vid positiva svar. Jag fick falskt positivt på amf en gång där felkällan var zantac.
Citera
2026-08-25, 15:01
Medlem
Är ni säkra på att det inte kan ge utslag på pregabalin eller gabapentin om det skickas på analys?
Citera
2026-08-25, 16:19
Medlem
Oxytorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillawear
Är ni säkra på att det inte kan ge utslag på pregabalin eller gabapentin om det skickas på analys?

Japp jag gick o lämnade prover hela förra sommaren och knaprade Phenibut under tiden, testade positivt för benzo vid ett tillfälle då skickades det på analys och det enda som det visade på var diazepam.
Citera
2026-08-25, 21:16
Medlem
vilket märke? många som verkar påstå att phbt märken är fejk. diazepam är väl sådant med jäkligt lågvarig effekt? (med väldigt lång spårningstid också). har du provat phbut så brukar effekten avta redan 6-8h efteråt. skulle de kunna sälja pregabalin som phenibut? ja, möjligen. men inte diazepam. så avslöja gärna webbsida i PM om du kan.'
'
i din sökhistorik finns historia om att du brukar stesolid. så tänker att du kanske råkat ta det istället för fenibut kanske`? förväxlat ihop burken eller nåt. diazepam är väl tabletter? samtidigt som jag sa. diazepam visas på drogprover i flera månader av vad jag läst?
Senast redigerad av fonzen 2026-08-25 kl. 21:24.
Citera
2026-08-26, 08:18
Medlem
Oxytorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
vilket märke? många som verkar påstå att phbt märken är fejk. diazepam är väl sådant med jäkligt lågvarig effekt? (med väldigt lång spårningstid också). har du provat phbut så brukar effekten avta redan 6-8h efteråt. skulle de kunna sälja pregabalin som phenibut? ja, möjligen. men inte diazepam. så avslöja gärna webbsida i PM om du kan.'
'
i din sökhistorik finns historia om att du brukar stesolid. så tänker att du kanske råkat ta det istället för fenibut kanske`? förväxlat ihop burken eller nåt. diazepam är väl tabletter? samtidigt som jag sa. diazepam visas på drogprover i flera månader av vad jag läst?

Hade inte käkat Benzo sen jag blev avgiftad på psyket i början av 2025, sen hamnade jag i en svacka och tog ett gäng stess. Phenibut köptes från Polen, och det var absolut inget fel på dom det kan jag lova, dom gjorde vad dom skulle.
Citera
2026-09-13, 11:14
Medlem
Skulle bara vilja säga till alla som funderar på att prova Phenibut att man tänker på att inte ta detta för ofta. Alltså inte flera dagar irad och inte överdriva med doserna..Om man nu tänker prova det. Har inte själv varit beroende av Phenibut trots att jag använde det en del förut. Missanvänder man Phenibut kan man få psykos o grejjer..Det går primärt på Gaba-B receptorerna..Det är ett helvete o sluta med om man blir fast i det. Det bästa är 1-2 ggr i veckan max! Då undviker man beroende och obehag. Och att man tänker på att inte ta flera gram direkt...Utan man kanske börjar med 500 mg. Man vet aldrig hur man reagerar på en ny substans. Den är väldigt muskelavslappnande och hyffsad mot ångest. Man sover fruktansvärt djupt...Nästan läskigt hur hårt o bra man sover. Har ingen aning hur lätt/svårt det är o få tag på Phenibut i dagsläget. Har inte själv rört det på typ 7-8 år nu.
Citera
2026-09-13, 18:46
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Finns att beställa från tex Polen. Och ja den är potent. Fick blandat resultat tills jag tagit i olika doser under kanske månader. Förra helgen tog jag 3g på tom mage med koffein till. Denna helgen behövdes 4g.

Så nu blir det paus ett tag med bakofen vid behov.
Citera
2026-09-14, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Vid låg dos så kan Fenibut fungera för det ändamålet. Den togs ju fram för ryska kosmonauter då man ville hitta ett preparat som var ångestdämpande men helst utan sedativa egenskaper och Fenibut har dessa egenskaper i små doser.
Men du har rätt i att om man äter det på daglig basis eller mer än 250 mg per tillfälle så kan man bli rätt seg
Rövarhistorier från Ryska ”forskare” ska du nog inte lita på.
Senast redigerad av MjShamona 2026-09-14 kl. 07:04.
Citera
2026-09-14, 08:40
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MjShamona
Rövarhistorier från Ryska ”forskare” ska du nog inte lita på.

Jag har ju testat preparatet själv i både låga och höga doser och det är stimulerande i små doser
Citera
2026-09-14, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Jag har ju testat preparatet själv i både låga och höga doser och det är stimulerande i små doser
Jo, det har du rätt i.
Kan det fungera att ta 500 mg relativt regelbundet eftermiddag/kvällstid?

Eller förekommer en allvarlig beroenderisk på dessa doser också?
Citera
2026-09-17, 20:30
Medlem
Tidsresenarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeffreythugga
Fick svar btw, men hade missat.

"Don't know what is that. now you can order here: *url till hlsupps*"

Frågade ordagrannt om table of contents till märkena vi snackade om 😂

Ursäkta lite sen återkoppling här, men ja det där var ju ganska komiskt 🙃

Jag blev typ tvungen att lägga ned Phen för ett tag sen, eftersom vården kollar regelbundet och jag kommer tappa förskrivning av medicin annars.

Så ja, de hade väl blandat ut med något som proverna snappade upp troligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in