2026-09-13, 20:46
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristerz
varför visar svt hela andra siffror än de " rätta " ??? https://resultat.val.se/val2026/RD?r=P

Hoppas att du inte har rösträtt om du inte fattar att det är 3!!!! smådistrikt som har räknats.
Medlem
Extremeflys avatar
Någon som vet om man kan se vilka övriga partier som drar på sig röster?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Ja men då är de bara dumma i huvudet. Men som jag sade, ha så kul med bensinpris på 40 spänn/liter. Jag bor själv i Sthlm och har ingen bil så jag bryr mig inte men vill inte höra ett ord sen av alla på landsbygden som röstat rött.
lol du har inge nbil så du bryr dig inte? ALLT blir dyrare med högfre bensinpris fattar du väl. Speciellt i europas dyraste stad.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Har man följt med dessa 4 år så har ju allt pekat på att just det är ett faktum SD sålde sig till israel och att judehatet är grovt i Sverige hur kan SD och Jimmie/Henrik missat det?

Flashback är inte Sverige.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aconitumwolfsbane
Överlevt på några hundralappar? Du är ju lustig. Du tror väl inte på fullaste allvar att alla har fått 5000 kr tillbaka. Det har varit höginkomsttagare inom 50.000-60.000 i månaden. Vilket är en väldigt liten andel av befolkningen som tjänar på det. Absolut dom har skött skjutningarna. Men man vinner ju knappast val på EN sak.

Om folk hade varit så nöjda med Tidö. Då borde dom ju leda överlägset. Det finns arbetslösa som inte kan äta sig mätta, äter endast ett mål om dagen. Blivit hemlösa. Folk som skött sig, bott 22 år i Sverige och arbetat och betalat skatt. Skickas ändå hem på ett plan. Uppenbarligen är väldigt många i samhället inte nöjda med Tidö.

+1 på den. Men att säga det här inne äe lönlöst.
2026-09-13, 20:47
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
Jo, men att C röstar för lagförslag från V är väl knappast troligt.
Beror helt på vilket område det handlar om.
Medlem
X3treams avatar
Tidö kommer att ta detta, märk vart ni hörde det först!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillPu
Förra valet var det. Men nu var det enormt många förtidsröster som kan kasta om allt.
Förtidsröster ingår i valu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ribersborg
Tänkte precis på det, SD står utanför och C övertalas, men M har försökt med det redan och fått nobben. Men möjligheten finns fortfarande.

Får Maggan bollen och hon misslyckas i en första omröstning så ökar chanserna för att C stödjer en M+KD+L regering med SD och C som släpper igenom.

Kd och C är ärkefiender. Det var Kd som bröt Decemberöverenskommelsen och släppte in Sd i värmen.

Fast jag tror fortfarande att S+V+Mp får majoritet.
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aconitumwolfsbane
Överlevt på några hundralappar? Du är ju lustig. Du tror väl inte på fullaste allvar att alla har fått 5000 kr tillbaka. Det har varit höginkomsttagare inom 50.000-60.000 i månaden. Vilket är en väldigt liten andel av befolkningen som tjänar på det. Absolut dom har skött skjutningarna. Men man vinner ju knappast val på EN sak.

Om folk hade varit så nöjda med Tidö. Då borde dom ju leda överlägset. Det finns arbetslösa som inte kan äta sig mätta, äter endast ett mål om dagen. Blivit hemlösa. Folk som skött sig, bott 22 år i Sverige och arbetat och betalat skatt. Skickas ändå hem på ett plan. Uppenbarligen är väldigt många i samhället inte nöjda med Tidö.
Folk som jobbar har fått 5000 mer i familjen...

Du avslöjar dig själv du jobbar inte.

Tärande ska inte kunna bestämma hur samhället ska styras , då går det ju åt helvete.
Medlem
Kozooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datoridiot
Ja det kommer bli förjävliga 4 år, där är vi överens.

Tidö har varit för dåliga med att berätta vad dem gjort bra...
Vänstern har media på sin sida, det är svårt att kämpa emot.

Får hoppas nu att C kan hålla den sida någorlunda vettiga men jag är skeptisk

Media har haft på tok för stort inflytande, vi lever i ett informationssamhälle men är ändå mindre upplysta än någonsin. C kommer att vika ner sig som dom gjort tidigare då makten är viktigare än partiboken.
Medlem
Godnatt Sverige!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in