2026-09-13, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter.Pointdexter
hur kan det skrivas att det är kört för Tidö? Efter 6 distrikt har ju SD över 30%
Om valu hade jämfört dessa nio distrikt med hur samma nio distrikt röstade i förra valet så hade du säkert sett att SD har minskat. Men valu jämför med det slutgiltiga valresultatet.
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MumsarMazarin
Vart ser du det?
https://resultat.val.se/val2026/RD?r=P
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrKyoto
Du röstade själv på Tidö enligt det du skrivit här???

Förstår inte riktigt varför du klagar, det parti du och jag röstade på klarade sig.

Det stämmer, men jag är besviken på Tidö.

Med detta sagt röstade jag nu på L, få se hur det går.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackslayer
Ser framför mig när vi ska ut och försvara Helldèn när Ryssland vill kriga mot oss.

Precis vi normala svenskar kommer inte dö för vänsterblivna islamister.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barbord
Skittöntigt att det krävs så lite i sverige för att göra världens "misstag". Minsta lilla skitgrej och media lyckas hjärntvätta och få hela svenska folket att tycka något är fruktansvärt.

Typ en Toblerone.
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter.Pointdexter
hur kan det skrivas att det är kört för Tidö? Efter 6 distrikt har ju SD över 30%

Jo men det finns över 6000 valdistrikt. Och de sex st som är färdigräknade tillhör de absolut minsta.

Men men, vi får vänta och se hur det slutar.
2026-09-13, 20:55
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysCrazyInCats
Detta är SDs högborg. Om du är på vänstra sidan är det som att försöka prata med en vägg här. Det är papegojor om något som inte kan förstå varför det blev som det blev.
Nu är jag mittenväljare och är varken höger eller vänster men är inte brydd att rödgrönt leder. Alla som drabbats hårt av Tidö har mobiliserat sig för att förbättra sin situation. Och nej det är inte invandrare som kommer ha avgjort detta utan många andra faktorer. Bara se utanför Flashback vad folk har diskuterat, här inne existerar en alldeles egen speciell bubbla.

Precis, det är en besvikelse att läsa vilken attityd Flashbackare har om politik.
Flashback som annars håller en ganska hög nivå när det handlar om många andra viktiga ämnen.
Både högern och vänstern har vissa bra poänger.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MumsarMazarin
Vart ser du det?

https://resultat.val.se/val2026/RD?r=P verkar som resultaten är från Västernorrland
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlenius86
Om Jimmie Åkesson slutar och sossarna importerar in mer valboskap kommer vi aldrig får ny regering
Demografiskt är svenska folket redan utmanövrerat sedan lång tid tillbaka. Det är inget som går att vända, och det här har svensken valt själv.

Att vi fick högerstyre i fyra år var egentligen oväntat för mig. Ren tur, kan man säga.

Spill inga tårar över det här idiotiska landet.
Medlem
Rumpkorvens avatar
Kan de inte ta bort siffrorna från VALU och införa de riktiga siffrorna istället?
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Dög inte minskad kriminalitet?
Det är tydligen inte det viktigaste för alla att kriminella gäng tar död på varandra.
Medlem
Danieloss avatar
Hur mycket brukar VALU skilja mot färdiga valresultatet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in