Citat:
Ursprungligen postat av
Carli
Hon är ju lite efter ? Curlad till tusen av mamman som även får ta hand om sonen mycket. Hon klarar liksom inte av att leva i verkligen världen och absolut inte stå på egna ben. Det har inte så mycket med pengar att göra för det har ju mamma sett till att hon har. Först dyr utbildning där hon inte klarade av jobbet och sen via sina kontakter. Men det mentala kan man ju inte köpa. Undrar hur det blir när alla syskonen också har barn. Men Sandra skriker väl högst. Tror det var viktigt för henne att vara först i syskonskaran, inte för att hon egentligen ville utan för att säkra annat.
Ja jag har också reflekterat över att hon är extremt bortskämd. För mig och säkert många andra som inte lever i samma samhällsskikt har hennes blogg varit som en liten ficka av verklighetsflykt, ett ställe att glömma allt jobbigt en stund. Men nu med lite distans inser jag att hon själv lever på heltid i den verklighetsflykten. Hon är drottning i sitt eget lilla forum med ja-sägare som hyllar och skyddar allt hon gör (även om det inte har större verkshöjd än att flytta klistermärken från en bok till en annan, fika och gå på museum dagarna i ända).
Förstår väl att hon kanske är ett lost case men hennes läsare kunde väl åtminstone försöka frigöra sig lite från Sandras stränga åsiktskorridor. Såg att någon hade gjort en otroligt underdånig kommentar om att Sandra stavat fel till skaldsjurssås.
Citat:
MARTINA
Du har ett jättefint skrivfel in den här meningen: "Till varmrätt åt jag fisk-frikadell i skåldjurssås och ris. Smakade prick som fiskbullar i hummersås". Klart man ska skåla till skaldjuren 🙂 Det är också helt ok om du inte publicererar den här kommentaren.
Alltså herregud, folk kryper verkligen i rädsla för att bli offer för Sandras ilska. Skaffa lite värdighet.