2026-09-11, 17:39
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intoanavrin
Öppna inte dörren då? Tror knappats personen tvingats sig in i folks hem...

Hur ska man veta om det är grannen som undrar om man kan passa katten nästa vecka eller en äcklig sosse som vill pracka på dig deras propaganda?
Citera
2026-09-11, 17:43
Medlem
Nu blev jag sugen att spöa upp valarbetare jag också…
Citera
2026-09-11, 17:45
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intoanavrin
Är du behov av personlig assistens eller god man? Har läst mycket på Flashback men det var nog det dummaste jag läst. Stort Grattis!

Inget av det. Man kan inte veta vem det är utan att öppna dörren. Men du kanske har röntgensyn, vad vet jag?
Citera
2026-09-11, 17:51
Medlem
Rollinghands avatar
Det blir rubriker när det drabbar en socialdemokratisk valarbetare.
Citera
2026-09-11, 17:56
Medlem
Riktigt lågt gjort.
Stackars unge man
Citera
2026-09-11, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rollinghand
Det blir rubriker när det drabbar en socialdemokratisk valarbetare.

Du menar alltså att det har hänt för de andra partierna också men tystas ner ?
Detta baseras på vad?
Citera
2026-09-11, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vally
Men sossar är extra påträngande och respektlösa.
Jadom är jävligt påträngande och självgoda brde förbjudas knacka dörr Jehovas är isåfall ett föredöme dom vill informera inte tjafsa vid dörr framförallt inte idiotförklara andra, rätt åt såzzen!
Citera
2026-09-11, 18:02
Medlem
Dörrknackning funkade på 80-talet när man knappt låste ytterdörren. Men idag efter all invandring så är det inte en bra idé att gå runt och knacka dörr.
Citera
2026-09-11, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Det är Sveriges sämsta regering genom tiderna som bara tänker på en tredjedel av befolkningen. Vad förväntar du dig? Alla jag känner inklusive de som kommer att rösta på M eller KD säger sig vara djupt ledsna över vad de håller på med.

Faktum är att Sverige inte har mått så här bra på många årtionden, mycket beror på att SD drivit igenom reformer och fått folk att inse hur snett ute vi var under (S) mandatperioder. Att vi har sån medvind nu retar Magdalena och det är därför hon är en hatets och illviljans kolportör, hatet riktigt lyser i ögonen på henne och när Åkesson sa till henne på skarpen så skrattade att i hela studion åt Magda. Motigt att vara sosse nuförtiden...

Med det sagt så är jag emot att man klår upp sossar som är jagsvaga nog att knacka dörr och representera sveriges version av MAGA Trump.
Senast redigerad av Valet-2026 2026-09-11 kl. 18:05.
Citera
2026-09-11, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Finns det nåt parti från Tidö som knackar. De står väl bara och skäms i nån valstuga?

Ingen från Tidö har knackat på hos mig hade dem gjort det hade dem fått Kaffe

Alla äckliga vänstersvin får en dörr i Ansiktet
Citera
2026-09-11, 18:07
Medlem
L säkert en invandrare med bristande läskunskaper som inte kunde se skillnad på Socialdemokrat & Sverigedemokrat.
Citera
2026-09-11, 18:08
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Vad är det som gör att misshandeln rubriceras som grov? Eller är det bara extremvänsterns martyrrubriker för att skrika som stuckna grisar igen som vanligt?

Det räcker med en knuten näve för att åklagaren skall kunna yrka på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in