2026-09-11, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twitterturken
Ni Tidelagare verkar helt desperata, tråd efter tråd skapar ni för att attackera Örebropartiet så går i slutspurten.

Dom kan mycket väl skriva historia och ta plats i riksdagen, om inte denna gång så definitivt nästa gång.

TS är nog Afs-are. Det är Afs som attackerar ÖP mest. Den mest ÖP-fientliga kanalen verkar vara Frihetsnytt.
Citera
2026-09-11, 18:25
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fear2be
Allt för att förhindra 4 år till med Tidö.

Hur menar du nu? Att det är motivet från massmedia? Kruxet är ju, om det är så du menade, att alternativmedia har varit nästan en växel värre än etablissemangs-media, men de sistnämnda kan ju mycket väl ha de som bakomliggande agenda. Eller högst troligt t.o.m.

Vi ska inte underskatta massmedia, deras jobb är att påverka det svenska folket i önskvärd riktning, minst lika mycket, troligen mer, än att bara rapportera nyheter.
Citera
2026-09-11, 19:06
Medlem
Arbetarbroders avatar
Gustav Kasselstrand uttalar sig om medias hantering utav Örebropartiet under en kort intervju vid AfS Valturné i Malmö. Mycket intressant och jag tror han träffar 🎯

Citat:
”Jag är helt övertygad om att media har en politisk agenda, och den här agendan handlar om att man vill få Örebropartiet att vara det stora partiet utanför Riksdagen, alltså oppositionen. Örebropartiet står och skriker på andra, ”du är en idiot” - ”du är så ful” och så vidare. Det är behagligt för makten, alltså det hotar inte makten på riktigt.Det som på allvar hotar makten är allvarliga seriösa frågor. Som jag sa idag, jag ska trampa på de mest ömma tårna som finns i svensk politik.

Nu när det är sådant extremt allvarligt skede av Valrörelsen så står de klart att Örebropartiet får maximalt stöd av media. Örebropartiet vill ju ofta framställa sig som de är i total opposition mot systemet och mot medierna men de visar sig nu att praktiskt taget all gammal media, SVT, DN, många av de här gamla drakarna, de ger Örebropartiet enorm exponering, samtidigt som vi inte får en enda rad skriven om oss, inga inslag, ingenting! Och det är ju inte så att Alternativ för Sverige är något dött iskallt parti, titta bara här, världens energi alltså, och ingen skriver någonting. Jag har tagit debatter som setts utav miljoner i år, men knäpptyst!

Skillnaden mellan mig och Marcus Allard? Jag säger inte att ha har fel i allt, men i grund i botten så tror jag att etablissemanget fruktar Alternativ för Sveriges framväxt mer än man man fruktar Örebropartiet.”

Länk https://vm.tiktok.com/ZN8jRXrem/

Kort angående TikTok och Alternativ för Sverige, en sak är säker och de är att dom har vunnit de ungas stöd. Massivt stöd på TikTok och full energi med mängder med ungdomar på deras torgmöten.

Fria Tider skrev om det idag i läsvärd artikel idag:
”Hyllningsfilmer till AFS sprids som en löpeld på Tiktok”
https://www.friatider.se/hyllningsfilmer-till-afs-sprids-som-en-lopeld-pa-tiktok

Angående Gustav Kasselstrand analys så håller jag med honom, etablissemanget är föredrar med önskvärd tydlighet Marcus Allard och hans Örebropartiet framför Gustav Kasselstrand och hans Alternativ för Sverige.
Varför kan ju bara vara som Kasselstrand säger, och jag tror jag skrivit i tråden själv, om jag inte minns fel, AfS är ett betydligt större hot mot etablissemanget medans Allard mer har fått rollen som den arga men populära mannen som skäller ut folk och kallar dem idioter och utökar sina supportrars vokabulär av fula ord. Massmedia vet att svenska väljare är höger är missnöjda, därav fyller Marcus Allard perfekt sin roll.

Alternativ för Sverige är emot EU, NATO och tydliga i Återvandringsfrågan. Gustav Kasselstrand har till och med stake att säga att han inte är så förtjust i rasblandning som ni kan se i länken till Fria Tider här ovan i detta inlägget, och detta i en valrörelse där Sverigedemokraterna gått ut och sagt att befolkningsutbytet är helt ok så länge de nya svenskarna talar svenska, betala skatt och har svenska normer samt identifierar sig som svenskar, och efter massinvandring fortsatt i oförminskad styrka under mandatperioden för Tidö-Regeringen. Fast å andra sidan har väl inte direkt ÖP en liberal hållning i invandringsfrågan heller, utan vill stänga gränsen, är emot befolksutbytet etc.
Citera
2026-09-11, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Gustav Kasselstrand uttalar sig om medias hantering utav Örebropartiet under en kort intervju vid AfS Valturné i Malmö. Mycket intressant och jag tror han träffar 🎯

Länk https://vm.tiktok.com/ZN8jRXrem/

Kort angående TikTok och Alternativ för Sverige, en sak är säker och de är att dom har vunnit de ungas stöd. Massivt stöd på TikTok och full energi med mängder med ungdomar på deras torgmöten.

Fria Tider skrev om det idag i läsvärd artikel idag:
”Hyllningsfilmer till AFS sprids som en löpeld på Tiktok”
https://www.friatider.se/hyllningsfilmer-till-afs-sprids-som-en-lopeld-pa-tiktok

Angående Gustav Kasselstrand analys så håller jag med honom, etablissemanget är föredrar med önskvärd tydlighet Marcus Allard och hans Örebropartiet framför Gustav Kasselstrand och hans Alternativ för Sverige.
Varför kan ju bara vara som Kasselstrand säger, och jag tror jag skrivit i tråden själv, om jag inte minns fel, AfS är ett betydligt större hot mot etablissemanget medans Allard mer har fått rollen som den arga men populära mannen som skäller ut folk och kallar dem idioter och utökar sina supportrars vokabulär av fula ord. Massmedia vet att svenska väljare är höger är missnöjda, därav fyller Marcus Allard perfekt sin roll.

Alternativ för Sverige är emot EU, NATO och tydliga i Återvandringsfrågan. Gustav Kasselstrand har till och med stake att säga att han inte är så förtjust i rasblandning som ni kan se i länken till Fria Tider här ovan i detta inlägget, och detta i en valrörelse där Sverigedemokraterna gått ut och sagt att befolkningsutbytet är helt ok så länge de nya svenskarna talar svenska, betala skatt och har svenska normer samt identifierar sig som svenskar, och efter massinvandring fortsatt i oförminskad styrka under mandatperioden för Tidö-Regeringen. Fast å andra sidan har väl inte direkt ÖP en liberal hållning i invandringsfrågan heller, utan vill stänga gränsen, är emot befolksutbytet etc.

SD har mycket mer stöd på Tiktok än vad Afs har. Dessutom har många unga svenska mäns idol Nick Alinia nu gått ut och sagt att han ska rösta på SD.
Citera
2026-09-11, 21:13
Medlem
KillPus avatar
Förtidsröstade låååångt borta fr Örebro. Men det låg Örebropartiets valsedlar med där i lådan! Varför? Det är väl bara de som bor i Örebro län som kan rösta på gaphalsen eller?
Citera
2026-09-11, 21:22
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Den där jävla Allard verkar vara mer labil än vad Christer Pettersson var.
Citera
2026-09-11, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillPu
Förtidsröstade låååångt borta fr Örebro. Men det låg Örebropartiets valsedlar med där i lådan! Varför? Det är väl bara de som bor i Örebro län som kan rösta på gaphalsen eller?

Nej alla i Sverige kan rösta på dem. Kan även bara skriva Örebropartiet med stort Ö ihopsatt endast på en gul blank valsedel
Citera
2026-09-11, 21:29
Medlem
Arbetarbroders avatar
Hmm.. nu är jag väldigt rädd om den här tråden, och vill inte att den ska dras Off Topic, men inkluderar vi Örebropartiet kan vi kanske se hur stor etablissemangets hype av partiet är, så låt oss ta en titt, även om jag hatar siffror och de har alltid varit min svaghet sedan lågstadiet.

Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
SD har mycket mer stöd på Tiktok än vad Afs har.

Det beror på hur du räknar, kollar vi partierna efter antal följare så har Sverigedemokraterna många följare, även ditt Örebroparti är ju för sin storlek väldigt stora räknat på följare på TikTok.

* SD: 219 500 följare
* M: 155 800
* S: 68 600
* V: 52 700
* Örebropartiet: 41 700
* MP: 12 000
* KD: 4 914
* C: 3 313

Källa: Flashback (FB) Örebropartiet större än flera av riksdagspartierna på sociala medier

SD har flest antal följare, om vi jämför med AfS och ÖP men SD är ett Boomer parti, vilket syns på tydligt på TikTok där en typisk post från Sverigedemokraterna är några bilder med någon text som ”stoppa Islam” eller typ en sådan här video, som känns väldigt stereotypisk Sverigedemokratisk: https://vm.tiktok.com/ZN8jLascR/

Massmedia har inte varit sena med att låta TikTok vara en del av deras hype för Örebropartiet.
SVT Nyheter skrev i mitten av Maj följande artikel: Tiktok blir valplattform – stor närvaro bland partierna i Örebro

Själv tycker jag mest de verkar vara Marcus Allard i diverse raseriutbrott av det lilla jag har sett gällande Örebropartiet på TikTok. Men min screen time online är väldigt låg nuförtiden, så de är är ingenting jag har följt närmare.

Jag hörde mig för med ChatGPT som sa följande, vilket ju verkar stämma:
Citat:
”AfS verkar ha en betydande mängd spridning genom andra konton och enskilda politiker/supporters. Exempelvis har Gustav Kasselstrand-relaterat material nyligen fått mycket stora spridningar, och AfS uppger själva att en video på TikTok nått 100 000 visningar.”
Källa: https://t.me/AfS_riks/2013

Samt: (alltså citat från ChatGPT)
Citat:
En viktig korrigering om AfS

Jag vill däremot inte påstå att AfS ligger under ÖP utifrån de siffror jag gav förut. Jag lyckades inte hitta en lika bra, aktuell och jämförbar följarsiffra för AfS. Siffran jag nämnde tidigare (35 200 likes) var dessutom likes, inte följare, så den var inte ett rättvist mått att jämföra med ÖP:s 41 700 följare.

Så detta var lite rörigt. Men en sak är säker, uppslutningen av ungdomar på AfS torgmöten men Kasselstrand är förvånansvärt stort, och de har ett stort stöd på TikTok.
Länkar Fria Tiders artikel igen här: https://www.friatider.se/hyllningsfilmer-till-afs-sprids-som-en-lopeld-pa-tiktok helt klart läsvärd som sagt. Några utdrag:
Att det är just svenskar under 30 som dominerar Alternativ för Sveriges torgmöten har väckt oro på flera lokaltidnings­redaktioner.

I artikeln förklarar forskaren Carl Heath att AFS är framgångsrikt på just Tiktok som en följd av engagemanget från unga. Och det syns på Tiktok.

"Kasselstrand e så tuff", skriver användaren Svennelarp, som har laddat upp flera egna AFS-videor på Tiktok.

Filmerna består av korta klipp som visar partiledaren Gustav Kasselstrand och andra företrädare för partiet med peppande musik och hyllningar till Sverige. Den mest sedda har fått 315.000 visningar – trots att användaren själv inte har fler än 779 följare.
Så antal följare spelar mindre roll, är nog en säker slutsats vi kan dra.
Så jag håller inre med, stödet på TikTok verkar förstaplatsen gå till AfS, tvåa SD och trea Örebropartiet.
Kollar vi specifikt på unga svenskar så är det solklart ett överlägset stöd för Gustav Kasselstrand och AfS.

Citat:
Dessutom har många unga svenska mäns idol Nick Alinia nu gått ut och sagt att han ska rösta på SD.

Huruvida Nick Alinia röstat tror jag påverkar ytterst få, speciellt om han röstar på SD jag upplever en väldigt hätsk stämning mot dem nu. Men jag kan ha fel, och Nick Alinia har större påverkan än vad jag är medveten om. Jag hade dock gärna hört hans motivering till varför han röstar på Sverigedemokraterna.

Sen med all respekt, men du har ju dina förebilder som du ser upp till, Memeingenjören som tweetat att Alternativ för Sveriges bäst-före datum var 2018. som jag inte kunde låta bli att svara på i detta inlägget på Flashback för några dagar sedan.
Citera
2026-09-11, 21:50
Medlem
Citat:
Hmm.. nu är jag väldigt rädd om den här tråden, och vill inte att den ska dras Off Topic, men inkluderar vi Örebropartiet kan vi kanske se hur stor etablissemangets hype av partiet är, så låt oss ta en titt, även om jag hatar siffror och de har alltid varit min svaghet sedan lågstadiet.

Det beror på hur du räknar, kollar vi partierna efter antal följare så har Sverigedemokraterna många följare, även ditt Örebroparti är ju för sin storlek väldigt stora räknat på följare på TikTok.

Källa: Flashback (FB) Örebropartiet större än flera av riksdagspartierna på sociala medier

SD har flest antal följare, om vi jämför med AfS och ÖP men SD är ett Boomer parti, vilket syns på tydligt på TikTok där en typisk post från Sverigedemokraterna är några bilder med någon text som ”stoppa Islam” eller typ en sådan här video, som känns väldigt stereotypisk Sverigedemokratisk: https://vm.tiktok.com/ZN8jLascR/

Massmedia har inte varit sena med att låta TikTok vara en del av deras hype för Örebropartiet.
SVT Nyheter skrev i mitten av Maj följande artikel: Tiktok blir valplattform – stor närvaro bland partierna i Örebro

Själv tycker jag mest de verkar vara Marcus Allard i diverse raseriutbrott av det lilla jag har sett gällande Örebropartiet på TikTok. Men min screen time online är väldigt låg nuförtiden, så de är är ingenting jag har följt närmare.

Så detta var lite rörigt. Men en sak är säker, uppslutningen av ungdomar på AfS torgmöten men Kasselstrand är förvånansvärt stort, och de har ett stort stöd på TikTok.
Länkar Fria Tiders artikel igen här: https://www.friatider.se/hyllningsfilmer-till-afs-sprids-som-en-lopeld-pa-tiktok helt klart läsvärd som sagt. Några utdrag:
Att det är just svenskar under 30 som dominerar Alternativ för Sveriges torgmöten har väckt oro på flera lokaltidnings­redaktioner.

I artikeln förklarar forskaren Carl Heath att AFS är framgångsrikt på just Tiktok som en följd av engagemanget från unga. Och det syns på Tiktok.

"Kasselstrand e så tuff", skriver användaren Svennelarp, som har laddat upp flera egna AFS-videor på Tiktok.

Filmerna består av korta klipp som visar partiledaren Gustav Kasselstrand och andra företrädare för partiet med peppande musik och hyllningar till Sverige. Den mest sedda har fått 315.000 visningar – trots att användaren själv inte har fler än 779 följare.
Så jag håller inre med, stödet på TikTok verkar förstaplatsen gå till AfS, tvåa SD och trea Örebropartiet.
Kollar vi specifikt på unga svenskar så är det solklart ett överlägset stöd för Gustav Kasselstrand och AfS.

Huruvida Nick Alinia röstat tror jag påverkar ytterst få, speciellt om han röstar på SD jag upplever en väldigt hätsk stämning mot dem nu. Men jag kan ha fel, och Nick Alinia har större påverkan än vad jag är medveten om. Jag hade dock gärna hört hans motivering till varför han röstar på Sverigedemokraterna.

Sen med all respekt, men du har ju dina förebilder som du ser upp till, Memeingenjören som tweetat att Alternativ för Sveriges bäst-före datum var 2018. som jag inte kunde låta bli att svara på i detta inlägget på Flashback för några dagar sedan.

Visningar säger inte allt om stöd, det finns klipp från Allard och SD som har miljontals visningar på tiktok.
Senast redigerad av JohanSverkersson 2026-09-11 kl. 21:54.
Citera
2026-09-11, 22:05
Medlem
Citat:

Så här ser opinionen ut för förstagångsväljarna i år. Som du ser är stödet för partierna utanför riksdagen ungefär detsamma som hos befolkningen i stort:
https://klimatgranskaren.se/wp-content/uploads/2026/08/skarmavbild-2026-08-20-kl-111743.png
Citera
2026-09-11, 23:28
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Visningar säger inte allt om stöd, det finns klipp från Allard och SD som har miljontals visningar på tiktok.

Det får stå för dig, jag är dålig på siffer och matematik men som jag skrev så tycker jag antalet visningar säger mest om popularitet bland unga, främst men inte bara, män, på TikTok.

Citat:
Så här ser opinionen ut för förstagångsväljarna i år. Som du ser är stödet för partierna utanför riksdagen ungefär detsamma som hos befolkningen i stort:
https://klimatgranskaren.se/wp-content/uploads/2026/08/skarmavbild-2026-08-20-kl-111743.png
Jag pratar om hur unga svenska män i allt högre mån är nationalister än tidigare generationer.

Det finns gott om info om detta, AfS torgmöten i sig visar vilken uppslutning de har i stad efter stad, och de är främst ungdomar medans Sverigedemokraterna generellt ses som ett Booomer-parti, som till stora delar har svikit sina väljare och Sverige. Går att se på deras X konto här: https://x.com/afs_riks — TikTok är ett annat där vi ser deras popularitet bland unga.

Därav hypen av Örebropartiet som media har försökt hypa upp som de stora alternativa partiet utanför Riksdagen, precis som Gustav Kasselstrand sa och jag postade i tidigare inlägg.

”Unga män dras till ytterhögern via sociala medier.”
https://www.sverigesradio.se/artikel/unga-man-dras-till-ytterhogern-via-sociala-medier

”Extremparti fick unga att rusa till torget i Lidköping – experter om lockelsen” (AfS kom till Linköping)
https://www.nlt.se/lidkoping/extremparti-fick-unga-att-flockas-pa-torget-experter-om-trenden/

”Fler unga män stöttar högerextrema åsikter.”
https://www.sverigesradio.se/artikel/fler-unga-man-stottar-hogerextrema-asikter
Citat:
Allt fler unga män i Sverige stöttar högerextrema åsikter, enligt säkerhetspolisen Säpo (!!!)

Wow! 😮 SÄPO varnar för ökat stöd för AfS!
Där har vi garanterat en stor anledning till hypen över Örebropartiet, garanterat, om Säkerhetspolisen ser de som sin angelägenhet. De har tentakler ut på tidningensredaktionerna, etablerade som alternativ.

”Många unga män röstar på partier utanför riksdagen”
https://omni.se/manga-unga-man-rostar-pa-partier-utanfor-riksdagen/a/0G2Q10
Citat:
Hela 4,2 procent av männen mellan 18 och 29 år hade röstat på partier utanför riksdagen om det vore val i dag, skriver Svenska Dagbladet.
Citera
2026-09-12, 01:27
Medlem
RamsundAktaRingens avatar
Citat:
Jag tycker detta är så pass angeläget att det förtjänar en egen tråd, trots att flertalet redan finns gällande Markus Allard och Örebropartiet redan finns på Flashback. Om detta stämmer är det en riktigt stor skandal inför valet den 13 September, mystisk skandal dessutom och så vitt jag har förstått så stämmer det som alternativmedian Frihetsnytt.se har avslöjat.

Vi har väl alla vid det här laget hört hur Markus Allard och hans Örebropartiet i praktiken är så gott inne i Rilsdagen, det är bara att vänta tills valdagen är över och man har räknat rösterna i Örebro Län så. Det är så budskapet har varit åtminstone —- både etablerad massmedia samt alternativmedia har basunerar ut detta budskap.

Sanningen är dock att Örebropartiet är långt ifrån kryphålet på 12% i Riksdagsvalet för röstande i Örebro län. Vad media hypar Örebropartiet över är dess starka stöd i kommunvalet där man har har ett stort stöd, omkring 28% enligt vissa källor. Även i Regionvalet har man enligt en undersökning fått 15% men detta leder inte Allard till Riksdagen, eftersom det som sagt är Riksdagsvalet som partiet behöver 12% av rösterna från Örebro Län och där är man inte ens nära, högsta mätningen som jag har sett är 6% i Riksdagsvalet, dvs hälften mot rösterna som behövs.

Massmedia hypen gällande Markus Allard och Örebropartiet verkar alltså inte vara annat än en bluff! 🤬
Kolla tex, SVT Nyheters artikel Örebropartiet tredubblar i ny mätning – kan nå riksdagen

Artikel; inleds som följer:
så det är inte direkt ljug men helt oviktigt Val som de får stort antal röster i dvs Regionvalet, inte Riksdagsvalet! Det här är typisk media bevakning utav Markus Allard och ÖP.

Jag fick höra detta tidigare idag och det är en liten alternativt tidning som bevakat det och kommit med vad jag tycker är valrörelsens hittills största scoop, tidningen heter Frihetsnytt och jag hade inte hört talas om dem förut.

Rekommenderar starkt följande artikel samt innehållande video från Frihetsnytt:
”Alla ljuger om Örebropartiet – Här är Markus Allards verkliga väljarstöd i valet.”
https://frihetsnytt.se/alla-ljuger-om-orebropartiet-har-ar-markus-allard-verkliga-valjarstod-i-valet/

Länk till deras video på YouTube:
”Alla ljuger om Örebropartiet - Här är Markus Allard verkliga väljarstöd i valet.” - Tor-Björn Änglasjö.
https://m.youtube.com/watch?v=GPkQtw4T_kE

Någon dag senare kom samma skribent med följande artikel:
”Ny mätning ger Frihetsnytt rätt om Örebropartiets riksdagssiffror.”
https://frihetsnytt.se/ny-matning-ger-frihetsnytt-ratt-om-orebropartiets-riksdagssiffror/

Frihetsnytt Skribentens Tor-Björn Richthoff Änglasjö X konto är https://x.com/anglasjo

Frågeställningarna är många! Har skribenten på Frihetsnytt, Tor-Björn Richthoff Änglasjö rätt i vad han skriver?
Är Örebropartiet och Markus Allard hype om framgång i media en bluff? Som både etablerad gammelmedia och alternativmedia dessutom är involverad i?
Om svaret är Ja, varför hypar de Markus Allard? Stämmer skribenten i Frihetsnytt analys om en möjlig pysventil för missnöjda svenska väljare, och genom att hypa Örebropartiet och Allard som en succe så får de fler röster och plockar bland annat röster från Alternativ för Sverige som nog ses som ett större hot av etablissemanget.
Om så är fallet måste väl Markus Allard också vara på på hypen/bluffen, om han inte är helt tappad bakom en vagn?
Eller är journalisterna bara lågbegåvade och bara råkade hypa Örebropartiet, av misstag och tog fel på hur kryphålet tlll Riskdagen fungerar? Eller har Frihetsnytt fel på något sätt, och egentligen är Markus Allard med halva foten inne i Riksdagen och hypen är inte alls felaktig?
Är Änglasjö (Frihetsnytt) mer felvinklande? med prat om "kontrollerad opposition=ÖP" bl a att Änglasjö anger en text på Internet som inte ÖP stod bakom, då 2025 på en gemensam politisk plattform för flera mindre partier där ÖP var med. ÖP tog snabbt avstånd från det o har därefter odlat sin politik utåt på egna domäner. Kanske behöver Frihetsnytt skärskådas, el eg Änglasjö.

Det som är säkert till dig som söker är ÖP=säker skräll lokalt i Närke 2026 japp o kan bygga rikstäckande därifrån. Om inte in i Riksdagen 2026 (men det kan ske med 12 % via Närke) så ev in annars vid ett nyval t ex 2027 eller sedvanligt 2030. De som röstar utanför Närke ger antagligen över 1% i resultat =valsedlar till nästa val vilket är viktigt. De i valkretsen Närke om ex 8 % så är d ändå en riksskräll ! med uppmärksamhet o om 12% i Närke=Riksdagen.

Eg är d bättre ÖP skräller lokalt (Närke) 2026 o det gör de ju redan, då får de ännu mer resurser över tid o kan verka över hela riket därifrån tills ev nyval (som med Magda o kaos med C o V cat fight) eller vid valet 2030. ÖP är kanske mer påverkande utanför Riksdagen nu 2026 o mer som blåslampa på Tidö el vilket realistiskt parti somhelst.

Sverige har de faktiska problem som Allard o ÖP adresserar och det kommer, var så säker... ÖP:s politik. Allards höga tonläge speglar den eftersatthet S o M zzznarkande pladdrat bort i årtionden samt skärskådar mångkultur/aka hög invandring med understöd dina! skattepengar o nu följderna. Vänster, s k liberaler är förlorare o tappade åren framöver. Allard, högt tonläge som behövs mot drenaget, våldtäkter, paralell-etniska samhällen, för gemenskap, att bygga för återväxt som bär samhället. Man kan rösta AFS el ÖP men ÖP med energin o högt tonläge på eftersatta områden ska inte bortses ifrån. Alls.
Senast redigerad av RamsundAktaRingen 2026-09-12 kl. 01:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in