2026-09-13, 10:20
Medlem
Unga kvinnor har låg inkomst och är mer beroende av offentlig sektor, d.v.s. tillhör V:s typiska väljare oavsett ålder och kön.
Citera
2026-09-13, 10:22
Medlem
DonaldBidens avatar
Dadgostar är ett fantastiskt fint imperialistiskt alibi och unga kvinnor prioriterar generellt imperialism - det är sann godhet!
Citera
2026-09-13, 10:36
Medlem
Mental ohälsa. Det är lite edgy. Det är humant.
Vänstern skriker ut slagord. Enkla lösningar på påhittade problem. "Kvinnor tjänar mindre än män", "inga rasister på våra gator". "Vi för en human politik"

Det kan man ju inte INTE rösta på. Jag vill vara human och inte rasist. Jag vill att kvinnor ska tjäna lika mycket som män.

Ungefär så
Citera
2026-09-13, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
De har väl inte mött islams riktiga jag än..

Jag tror på riktigt att om islam hade fått fäste i Sverige. Slagit kvinnor i bojor och burka. Satt dem i hemmet med 5 barn. Så hade alla feminister och vänsterhjon hurrat.

Kvinnor vill ha en fast hand. Det hela är ett shit test
Citera
2026-09-13, 10:42
Medlem
Dags att reversera liberalen Nils Edéns beslut att giva kvinnorna rösträtt.

De gär och kvinnornas uppslutning bakom kvinnan som ströp ihjäl sina tre barn visar att kvinnor är underordnad mannen.
Islam har sina sidor, men en del är fan vettiga alltså.
Citera
2026-09-13, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Nej men de möter ständigt unga män som förmedlar ett kvinnohat. Särskilt på sociala medier.

Det blir en verklighet som de inte kan freda sig ifrån.

Då har du missat det överväldigande manshatet? Och det är inte bara från unga kvinnor och gamla kärringar. Också från media.
Citera
2026-09-13, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Ja om du räknar bort det kvinnohatande skiktet som hörs mest.

Kapten klänning
Citera
2026-09-13, 10:51
Medlem
Fyfan vilket mörker att 3/4 kvinnor i min åldersgrupp röstar på partier som vill förstöra Sverige. Jag trodde verkligen inte att det var så många, jag hade gissat på kanske 50-60%. Som man gäller det att göra ordentlig due diligence, eller börja dejta utomlands.
Citera
2026-09-13, 10:53
Medlem
Sen tror jag att kvinnor vill ha en stark storebror, en stark stat som tar hand om dem och deras beslut. Alltså, en sugar daddy i form av staten. Som kan hålla dem i handen.

Och visst ör det härligt. Om man litar på staten. Om man vet att de använder en skattemedel bäst, och vill ens bästa. Det är inte lika självklart.
Citera
2026-09-13, 10:53
Medlem
Kvinnor röstar på det som är socialt acceptabelt, "inne" och vad alla runtomkring röstar på.
Dessa kvinnor hade röstat på NSDAP på 1930-talet.

Anledningen till att all propaganda idag riktar sig mot just kvinnor är för att de är extremt lättmanipulerade och ett mycket enkelt sätt för en illasinnad fiende att totalt rasera ett land inifrån.
Citera
2026-09-13, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runkspenat
Kvinnor röstar på det som är socialt acceptabelt, "inne" och vad alla runtomkring röstar på.
Dessa kvinnor hade röstat på NSDAP på 1930-talet.

Anledningen till att all propaganda idag riktar sig mot just kvinnor är för att de är extremt lättmanipulerade och ett mycket enkelt sätt för en illasinnad fiende att totalt rasera ett land inifrån.
Hur kom det sig att Tidö kunde vinna förra valet då? Vad de partierna "inne" då?
Citera
2026-09-13, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MakeEuropeWhite
Antagligen för att de är dumma i huvudet och lätta att manipulera.
De unga kvinnorna ligger långt före ... som Star Trek eller varför inte Jesus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in