Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Olämpligt givetvis .. men du kan ge exempel på EN gång samtidigt som mamman i många sekvenser utsatt barnet för när hon pratar skit om och minimerar pappan till ett intet...
Grattis till dig.
När du kan steppa upp och säga att det Julia utsätter barnet för inte är okej, så kanske du kan få trovärdighet i din indignation...
Det kommer aldrig hända att du tar avstånd från det Julia gör framför och med barnet -- upprepade gånger
Så kom inte och låtsas att du har sympati eller empati med barnet .. Du är ett lika stort as som din husse i detta.
Så patetiskt. När lilla paret gör eller säger något, är det olämpligt, men om Julia gör eller säger något, är det fruktansvärt. Och räkna kan du inte heller..
Jag kollar minimalt på Julia och varför ska jag skriva något för att göra dig nöjd!
Jag är människa, så jag har ingen husse. Är det inte dags att växa upp och sluta med sånt larv, när man är mindre än en vecka från att fylla 60?!
Jag har mer sympati och empati för flickan, än vad du någonsin kommer ha för någon, med ditt vrida tänk!
Så, tror du flickan fick någon teckning av din gullpojke på födelsedagen? Du kanske får en att sätta på kylskåpet..