2026-09-09, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Blev helt galen på hennes vevande med armarna. Var tvungen att stänga av. Sen verkar hon jäkligt oskön att intervjua. Dryg är bara förnamnet.

Skumt klipp, och vilka half moon eyes. Är hon hög på lite weed? Hon pratar sjukt osammanhängande. Jag kan förklara tjejnyår på en mening, hon svamlar runt utan att komma till saken i flera minuter.
Citera
2026-09-09, 16:21
Medlem
Sandra låter alltid så sjukt obegåvad när hon pratar, men det är väl en del av hennes fjortispersona.

En sak ang en ev operation: när kan hon ha gjort den? Kan inte mkt om ansiktsplastik men jag antar att man får massa svullnader och blåmärken som är svåra att dölja?
Citera
2026-09-09, 16:25
Medlem
Gillade att någon skrev på SVT insta att ”hur kan ni flyga in SB från Paris, hon är den som flyger mest av alla influensers i Sverige?”

Nu var hon ju iofs redan i Sverige pga nylansering av hennes pjäs men skoj ändå.
Citera
2026-09-09, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valrossa
Sandra låter alltid så sjukt obegåvad när hon pratar, men det är väl en del av hennes fjortispersona.

En sak ang en ev operation: när kan hon ha gjort den? Kan inte mkt om ansiktsplastik men jag antar att man får massa svullnader och blåmärken som är svåra att dölja?

Vad för operation har hon gjort?
Citera
2026-09-09, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valrossa

Hon har väl gjort fillers (läppar, kinder/midface, kanske käklinjen?) och antagligen botox här och där, men det syns ju inte som en operation skulle göra.
Citera
2026-09-09, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frimlov
Hon har väl gjort fillers (läppar, kinder/midface, kanske käklinjen?) och antagligen botox här och där, men det syns ju inte som en operation skulle göra.

Hon skrev i en kommentar att hennes käklinje blivit annorlunda efter tandställningen, tror inte hon skulle tagit upp det själv om hon gjort ett ingrepp så det är nog så
Citera
2026-09-10, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frimlov

Jag tyckte något var väldigt annorlunda med hennes ansikte men visste inte vad. Detta förklarar mycket. Tycker hon är falsk som inte står för det, särskilt när komplimanger haglar in.
Citera
2026-09-12, 09:47
Medlem
Hon har börjat med scrapbooking. Men eftersom hennes scrapbook var jättedyr kallar hon det något annat.
Citera
2026-09-12, 11:16
Medlem
Tror ni att Sandra kommer fortsätta vara skriven i Sverige även om om de stannar i Paris längre än ett år?
Citera
2026-09-12, 11:25
Medlem
Börjar verkligen se hur otroligt barnslig hon är, så här med lite distans. Brukade tycka att hennes lilla värld var ganska mysig och snäll en gång i tiden, innan hon blev ålders-ilsk eller vad det nu är som gjort henne så fruktansvärt otrevlig på senare år. Nu ser jag mest en liten sur Karen som lajvar oskyldig flicka. Hur ska det gå när hennes barn växer om henne i mognad? Ska de gå ut och supa tillsammans då?
Citera
2026-09-12, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gripsholmslejonet
Börjar verkligen se hur otroligt barnslig hon är, så här med lite distans. Brukade tycka att hennes lilla värld var ganska mysig och snäll en gång i tiden, innan hon blev ålders-ilsk eller vad det nu är som gjort henne så fruktansvärt otrevlig på senare år. Nu ser jag mest en liten sur Karen som lajvar oskyldig flicka. Hur ska det gå när hennes barn växer om henne i mognad? Ska de gå ut och supa tillsammans då?

Hon är ju lite efter ? Curlad till tusen av mamman som även får ta hand om sonen mycket. Hon klarar liksom inte av att leva i verkligen världen och absolut inte stå på egna ben. Det har inte så mycket med pengar att göra för det har ju mamma sett till att hon har. Först dyr utbildning där hon inte klarade av jobbet och sen via sina kontakter. Men det mentala kan man ju inte köpa. Undrar hur det blir när alla syskonen också har barn. Men Sandra skriker väl högst. Tror det var viktigt för henne att vara först i syskonskaran, inte för att hon egentligen ville utan för att säkra annat.
Citera
2026-09-12, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Hon är ju lite efter ? Curlad till tusen av mamman som även får ta hand om sonen mycket. Hon klarar liksom inte av att leva i verkligen världen och absolut inte stå på egna ben. Det har inte så mycket med pengar att göra för det har ju mamma sett till att hon har. Först dyr utbildning där hon inte klarade av jobbet och sen via sina kontakter. Men det mentala kan man ju inte köpa. Undrar hur det blir när alla syskonen också har barn. Men Sandra skriker väl högst. Tror det var viktigt för henne att vara först i syskonskaran, inte för att hon egentligen ville utan för att säkra annat.

Ja jag har också reflekterat över att hon är extremt bortskämd. För mig och säkert många andra som inte lever i samma samhällsskikt har hennes blogg varit som en liten ficka av verklighetsflykt, ett ställe att glömma allt jobbigt en stund. Men nu med lite distans inser jag att hon själv lever på heltid i den verklighetsflykten. Hon är drottning i sitt eget lilla forum med ja-sägare som hyllar och skyddar allt hon gör (även om det inte har större verkshöjd än att flytta klistermärken från en bok till en annan, fika och gå på museum dagarna i ända).

Förstår väl att hon kanske är ett lost case men hennes läsare kunde väl åtminstone försöka frigöra sig lite från Sandras stränga åsiktskorridor. Såg att någon hade gjort en otroligt underdånig kommentar om att Sandra stavat fel till skaldsjurssås.

Citat:
MARTINA
Du har ett jättefint skrivfel in den här meningen: "Till varmrätt åt jag fisk-frikadell i skåldjurssås och ris. Smakade prick som fiskbullar i hummersås". Klart man ska skåla till skaldjuren 🙂 Det är också helt ok om du inte publicererar den här kommentaren.

Alltså herregud, folk kryper verkligen i rädsla för att bli offer för Sandras ilska. Skaffa lite värdighet.
Senast redigerad av Gripsholmslejonet 2026-09-12 kl. 14:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in