2026-09-13, 20:59
Medlem
Freebops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av genushexan
Lugn, bara lugn. Resultatet är bara en Valu, och det verkar som om de desperata såssarna har mutat sig till ett resultat. Snart kommer det riktiga resultat. Det blir krossseger för regeringen!!!!

Klart som fan de bullshit 12k personers röster ger ingen indikation på hur de ska sluta
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsWednesday
Övriga uppe på 2,1% för tillfället
Övriga kommer gå ner mot en dryg procent som vanligt.
Medlem
BeHPNemesis12345.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catforwardpower
Ja hade SD gjort sitt jobb att pressa regeringen att stänga gränsen, skicka in militären och kasta ut alla bidragsparasiter och islamistfanatiker så hade resultatet kunnat blivit annorlunda om dessa inte skulle rösta. Men nu böjde man sig snällt för att sitta vid makten plus alla sossemyndighetsaktivister som motarbetar alla förslag.

Nä fullständigt bedrövligt och nu får de vad de förtjänar. Sen är inte folket mycket smartare.

Sverige arma stackars land
Det hade inte gått ändå för då hade EU och FN ingripit
Medlem
lyktstolpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Afs om jag fått bestämma. SD är för mjäkiga men nu väntar en rödgrön röra som sagt.

Hur ska det gå till, blir en långkörare innan regering bildas
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysCrazyInCats
Detta är SDs högborg. Om du är på vänstra sidan är det som att försöka prata med en vägg här. Det är papegojor om något som inte kan förstå varför det blev som det blev.
Nu är jag mittenväljare och är varken höger eller vänster men är inte brydd att rödgrönt leder. Alla som drabbats hårt av Tidö har mobiliserat sig för att förbättra sin situation. Och nej det är inte invandrare som kommer ha avgjort detta utan många andra faktorer. Bara se utanför Flashback vad folk har diskuterat, här inne existerar en alldeles egen speciell bubbla.
Så är det och nog är det ändå lite kul att åse gråtrunkarna i tråden. Nu krossas hela Sverige och armageddon är ett faktum
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Llardrose
"Svenska folket" var väl och ta i. Fråga Abdualkuabualrkarim i kista som blev beordrad av lokala imaman vad han skulle rösta på ifall han ser sig som svensk.

Eller så är det helt vanliga svenskar som vill ha en starkare välfärd och bättre skyddsnät.
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManySuchCases
Garvar gott åt alla sdare som gormat om att en röst på afs är en bortkastad röst.
Verkar som en röst på sd var bortkastad lika mycket och vi alla förlorade.

Men du skrattar nog inte sist. Kanske om du tänker efter nu efter du skrivit. Så slutar du skratta. En röst på AFS är ju hursomhelst bortkastad hur det än går. AFS mindre promille än vad en nykterist har nu.

Men jag hoppas på ALLARD !! Och jag väntar med och skratta. Väntar med och skratta bäst. Jag skrattar nu. Men kan skratta bättre. Bättre än bäst.
Medlem
SD tappar i Bjuv som va ett starkt fäste.
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaenkelberrie
Ser lovande ut för Tidö nu när distriktens rösträkning har på påbörjats. Mer intressant än en Prognos baserat på ett gäng med människor som intervjuas

Nej.

Därför att diverse random smådistrikt rapporteras in först. Kan vara SD 100% eller V 100%, helt ointressant.
2026-09-13, 21:00
Medlem
UNDuuLATs avatar
Troligtvis en hel del röster till AFS. Många i min direkta närhet som vänner, kollegor och grannar har (av vad de sagt iaf.) röstat på AFS.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrKyoto
De skulle hellre välja rödgrön röra alltså?
Ja det är jag övertygad om. Låt folket skylla sig själv så får man göra comeback 2030.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaenkelberrie
Ser lovande ut för Tidö nu när distriktens rösträkning har på påbörjats. Mer intressant än en Prognos baserat på ett gäng med människor som intervjuas

Förmodligen så är de här mindre distrikten inte representativa för landet i helhet ?

Trender i stora befolkningscentra dessutom det som avgör.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in