Citat:
Ursprungligen postat av
Vavadejasa
Två partier finns redan etablerade. Kanske flera i nuläget?
Partiet Nyans med ledaren Mikael Yuksel och Visionspartiet med ledaren Sean Busuladzic, vars partisekreterare Adel Sadat är en ivrig debattör.
Läs gärna deras partiprogram!
Partierna kommer att bli energiska konkurrenter till V och Noohsi när de har blivit lite varmare i kläderna.
De absolut allra flesta i de nytillkomna partierna kommer att föredra manliga ledare. Helt enligt deras kultur och religion.
Sverige har verkligen släppt in räven i hönshuset.
Jag är själv utlänning född i Holland o kom till Malmö som barn.
Jag minns Sverige som det var… Alla barnens leksaker i sandlådan varenda sommar, in på ICA Söderkullartorget o handla åt morsan med cykeln olåst.
Trafikregler, cykelbelysning obligatorisk, håll rent, vänta på akuten 5min o garanterat sandneger-fritt!
Det började med jugoslaver som slog in bilrutan för mobiltelefonen o sen kom polacker o därefter blev det moskéer…
Är mer nationalist och patriot för Sverige även om det innebär dyrare kaffepriser och ”98Kr mindre / md” med högern och anser att nordiska motståndsrörelsen är ett gäng vänsternördar!!
Vi måste stoppa o begränsa islam!! I annat fall har vi även här (London o Birmingham) hundfria zoner i städerna…