2026-09-11, 10:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Har sett de flesta av hennes lives hos Hundpsykos och hon gör mest lives from när dottern sover, är i skolan eller när hennes kille leker med barnen och hon sitter ute på balkongen. Vore intressant att se vilka du syftar på, för att lita på ditt ord rakt upp och ner gör nog ingen 😅
Hon har gjort lives med barnet i sin omedelbara närhet och när barnet också varit i bild.
Att du inte sett det betyder precis ingenting.

Den som saknar trovärdighet av er två är definitivt du.
Citera
2026-09-11, 10:05
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Det har varit från soffan, vejpande och flickan har ibland suttit i samma soffa eller lekt.

Om hon har talat illa om pappan inför dottern så är det ju som när både pappan och den elaka styvmamman också gjort det inför henne. Dåligt gjort, absolut och helt fel. Ingen säger väl att Julia är felfri dock men hon är iallafall där för flickan när pappan inte är det. En 6åring är smart nog att förstå när någon förälder tagit avstånd dock, oavsett vad föräldrarna säger, sorgligt.
Citera
2026-09-11, 10:05
Medlem
Citat:
Håller med. Det finns så mycket han kan göra trots att han sitter inne. Ett samtal till mamma och pappa som kan skicka något till henne (precis som han gjorde till Linnea på bröllopsdagen).

Hoppas flickan inte har för höga förhoppningar dock 💔

Exakt! Inget är svårt om man verkligen vill nått.
Citera
2026-09-11, 10:06
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hon har gjort lives med barnet i sin omedelbara närhet och när barnet också varit i bild.
Att du inte sett det betyder precis ingenting.

Den som saknar trovärdighet av er två är definitivt du.

Då kan det inte vara så svårt att länka tänker jag? Eller är ni alla plötsligt stofiler som inte använder internet?
Citera
2026-09-11, 11:26
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Då kan det inte vara så svårt att länka tänker jag? Eller är ni alla plötsligt stofiler som inte använder internet?
Nej, vi är alla trötta på att du likt en jättebebis alltid kräver att andra visar belägg, medan du själv i princip aldrig gör det.

Vet du inte om att hon pratat om Chrippa med barnet i rummet och i bild så handlar det om att du inte vill veta eller att du helt enkelt inte sett henne lives.
Ingen är intresserad om varför, alla med en gnutta ärlighet i kroppen vet att du har fel när du säger att barnet inte hört.
Citera
2026-09-11, 12:49
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:
Om hon har talat illa om pappan inför dottern så är det ju som när både pappan och den elaka styvmamman också gjort det inför henne. Dåligt gjort, absolut och helt fel. Ingen säger väl att Julia är felfri dock men hon är iallafall där för flickan när pappan inte är det. En 6åring är smart nog att förstå när någon förälder tagit avstånd dock, oavsett vad föräldrarna säger, sorgligt.
Du som är så insatt i Julias liv.

När ska hon in? Hon har ju själv sagt att det är i September.
Citera
2026-09-11, 12:50
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:
Är vi stofiler om vi inte använder barnappen som Julia härjar på?
Citera
2026-09-11, 13:41
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, vi är alla trötta på att du likt en jättebebis alltid kräver att andra visar belägg, medan du själv i princip aldrig gör det.

Vet du inte om att hon pratat om Chrippa med barnet i rummet och i bild så handlar det om att du inte vill veta eller att du helt enkelt inte sett henne lives.
Ingen är intresserad om varför, alla med en gnutta ärlighet i kroppen vet att du har fel när du säger att barnet inte hört.

Måste vara jobbigt att vara så arg hela tiden och känna att man behöver kalla folk för diverse namn. Krya på dig! Och btw, när skrev jag att hon inte gjort det? Frågade om det fanns så jag kunde se det då jag inte sett det hittills, dvs öppen för att ändra mig.
Citera
2026-09-11, 13:44
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Du som är så insatt i Julias liv.

När ska hon in? Hon har ju själv sagt att det är i September.

Hon ska väl in när det är dags antar jag, och de vet jag inte mer än dig.
Citera
2026-09-11, 15:25
Medlem
Citat:
Är det tyst från Julia just nu?
Sitter hon i fängelse?

Utöver att hon gratulerat Anna Book på födelsedagen, verkar hon sälja sitt bohag:
https://ibb.co/spfDhLX0

Till soc sa hon ju att hon fått inställelsen uppskjuten "till september", så inburningen bör väl ske snart. Kanske har hon sagt upp lägenheten med tanke på inlägget.
Citera
2026-09-11, 15:30
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Utöver att hon gratulerat Anna Book på födelsedagen, verkar hon sälja sitt bohag:
https://ibb.co/spfDhLX0

Till soc sa hon ju att hon fått inställelsen uppskjuten "till september", så inburningen bör väl ske snart. Kanske har hon sagt upp lägenheten med tanke på inlägget.
Tackar, så då ska hon alltså bli sambo med Tim.

Han ni vet som inte vill umgås med sitt barn men enligt Julia är en "ny pappa" till flickan.
Citera
2026-09-11, 15:41
Medlem
Citat:
Tackar, så då ska hon alltså bli sambo med Tim.

Han ni vet som inte vill umgås med sitt barn men enligt Julia är en "ny pappa" till flickan.

Är det mormor och kanske Anna Book som får ställa upp när båda föräldrarna sitter i fängelse samtidigt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in