2026-09-14, 04:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av -Pelle
Svenskar är ju helt störda -låter arbetslösa muslimer avgöra valet och hur landet ska styras och hur skattepengarna ska fördelas (mellan dem)

Aldrig förr har ordet "valboskap" varit tydligare
då man ser att förorter, där tidigare röstning nästan uteblev och där både invandringen och arbetslösheten är hög, har röstat nästan helt rött

Ni ger er inte, svenskar?
Ni ska låta islam ta över landet?

Genom de rödgröna kommer dom få komma in fler, och kvoteras in på allt högre positioner i samhället.
tills Islam styr.
vi har redan fått den första sharia-domstol i Sverige.

Är ni alla helt störda i huvudet?

Valdeltagandet i området Ronna i Södertälje har lägst valdeltagande i landet. Knappt 40 procent av de röstberättigade i området röstade 2022
Citera
2026-09-14, 04:30
Medlem
Citat:
man överlåter röstningen till muslimer, sen låter dem dessutom räkna deras valsedlar.

skrattretande

tänk på mig när huvudslöjan blir obligatorisk om ca 20 år
då är det no return
Ställde du upp med att räkna röster?
Citera
2026-09-14, 06:37
Medlem
Citat:
Svenskar är ju helt störda -låter arbetslösa muslimer avgöra valet och hur landet ska styras och hur skattepengarna ska fördelas (mellan dem)

då man ser att förorter, där tidigare röstning nästan uteblev och där både invandringen och arbetslösheten är hög, har röstat nästan helt rött

Genom de rödgröna kommer dom få komma in fler, och kvoteras in på allt högre positioner i samhället.
tills Islam styr.

Är ju därför vänstern vill ha hit bidragsberoende babbar. Allt för makten. Men snart kommer baksmällan. Snart har vi ett muslimskt parti och då får de rösterna.
Citera
2026-09-14, 06:51
Medlem
Citat:

tills Islam styr.

Precis. Muslimerna fick in Kristna familjepartiet i kommunalfullmäktige i Botkyrka. Bara en sån sak.
Citera
2026-09-14, 07:11
Medlem
TheKhurgans avatar
Sossarna är ju ett muslimparti, så är det bara. Jag förstår inte heller hur fan svensken kan rösta vänster längre, det är ju självskadebeteende.
Jag är glad att jag bara har söner, inga döttrar, för det kommer inte bli roligt att vara kvinna i Sverige om sisådär 10-20 år när muslimerna slutligen tar över makten i Sverige.
För det är inte frågan "om" längre, det är frågan om "när".
Citera
2026-09-14, 07:11
Medlem
Gridiots avatar
Sossarna backar ju, har boskapet rymt hagen?
Citera
2026-09-14, 07:24
Medlem
Tar man det konstiga, jag har en utländsk person skriven på min adress, jag har försökt få bort personen i 6års tid, men skatteverket vägrar o ta bort personen.

Men att det dimper ner röstkort i brevlådan som ger denna person rätt o rösta är mycket skrämmande.
Citera
2026-09-14, 07:34
Medlem
heliotrops avatar
Citat:

tills Islam styr.

😪 Ja, det är så sjukt. VILL folk det här?
Citera
2026-09-14, 07:48
Medlem
pulverhonungs avatar
Svensken är efterbliven, man kan bara hoppas att dom som röstat som dom gör är dom som får ta konsekvenserna när en felskjutning eller våldtäkt sker.
Citera
2026-09-14, 07:51
Medlem
Med tanke på hur många resonerar här inne är det inte så konstigt att folk vill rösta bort sd.
Citera
2026-09-14, 07:55
Medlem
Norrlandsrebells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahbrah
Alltså jag har inte brytt mig mycket, men man behöver väl medborgarskap för att rösta i riksdagsval?

Men som svar på TS, ja, svenskar är dumma i huvudet. Alla blir jätteintresserade och skitkåta en vecka innan valet som nån jävla fotbolls-VM. Popcorn och valvaka yeeeaaah. Lita på valfläsk varje gång yeeeah. Helt ofattbart faktiskt hur dumma röstande svenskar är.

Säga vad man vill om muslimerna, men de är iallafall smartare.

Dem svensken tror fortfarande politikerna kommer ta hand om svenskens liv.
Citera
2026-09-14, 07:57
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gridiot
Sossarna backar ju, har boskapet rymt hagen?

Snarare svenskarna som lämnat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in