2026-09-13, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
L kan nu stötta S istället?

Jimmiekramen var egentligen ett Brutus-hugg?

Har påpekat det för många, men hela tiden fått svaret ”Simona kan man lita på”. Folk begriper inte att en folkpartist är alltid en folkpartist, opålitlig.
2026-09-13, 21:23
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaskent300
Jag förstår inte, högersidan leder ju? Varför pratar alla om Sveriges undergång och att invandrarna tagit över?

Det är ju bara smådistrikt. Det som visas nu kommer inte bli slutresultatet. VALU är oftast rätt pricksäkra och den visar på förlust så siffrorna kommer närma sig den under kvällens gång.
2026-09-13, 21:24
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Om du missat teknikproblemen under sändningen så får du nog gå till optikern i morgon.

Vem var det som stängde av sändningen då om det inte var en jude?

Du är ju helt tappad.

Varför kommer du med påståenden som du inte kan stödja?

Och varför skriver du Jude i varannat inlägg din nolla?
Medlem
Sqrbankens avatar
Citat:
Jag förstår inte, högersidan leder ju? Varför pratar alla om Sveriges undergång och att invandrarna tagit över?

Eftersom bara 130K röster är räknade. Men absolut, jag är en av dem som skriver lite väl pessimistiska inlägg. Hoppas kvällen motbevisar mig.
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Att dessa partier propagerar för massinvandring och sedan belamrar dessa horder med bidrag och utsökta möjligheter till ett liv i sus och dus, om man jämför med deras tidigare liv, som sedan gör att dessa såklart röstar på handen som föder dem. Ser du inte detta så är du antingen en idiot, ytterst naiv eller blind - vilket är du?

Men på vilket sätt är det ”demokratifientligt” att folk går och röstar? Att du inte gillar vad de röstar på är nåt helt annat.
Medlem
Ska bli intressant att kolla efter valet, hur valdistrikten i förorterna har röstat. Gissar på typ 90% socialdemokraterna.
Medlem
negerbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Du är ung eller lider av dåligt minne?

Citat:

Oftast är det mindre landsbygdsdistrikt som hinner räknas klart först. Där är SD väldigt starka.
Medlem
TheBusters avatar
SD håller fanan högt genom att spela Ohha hela natten..........
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lantarbetaren
Som man kunnat befara i 3,5 år vann kommunister, islamister, sossarnas alla flyktingväljare och media som till 85 % hållit på oppositionen hela tiden.
Det är bara att ge fan i det här landet och söka klara sig själv så gott det går och se Sverige snabbare sjunka ner i helvetet utan att bry sig.
Sossarna backar ju?
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sdoko
S+V+MP+C = 49.3%
M+SD+KD+L = 49.2%

I SVTs "prognos". Kommer bli tight.
Va? Det var ju inte prognosen?
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sdoko
S+V+MP+C = 49.3%
M+SD+KD+L = 49.2%

I SVTs "prognos". Kommer bli tight.

Men satan va jämnt. Kan det verkligen stämma?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seasons15
Men är det inbördeskrig de vill ha? Det kommer ju bli ända lösningen.

Nej det är nog ett få och behålla makten oavsett utveckling så lång tid som det bara är möjligt. Genomsnittsmedborgaren har redan fått det betydligt sämre än vad vi kunnat haft för utveckling.

Svensken har sämre möjlighet till bostäder, högre kostnad till bostäder, sämre möjlighet till att flytta. Man har en högre hyresutveckling, sämre standard.

Lönedumpning, otryggare samhälle, våldsbrott, högre kostnader för fängelser och vistelser, högre kostnad för rättsväsende, polis, domstol, tolkar, advokater.

Jag kan fortsätta hur länge som helst. Vidrigt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in