Citat:
Ursprungligen postat av
Missplurissa
Jag måste faktiskt försvara Micke här lite. Jag kände honom väldigt väl när vi var yngre och är även vänner idag. Och jag kan ärligt säga att jag inte tror ett skit på att han skulle varken titta, sprida och framförallt inte förgripa sig på barn. Jag är helt övertygad om att han blev ditsatt lagom till valet. Han är en enkel måltavla då han hade den positionen han hade och är en offentlig person men i denna tråd verkar jag vara den enda som tänker så. Fakta vi vet är att det handlar om EN film. Den kan ha mailats till honom o hamnat på molnet som kontrolleras av tex Apple. Tycker ingen borde dömma honom innan dommen är klar.
Tror du pedofiler har horn i pannan? Ett peddo kan vara trevligt. De ser ut som vem som helst (dock ser MR ut som ett klassiskt peddo - ring i örat.
Dubbelt i förnekelse fasen.
Din vän är en tvättäkta pedofil, obehagligt när man läser hans intervjuer från tidigare.
Han verkade för att fler män skulle arbeta inom förskolan (pedofiler) och brukar åka till Kambodja.
Hade varit skojsigt om han blir den första kastreringen vi ser inom svenskt rättsväsende.