2026-09-13, 22:24
Medlem
V näst största parti hos unga och Goyim undrar varför?
Citera
2026-09-13, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robiniskogen
Kanske för dom har barn och har sett folkmordet i Gaza och därför vill inte rösta på ett sionistisk parti.

Va? Det är ju så extremt efterblivet påstående som det kan vara, vänster kvinnor får barn mkt senare eller inte alls jämfört med höger kvinnor. Alltså att många unga kvinnor skulle rösta vänster för att de har barn är så absurt så jag fattar inte hur du kunde säga något så dumt. Kvinnor med barn tenderar ju att rösta mer höger än kvinnor utan barn.
Citera
2026-09-13, 22:33
Medlem
kukflashs avatar
Min flickvän är helt ointresserad och kan ingenting om politik men röstade för första gången detta år och givetvis blev det V.

Anledningen? Hennes kollega röstade på dom och SD är rasister enligt henne. Men vad V står för har hon ingen koll på.

När hon fick reda på att jag röstade SD så var jag rasist, har sunkiga värderingar osv.
Citera
2026-09-13, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Min flickvän är helt ointresserad och kan ingenting om politik men röstade för första gången detta år och givetvis blev det V.

Anledningen? Hennes kollega röstade på dom och SD är rasister enligt henne. Men vad V står för har hon ingen koll på.

När hon fick reda på att jag röstade SD så var jag rasist, har sunkiga värderingar osv.

Oj din flickvän? Är du autist eller islamist?

"Alla" svennar (typ norrlänningar) som alltid röstar rött.
Citera
2026-09-13, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MovistarPlus
V näst största parti hos unga och Goyim undrar varför?

Ungvänster gillar Sharia!
Citera
2026-09-13, 22:57
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Oj din flickvän? Är du autist eller islamist?

"Alla" svennar (typ norrlänningar) som alltid röstar rött.
Vet inte riktigt vad du ville få fram med ditt inlägg.
Citera
2026-09-13, 22:59
Medlem
Citat:
Vet inte riktigt vad du ville få fram med ditt inlägg.

Vad försökte du få fram med ditt inlägg?
Citera
2026-09-13, 23:00
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Vad försökte du få fram med ditt inlägg?
Läs trådstarten, idiot.
Citera
2026-09-13, 23:10
Medlem
Citat:
Läs trådstarten, idiot.

Tack horunge.

Rätt enkelt?
Kvinnor röstar väldigt centralt?
Citera
2026-09-13, 23:11
Medlem
Dundersnubbens avatar
Kvinnor är konformister. De står inte för egna åsikter utan följer flocken, just nu är det vänstern och dess värdeord som lockar. Det handlar om social status och tillhörighet. Att bli utfryst pga fel åsikter kan vara förödande.
Citera
2026-09-13, 23:22
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
kvinnor tenderar att dra sig så långt ifrån kvinnohat de kan komma.

Säg det till alla miljontals och åter miljontals kvinnor världen över som går från våldsam relation till våldsam relation, livet igenom.

Tala också om det för alla tiotusentals kvinnor som gör allt ifrån att brevväxla till att gifta sig med diverse seriemördare, inte sällan seriemördare av kvinnor.

Du kan också passa på att nämna det för de miljontals och åter miljontals västerländska kvinnor som kämpar med näbbar och klor för att så många män från patriarkal och högst misogyn bakgrund som möjligt ska få komma hit och leva på skattemedel, allt medan de gör sitt yttersta för att inskränka kvinnliga rättigheter även här.

Nej du cinmik, du är ute och reser rejält här.
Citera
2026-09-13, 23:42
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Säg det till alla miljontals och åter miljontals kvinnor världen över som går från våldsam relation till våldsam relation, livet igenom.

Tala också om det för alla tiotusentals kvinnor som gör allt ifrån att brevväxla till att gifta sig med diverse seriemördare, inte sällan seriemördare av kvinnor.

Du kan också passa på att nämna det för de miljontals och åter miljontals västerländska kvinnor som kämpar med näbbar och klor för att så många män från patriarkal och högst misogyn bakgrund som möjligt ska få komma hit och leva på skattemedel, allt medan de gör sitt yttersta för att inskränka kvinnliga rättigheter även här.

Nej du cinmik, du är ute och reser rejält här.
Jag möter i mitt arbete många våldsutsatta kvinnor och kan säga att du snackar skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in