2026-09-13, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg2030
Nej, S kommer inte öka invandringen och inte heller höja skatten om du tjänar under 70k. Du ljuger värre än tuffe-Uffe. Men nu är det Game Over för er och era lögner.
För att kunna styra så måste socialdemokraterna ha stöd från V och MP. Och de kommer kräva mer invandring för att ge stöd. Annars blir det omval.
2026-09-13, 18:40
Medlem
MumsarMazarins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlenius86
Magdalena Andersson har idag avverkat Tensta, Rinkeby, Hallonbergen, Väsby och Bergshamra.
Alla fästen med kriminella invandrare.

Hemska fördomar
2026-09-13, 18:41
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Satans vad alla SD boomers kommer gråta på Flashback ikväll
Medlem
Nordfeldts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlenius86
Man zappar, synd dom släpper Valu samtidigt
Ah har gjort det hittills, är väl mer eller mindre same shit i slutet av dagen. Menar du att bägge kanalerna släpper valundersökningen samtidigt?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImTheMan
det blir ju lite fånigt när sd-are driver linjen att röster på afs är bortkastade röster. samtidigt är en sd-regering omöjlig om L inte klarar spärren, men då är sd-arna plötsigt jättemåna om man inte ska rösta strategiskt, utan då måste man plötsligt rösta på det parti man sympatiserar mest med. Välj en jävla fot att stå på.

Precis! Hycklare hela bunten! Jag skiter i om Tidefjantarna får 60%. Bara L åker ur detta val så är jag nöjd.
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MumsarMazarin
Varför ska man rösta Tidö om man inte tycker att dom gjort ett bra jobb? Ologiskt.
Nehe ok? Dom har inte gjort ett bra jobb? Enligt polisen har dom fått ner brottsligheten. Det pratades om det i efterlyst. Sen vet jag det finns idioter som inte begriper att sd måste kompromissa med 3 andra partier. Du vet man måste göra det om man är 5 st i ett lag. Hursom är det väl bättre tidö styr än att mp och v har inflytande över migrations politiken då ska ni få se på import av bidragsmigranter. Men vill man rösta på den tunnhåriga mini fuhrern kasselstrand får man väl göra det. Men då ska man inte gnälla sen när det väller in araber heller.
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
En fråga till alla:

Om vänstersidan får 51%. Vilket scenario har störst risk för att Magda lyckas bilda en regering, och varför?

1) Sossarna får 30% och de övriga ca 7% var

2) Sossarna får 25% och de övriga ca 8,7% var

Det behövs inga 51 % för att bilda majoritet. Förra valet fick Tidö ihop 49,59 % mot de Rödgrönas 48, 87 %. (Övriga 1,54 % gick till partier som inte kom in i riksdagen).
Medlem
Men satan så jävla mycket bögen Fouad snackar om Stockholm och deras fikus-väljare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joffrey.baratheon
Kört för Sverige om de rödgröna vinner valet. De kommer att riva upp alla beslut som Tidö-sidan fattat inkls beslutet om kärnkraften.

Det jag är rädd för som bor på landsbygden är att den där jävla Amanda och hennes cp skadade kollega kommer höja bensinpriset med 10 kronor så man får extra utgifter för att ta sig till jobbet, åker 3 mil enkel resa
2026-09-13, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Om Tidö förlorar ikväll får vi direkt se en avgående Ulf Kristersson?

Tycker mig se att de redan har krattat manegen för Gunnar Strömmer att ta över.
Japp det kommer vi se om det är ett tydligt resultat. Leder svamp-sidan med 1 mandat när kvällen är över så väntar Uffe tills det slutgiltiga resultatet är klart sent nästa vecka.

kommer maggan haggan att avgå om hon förlorar?
Medlem
greyhounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Nja, dom brukar spurta sista dagen. Om dom legat på 17,5% en tid tror jag dom får 18,5%.

Just nu tänker jag mest på Noooshis pattar.

Ja, de kan nog öka lite i slutspurten. M och S brukar vara säkra snuttefilts-röster på det block man önskar som vinnare.

Edit: Det var inte Nooshis pattar jag syftade på med att de kan öka lite
Senast redigerad av greyhound 2026-09-13 kl. 18:45.
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shitholecitizen
Ja! Och mer araber och somalier på våra gator. Rena drömmen.

S migrationspolitik är lika hård som Tidös numera. Bara skräckpropaganda från högern att det skulle bli så.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in