2026-09-13, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollstyrelsen
Så talar en sann rasist. En som har problem med sig själv och därför driver iväg mot att hata andra. Och som kommer att dö olycklig allt medan han skriker de kärnfulla orden: "Men va faan"

Jag vet inte riktigt om du leker dum eller verkligen har stoppat ned huvudet under sanden men ingenting av det jag skrev är osanning....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
En starkt bidragande faktor är den så kallade "tjänstemannavänstern" eller väljare med hög utbildning. Innerstadsbor och unga akademiker i Stockholm prioriterar ofta frågor kring klimat, skola och välfärd samt har en mer liberal syn på sociala frågor och migration.

Dessa tillhör kategorin körkort inte viktigt o har ingen bil - sitter på fik
o utserveringar på sommaren o gillar Ali Baba som skinnar dom när
det äter o fikar ute - men är samtidigt trevliga mot dom så de får
dricks sen hemma skrattar Ali Baba bakom sina välgörares rygg
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Därför att det handlar om ifall du är svensk medborgare eller inte om du får rösta. Inte utifall du har finskt påbra någon generation tillbaka.

För mig är det enkelt. Är du svensk medborgare så ska du få rösta. Vad du vill vet jag fortfarande inte.
Medlem
JustTrollings avatar
Jag möter många LUFfare här, dom säger att dom gillar mitt program men dom vill alla stänga ner Public service.
2026-09-13, 21:43
Medlem
FunAndGamess avatar
Citat:
Så talar en sann rasist. En som har problem med sig själv och därför driver iväg mot att hata andra. Och som kommer att dö olycklig allt medan han skriker de kärnfulla orden: "Men va faan"

https://kenyalogue.com/wp-content/uploads/2025/02/Image-4-1-1024x1024.png
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimitedByAsholes
Var har jag sagt att de inte röstar rött?
Allt jag sa är att sossarna fick drygt 45% av rösterna 1994 så att påstå att vänstern vinner på grund av utlänningarna är ju enbart löjligt.
Inte mitt fel att du inte kan förstå skriven text och gör dina egna tolkningar...

Men vänstern vinner ju inte av samma skäl som de vann 1994. Sossarna är inte samma parti och har inte samma politik som 1994. Sossarna är inte ett parti för arbetarklassen längre som de var 1994.
Medlem
Nu åkr brännpat fram iom högerns förlust. En av gubbarna la preciq en redig spya på köksglvet.

Jag höjer härmed ett rejält glas brännpa till tidöpartiernas gärning o önskar dom lycka till 2030. Nu ska supas tills man måsye kräla fram
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
Haha helt död blick hos kvinnan som fixar naglarna. Hon får ur sig migrationen som en standardsvar från NPC utan att ens veta varför.

Helt sinnesjukt men väntat. Den typen av hjärndöda människor röstar V
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
Haha helt död blick hos kvinnan som fixar naglarna. Hon får ur sig migrationen som en standardsvar från NPC utan att ens veta varför.
Hjärndöd , därför både V och SD skulle hållas utanför
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverryggenn
Underbart resultat. Nazisterna och Jomshof backar kraftigt 😂😂
Jamenvisst,och dina favoriter kommunisterna växer!
Medlem
KastlosaBerits avatar
Citat:
Vad är detta för egendomligt inlägg.
EU och Nato är en enorm tillgång för Sverige.

Som borgar-väljare har du därför ingenting att vara rädd för. Din sida och vänstern står för samma skit. Dra åt helvete tillsammans!
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Från SVTs valvaka, vad fan var det för hjärntvättat freak dom just intervjuade från sossarnas valvaka?

"-Jag tycker migrationen varit sinnessjuk!"

Var det inte Vänsterpartiet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in