2026-09-11, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av birgerfurugaard
Nej, Sverigedemokraterna brukar tycka om att ligga på soffan, precis som sin partiledare

Bättre det än att störa folk i sitt hem med sin äckliga propaganda
Citera
2026-09-11, 12:58
Medlem
Stackars kille, men varför satsar man ens på taktiken med dörrknackning? Hur många/vilka låter sig påverkas? Lite som när jehovas knackar på, ungefär lika ”uppskattat”.
Senast redigerad av marageo 2026-09-11 kl. 13:13.
Citera
2026-09-11, 13:03
Avstängd
Jimmie är född i Bromölla om det var det du tänkte på
Känns nästan för bra för att vara sant om man är media å därmed rödgrön

Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Är det närheten till Listerlandet som är orsaken till att våld brukades eller?
Citera
2026-09-11, 13:03
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Skulle inte förvåna mig om han slog sig själv och fejkade attacken som ett sista ryck i valspurten.

Lutar åt detta också.

Samma som med den där muslimska flickan som puttades av en elsparkcykel.

(S) har alltid kört med fula metoder.
Citera
2026-09-11, 13:05
Avstängd
Har spenderat många somrar där.
Det finns områden som du beskriver
Men nästan allt är bara vanligt icke-stadsfolk..

Citat:
Ursprungligen postat av BiggestTraps
Blir inte förvånad, Bromölla är en av de största white-trash hålorna som finns.
Citera
2026-09-11, 13:10
Medlem
Tråkigt när det händer, men det är ingen överraskning med tanke på hur tonläget låter på deras partiledare. Hon är arg o konfliktsökande och utsätter sina valarbetare för en farlig situation. Var bara en tidsfråga innan någon valarbetare från S skulle få klä skott för Magdas hatretorik tyvärr.
Citera
2026-09-11, 13:11
Avstängd
ja landet är splittrat, jag är glad vi har en relativt bra valkontroll, annars hade det fuskats som fan..
som i USA

Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Tråkigt när det händer, men det är ingen överraskning med tanke på hur tonläget låter på deras partiledare. Hon är arg o konfliktsökande och utsätter sina valarbetare för en farlig situation.
Citera
2026-09-11, 13:16
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vally
Men sossar är extra påträngande och respektlösa.

Jo, så vara det förra valet oxå.

Kom två stycken och den ene hade ett A4 block och pennan uppe för kommentar... eller nåt.
Var nära jag bad dom fara åt helvete. Men, man har ju uppfostrats på rätt sätt, så jag sa bara, NÄNÄ och stängde dörren med en iskall blick.

Det här att springa omkring och ringa på, är ju ett påverkansuppdrag.
Vete faan om detta är moraliskt riktigt.
Men samtidigt antar jag att de som är emot deras politik stärks ytterligare, för man blir ju så föbannad på dom.
Citera
2026-09-11, 13:17
Medlem
KurtSchweinsteigers avatar
Killen kanske trodde att det var ett parti som sa allah ska med och sedan blev det knas när det bara var alla ska med och mitt europa bygger inga murar.
Citera
2026-09-11, 13:17
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vally
Hur kan man ens med att dyka upp i svenskarns hem helt oinbjuden, efter all skit ens parti utsatt det svenska folket för?

20 åringen saknar helt förmåga till omdöme. Måste röra sig om en autist eller psykopat. Antingen är den socialt handikappad(autist) eller så skiter den i allt partiet utsatt folk för(psykopat).

Jag kommer osökt att tänka på Eddy Meduzas "Har jag gått och lagt mig, har jag gått och lagt mig!". (En sosse som knackar dörr, Eddies dörr..)

https://www.youtube.com/watch?v=5c3ON6V3Bs8&list=RD5c3ON6V3Bs8&start_radio =1
Citera
2026-09-11, 13:18
Medlem
VoktorDodkas avatar
Det hände alltså igår och namnet har inte "läckts" än, det talar emot att det handlar om ett svenskt namn. Hade det varit minsta som talade för att det var en blåbrun GM så hade såklart sveavägen kört stenhårt inför valdagen.
Citera
2026-09-11, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53....so what
Jo, så vara det förra valet oxå.

Kom två stycken och den ene hade ett A4 block och pennan uppe för kommentar... eller nåt.
Var nära jag bad dom fara åt helvete. Men, man har ju uppfostrats på rätt sätt, så jag sa bara, NÄNÄ och stängde dörren med en iskall blick.

Det här att springa omkring och ringa på, är ju ett påverkansuppdrag.
Vete faan om detta är moraliskt riktigt.
Men samtidigt antar jag att de som är emot deras politik stärks ytterligare, för man blir ju så föbannad på dom.

Det är framförallt missanpassade invandrare som knappt vet vad det finns för partier i riksdagen som de kan påverka. Den infödda svensken vet såklart redan vad den ska rösta på och blir inte påverkade av någon dörrknackare dagar innan valet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in