2026-09-11, 22:25
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Var och när har jag sagt eller skrivit det?
Ditt förrförra inlägg.
Citera
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proklos
Vad är det för dårar som röstar på Liberalerna? Kvinnan är ju fullständigt galen ….. hennes pappa

Ja du vet den där prylen tillsammans med något som heter "mamma" och som faktiskt formar och uppfostrar och lägger grunden till vad den vuxna människan blir, får för livschanser och kan leda in knodden på rätt spår
Citera
Medlem
HejaFinlands avatar
Simona hetsade Magdalena och flinade när Arga-Magda spårade ur igen!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Det var en kraftig överkörning från de blågula, det tror jag faktiskt att de flesta såg. Satte ju Lind och Kristersson på samma betyg.

Inte bedömt politiken utan hur väl de höll sig till fakta, saklighet och fick fram budskapet.

1. Lind
2. Ebba
3. Thand R
4. Jimmie
5. Nooshi
6. Maggan
7. Simona
8. Ulf (mest lögner innan han somnade)
Citera
2026-09-11, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Ranking av partiledarnas seriositet och klarhet:

1. Amanda Lind
2. Magdalena Andersson
3. Ebba Bush
4. Jimmie Åkesson
5. Ulf Kristersson
6. Nooshi Dadgostar
7. Simona Mohamson
8. Elisabeth Thand Ringqvist

Ja, är man opartisk så vinner Amanda Lind.
Sen tycker jag Nooshi 4:a.
Citera
Medlem
Vilken vänsterextremist var med sur idag? Maggan, Nooshi eller Lind?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Styrkelyftare
Som vanligt är Flashback-eliten verklighetsfrånvänd.

Simona Mohamsson får med all rätt lägst betyg av alla partiledare efter dagens debatt av Aftonbladets Oisin Cantwell.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/43JLda/valet-2026-svt-s-slutdebatt-plus-pa-partiledarna
Kommunisten cuntwell, jomen oj vilken auktoritet. Det fula fanskapet borde åkt ut under metoo, undrar hur han kravlade sig kvar..
Citera
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Inte följt så mycket valdebatter nu men kan inte minnas att det var så hätsk och hatisk stämning förr, gillar inte det. Och alldeles för mycket prat om partiledares personliga erfarenheter om vem som kommit till Sverige när och sånt. Får olustkänsla av hela grejen. Om svensk politik brukade kännas som en vänskapsmatch där alla parter ändå respekterade varandra så känns det nu mer som ett slag mellan dödsfiender.
Visst, vem minns inte Palmes offentliga avrättning av Torbjörn Fälldin?

Inte du uppenbarligen.
Citera
Medlem
Queutards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Ja, Mohamsson har ingen verklighetsförankring. Hon borde jobba som försäljare, istället för att förstöra Sverige.

Skulle du köpa en begagnad bil av den mussan?
Citera
Medlem
Nooshis inlägg under invandringsdelen var det enda slagkraftiga som sas under hela debatten. Det enda som faktiskt berörde. Flashbackare har hjärtan av sten och påverkas såklart inte. Men normala vuxna människor påverkas oerhört av att höra om barn som far illa.
Citera
2026-09-11, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proliferate
Den kommunisten gratulerade diktatorn Hugo Chávez respektive Maduro när de vann sina riggade val, och mördade sina politiska motståndare, bl a… En ulv i fårakläder.
Absolut det är ju därför jag skrev att jag inte höll med honom men han var duktig på att argumentera
Citera
2026-09-11, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunoo
Ja, sällan har vi haft en statsminister som kännts så opålitlig och som helt saknat ryggrad och sunda värderingar. Jag hoppas han försvinner efter valet!
Vad är sunda värderingar, folk ska parasitera på andra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in