2026-09-13, 23:32
Medlem
Nä nu tar jag Brunnbergs tips och vakna upp bakfull imorgon å ser om livet är slut
Medlem
Sqrbankens avatar
Jag stör mig inte lika mycket på Thand som Annie, det måste jag ge er centerpartister.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lantarbetaren
Men varför är det så tyst om utlandsrösternas betydelse i media?!
Om det skiljer ca 14 000 röster till sossarnas fördel hittills bör det väl vara klart för förståsigpåarna i media och bland experter att Tidö ligger bäst till inför onsdagens räkning. Utlandsrösterna har alltid med klar majoritet gått till borgarna. Man vill ju gå och lägga sig med denna tillförlitliga prognos ock kunna somna och inte med den oro som sas efter första missvisande prognosen straxt efter 20.

För mesta av utlandsrösterna är i Sverige och räknade ikväll.
Finns c,a 60.000 kvar vilket är 3%
Medlem
DrinkBleachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Specktakel
Om Tidö vinner, hoppas jag Jimmie inte stoppar Ulf, med krav på ministerposter.

Nu får Jimmie låta sitt ego stå åt sidan, för Sverige i tiden!!!!!!

HAHAHAHAHAHA!!!
Så du vill att fettot ska fortsätta vara landets största cuck. Ni jävlar är ju sanslösa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Är hon?

VPI fick väl typ 10 %?

Det är sjukt att den enda frågan hon brinner för är judar och Israel. Sist jag kollade representerar hon Sverige och inte Israel.
Medlem
Vallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Tidigare år har har utlandsrösterna lutat mer åt höger så de kanske är dom som avgör då...

Ja det är ju fullt med människor där som flytt Sverige pga massinvandringen.
Medlem
Bra hylla på Denice i SD dock
Medlem
MumsarMazarins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Fan, lite sorgligt att se hur oeniga svenska folket är. Moderaterna och numera SD är globalister, det är kört oavsett vem som styr skutan.

Ja, och vi som försöker rösta in nya partier blir hånade för att det är en bortkastad röst. Samtidigt tror åttaklöver-väljare att dom är en del av lösningen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Noterar många tjusiga damer på C-vakan. Frågan är vad som rör sig i deras huvuden? Vem fan röstar på C? Kärringen Thand-Ringqvist verkar dessutom högst osympatisk. Vad fan vill de egentligen?

Damer älskar drama. Å ett parti som rör sig än åt Tidö än åt vänsterblocket, tilltalar deras längtan av oförutsägbarhet och drama. Där det som gäller i dag kan vara helt annorlunda i morgon. Dock blir det väldigt svårt vara med å leda landet med samtliga dörrar öppna. Men det bryr de sig inte om. Det ska vara spänning inte monotont och tråkigt i deras värld.
Senast redigerad av TrashcanSweden 2026-09-13 kl. 23:35.
Medlem
Damacys avatar
Jag är själv lite av en politisk agnostiker, så jag lägger inte så jättestort värde i vilket block som faktiskt vinner.

Men det är väldigt skönt att vi slipper se han Markus Retard från Örebropartiet i riksdagen, herregud vilken clown han är.
Avstängd
MohinderHerbs avatar
Sjukt att C får så mycket röster. Sossar som vill ha låg skatt.
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Dessvärre är det även en hel del inom KD som fjäskat för det "utvalda folket", så inom Liberalerna (som de svenska judarna historiskt kallat "vårt parti").

KD anser sig inte vara nationalister så det hade man kunnat vänta sig av dem. SD säger sig dock föra en nationalistiskt politik.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in