2026-09-11, 22:20
Medlem
Prokloss avatar
Vad är det för dårar som röstar på Liberalerna? Kvinnan är ju fullständigt galen ….. hennes pappa
Citera
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imaginary689
Tyvärr kommer vänstern och Sossarna vinna. Hoppas åtminstone de då kan bilda något med KD och kanske Liberalerna. Det är väl det minst sämsta
Jag är inte så säker. Om man som normalbegåvad person såg den här debatten så röstar man ju i alla fall inte vänster...
Citera
Medlem
Bilderberg78s avatar
Ett som är säkert, om inte tidö 2.0 vinner så åker Ulf ut och justitieministern tar över M.
Citera
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Är svenskarna som gjort sverige tryggt, sossarna är en konsekvens av det inte tvärtom.

Exakt svensk socialdemokrati var en produkt av Sverige oh svenskarna. Jag säger "var" för vad som format dagens svenska socialdemokrati vette fan och jag är inte så säker på att jag vill veta heller
Citera
2026-09-11, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proklos
Vad är det för dårar som röstar på Liberalerna? Kvinnan är ju fullständigt galen ….. hennes pappa

Ja, Mohamsson har ingen verklighetsförankring. Hon borde jobba som försäljare, istället för att förstöra Sverige.
Citera
2026-09-11, 22:21
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Det var en kraftig överkörning från de blågula, det tror jag faktiskt att de flesta såg. Satte ju Lind och Kristersson på samma betyg.
Tror de som såg debatten i hög grad redan bestämt sig.

Det spelar nog större roll vilka betyg partiledarna får i media, för det är dessa rubriker som de som inte bestämt sig kommer att väga in.
Citera
2026-09-11, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Mycket på grund av babbarna som bor där ja. Tror du inte stödet skulle se annorlunda ut om städerna var mer svenska?

Inte mycket

Mycket mediafolk, insnöade stockholmare som lever i sin bubbla och åker tunnelbanna. Mycket kulturarbetare. Vänster
Citera
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proklos
Tyckte den om pappan var slagkraftig. Den går hem.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elvi
Fult av Simona att inte uppskatta det S som tog emot henne. Det där kan nog kosta en hel del röster. Socialdemokratin fenomenet historien har många en stor respekt för oavsett partitillhörighet.
Allt hon har lärt sig är tydligen tack vare hennes pappa. Hur ska hon då kunna lära folk vad svenska värderingar är? Eller menar hon ”svenska” värderingar?
Citera
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Ranking av partiledarnas seriositet och klarhet:

1. Amanda Lind
2. Magdalena Andersson
3. Ebba Bush
4. Jimmie Åkesson
5. Ulf Kristersson
6. Nooshi Dadgostar
7. Simona Mohamson
8. Elisabeth Thand Ringqvist
Citera
Medlem
Har inte Uffes stab givit honom ett 45s tal till nationen? Han slarvar bort 20 sekunder
Citera
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Ja, håller med. Igår på debatten (tv4) var hon fint sminkad och kammad i håret och idag var det som bortblåst. Klassisk fredagsfylla som hon inte hann repa sig från.

Hon såg för helvetet ovårdad ut i direktsändning. Hade hon ens kammat håret idag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in