Citat:
Ursprungligen postat av
HepCat-X
Instämmer, och vilken rådgivare eller bankman som helst skulle kunna berätta för honom att löftet om 5.000 dollar till varje vuxen amerikan är omöjligt att förverkliga utan att allvarligt skada landets redan långsiktigt bräckliga ekonomi - men Trump bryr sig inte. Han ser det bara som ett sätt att köpa det stöd han behöver.
Som Michael Woolf påpekade redan i Fire and Fury : Trump ser det som sin personliga RÄTT att duka upp vilka skepparhistorier och lögner som helst utan att bli ifrågasatt. Han räknar det som en del av sin personliga kändis-status.
Det mest tragiska är att det finns en del som tror på det och ska få pengar om de röstar på donalds.
Det är annars rätt fascinerande just med detta att donalds är en patologisk lögnare, och så inbillar sig fansen hen inte är.
Sure en del gör det inte på riktigt, men många gör, de inbillar sig att donalds gör allt rätt.
Men jag lärt mig i IRL och andra ställen, att den som säger att den alltid har rätt och aldrig ljuger.
Det är att de ljuger mer än de flesta.
Sen om man leker med tanken att donalds skulle betala, så är jag helt säker på att de delstater som inte röstade på R til huset skulle bli utan.