2026-09-13, 12:23
Medlem
Om PLY43H som regnr på idiotbabbe bilen stämmer så har vi sannolikt denna babbe som mördare:

No*ur_Al*din_Dab*bas *= inget
Sodertalje.

Citera
2026-09-13, 12:59
Medlem
JymdKjams avatar
Nu vid 11-tiden bärgades den parkerade Mercedesen E-klass sedan. Trots att den stod emellan två andra krockade och likaledes parkerade bilar såg den ut som att den varit med om en motorvägskrasch! Helt ofattbara skador. Det ligger fortfarande skrot och fasaddelar kvar vid lunchtid.
Citera
2026-09-13, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Ja man kan verkligen fråga sig varför inte snuten tar dessa idioter. Sitter de på Kronoberg och fikar hela nätterna?

Order uppifrån naturligtvis.

Släpp vissa " saker " fokusera på vissa " saker "

Bedrövligt men sant och jag tror projektet kommer pågå ännu lite till för att se om en motreaktion kommer i form av medborgargarde och liknande.

Se på usa som exempel typ provocera fram ett inbördeskrig
Citera
2026-09-13, 13:31
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roggaluktargris
Order uppifrån naturligtvis.

Släpp vissa " saker " fokusera på vissa " saker "

Bedrövligt men sant och jag tror projektet kommer pågå ännu lite till för att se om en motreaktion kommer i form av medborgargarde och liknande.

Se på usa som exempel typ provocera fram ett inbördeskrig

Jag tycker det är märkligt att inte brackorna på Strandvägen tar tag i det där själva och lägger ut spikmattor eller skjuter hål på däcken med sina antika jaktgevär.
Citera
2026-09-13, 13:50
Medlem
Fioehlbaerths avatar
Citat:
Jag tycker det är märkligt att inte brackorna på Strandvägen tar tag i det där själva och lägger ut spikmattor eller skjuter hål på däcken med sina antika jaktgevär.

Det är fjollor hela högen som inte vill smutsa ner sina händer, och riskera att schavottera i pressen.
Med tiden anpassar dom sig säkert och hyr in beskyddarverksamhet.
Citera
2026-09-13, 13:57
Medlem
Citat:
Brackorna på Strandvägen är svenskar, svenskar knyter näven i fickan. Jag citerar Herman Lindqvist:

Citat:
”Glöm inte att svenska folket är extremt fegt, det saknar civilkurage, människorna är extremt konflikträdda, få vågar säga vad de tycker, detta har gjort att beslut fattas ibland högt över huvudena på folket eftersom folket inte säger ifrån. Det skulle behövas mycket mer djävla anamma och riktig finsk sisu.”

Herman Lindqvist, juni 2012
Citera
2026-09-13, 13:58
Medlem
Tror att det här är hans Fejan:

https://www.facebook.com/share/1MXXavQbV2/

Går man in på vänlista hittar man också mamman som står som bilägaren
Citera
2026-09-13, 14:01
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KriminelleMattsson
Om PLY43H som regnr på idiotbabbe bilen stämmer så har vi sannolikt denna babbe som mördare:

Sodertalje.

Det fanns i förmiddags en profil ”Open to work” på LinkedIn med det namnet och ålder som verkade stämma. Någon som kommit till Sverige i närtid, lärt sig svenska snabbt och även programmering C# och.NET ASP. Hittar den inte nu.

Om det här är en nyanländ förmåga så bör det bli livstids utvisning. Annars kan vi lägga ned det där snacket om ”bristande vandel”.
Citera
2026-09-13, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Thor
Tror att det här är hans Fejan:

https://www.facebook.com/share/1MXXavQbV2/

Går man in på vänlista hittar man också mamman som står som bilägaren
Verkar stämma ja. Bilderna nedladdade och sparade. Tackar 👍
Citera
2026-09-13, 14:16
Avstängd
israelisinnocents avatar
I framtiden kan man geolåsa hastigheten på alla fordon, max 20k/h i stan
Citera
2026-09-13, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KriminelleMattsson

Sodertalje.

Det borde bli livstids utvisning, inget annat är rimligt.
Citera
2026-09-13, 16:09
Medlem
I syriansk inavelsavkomma med andra ord. Vad gjrode han så långt hemfirån? Langade knark?

Det är ganska tydligt att vid inavel så försvinner konsekvenstänket ganska snabbt. Vi se det gång på gång och denna bastard är inte heller ett undantag. Blir indraget körkort och lite böter. Denna typ av straff är ungefär 50 år förlegat..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in