2026-09-10, 23:59
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, det där har vi hört så många gäddor hävda att det ekar i öronen numera. "Jag mådde dåligt.", "Jag hade inte tänkt göra något.", "Det var hon som ville.", "Jag fiskar själv och ville träffa er.". "Det är synd om mej för att [valfri anledning]." Förklaringarna är många. Gemensamt är dock att ingen visar på något som helst ansvar, utan enbart patetiska försök att lämpa över ansvaret på någon annan. #1- och alla från och med där
Ja och det är ganska tröttsamt att få höra samma saker hela tiden #allagäddor
Citera
2026-09-11, 00:17
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karateillern
Nej där knöt du ihop säcken. det finns alltså inga barn och då finns det knappast pedofiler heller. Du går ju från klarhet till klarhet du lol. Tomte!
Jag gillar ditt resonemang. Det är lite gulligt på något sätt. Tyvärr är det alldeles felaktigt. Flera av gäddorna är dömda - nu senast #832 - och då har man riktiga offer.
Citera
2026-09-11, 00:38
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Jasså?
Det är bara att kolla Lex Base, Mr. Koll etc så får du såväl adress , arbete , bil, inkomst etc.
Sätt igång din fegis, men du är väl ingen riktig karl din pussy.
Jag har koll på ID på dom allra flesta gäddor. Däremot känner jag dom inte personligen. Det var ju det frågan gällde.
Citera
2026-09-11, 00:45
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Du är ju så korkad så att klockorna stannar.. ni sitter ju här och kallar folk för pedofiler till höger och vänster och det minsta man kan begära är ju att ni förklarar er.. vilka barn pratar om vi här?

Men oj fanns det inga barn hos dumpen?? utan dem är det ju liksom svårt att kalla någon pedofil eller är det svårt att ta in för dig? Sedan vad folk har gjort tidigare i livet eller vilka domar de har för olika saker eller om de gillar äppelpaj är väl högst orelevant? De enda kriminella i situationerna dumpen vs gäddorna är ju dumpen. har det gått dig förbi? lol. din lallare.
Det finns massor av offer för pedofilerna hos Dumpen. #832 är det färskaste exemplet. Att du inte fattar det kan du inte skylla på oss för. Din egen oförmåga att förstå komplexa resonemang får du nämligen ansvara för själv.
Citera
2026-09-11, 08:07
Moderator
Mappings avatar
Vänligen håll er till ämnet, i den här tråden diskuterar vi BARA gäddorna, inte generellt kring pedofili, vad man rent allmänt borde göra med gäddor. Använd heller inte tråden för chat med andra användare, skicka PM istället. Mängder med inlägg raderade och varningar för 0.03 utdelade.
/Mod
Citera
2026-09-11, 08:12
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
I situationen dumpen vs gäddorna finns inga pedofiler eller barn, där finns bara ett kriminellt medborgargarde som blåser folk och begår kriminella handlingar.

I övrigt kan vi kalla ca 825 st för golfspelare istället enligt ditt sätt att resonera. eftersom du är mån att kalla de få som dömts tidigare av staten för olika sexualbrott mot barn för pedofiler. De övriga 825 som är ostraffade medborgare spelar säkert golf fotboll grillar eller gillar kakor och bör enligt ditt patos då benämnas för detta istället eftersom dumpen är fiktiva och bedriver kriminell verksamhet.

Är det inte bättre att istället erkänna att du har för mycket fritid och svårigheter att koordinera tankarna rätt istället?
Några gäddor är redan dömda och har verkliga offer precis som det senaste fanskapet #832 har Dom flesta av gäddfångsterna är inte dömda - än. Dumpens konfrontationer syftar bl a till att identifiera eventuella okända offer för deras framfart. Det verkar som att du är alldeles för upptagen med att vara arg för att hinna tänka i dom banorna. Istället rapar du upp samma trams om kriminellt medborgargarde som du alltid gör. Vem vet, du kanske har lika mycket fritid som jag?
Citera
2026-09-11, 10:41
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Men nu får du väl ändå rycka upp dig Clueless, Det hör ju var och en hur negern smackar fram sin egenpåtagna dialekt exakt så som stäppnegrer gör. Tror det har att göra med att deras läppar är så stora ihop med små stämband så att ljudet blir exakt på ett sätt som bara en riktig stäppneger kan frambringa. Dessutom skulle ingen normal människa stå och gasta om kukbilder och betee sig som ett svin där barnfamiljer ska handla sitt godis. Det har förmodligen att gör med att IQn i afrika snittar på 70.

588 stod verkligen upp på ett hedervärt sätt

Inte illa, både förorättad gädda och skriver som SD-white-trash-tomtarna gör. Ett perfekt exempel dumpens fångst.
Citera
2026-09-11, 10:54
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
#832 är en av de bästa (top 10?) fångsterna Dumpen gjort. Vilken otroligt vidrig människa och som uppenbarligen är riktigt jävla farlig. Det finns liksom inget annat än Dumpen som råder bot på ett sånt här svin. #832 får nog skaffa peruk och han inte vill bli igenkänd i sin jakt på sårbara HVB-barn som han kan strypa under våldtäkten.
Citera
2026-09-11, 11:15
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
#832 är en av de bästa (top 10?) fångsterna Dumpen gjort. Vilken otroligt vidrig människa och som uppenbarligen är riktigt jävla farlig. Det finns liksom inget annat än Dumpen som råder bot på ett sånt här svin. #832 får nog skaffa peruk och han inte vill bli igenkänd i sin jakt på sårbara HVB-barn som han kan strypa under våldtäkten.
Ja, #832 var en särdeles vidrig jävel med alldeles riktiga offer, trots att gäddkramarna har lite svårt att ta in detta faktum. Det fanns ytterligare en gädda (minns inte numret) som också var riktigt grov. Han hade våldtagit en tjej med en kniv, alltså inte bara hotat henne utan använt den vid själva våldtäkten. Denna gädda tog lyckligtvis livet av sej, om jag inte minns alldeles fel.
Citera
2026-09-11, 11:30
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Nu är det slutspurten till valdagen på söndag 😍
Tror ni de sparat några riktigt goda slabbiga gäddor till fre-lör-sön? Varit lite för mycket dussinsgäddor de sista kan jag tycka.
Ge oss några riktiga monster nu föfan 🤩
Jag skulle ändå säja att #832 är en riktigt vedervärdig gädda. Den som stryper en 13-åring till medvetslöshet under en våldtäkt måste nog anses som hyfsat grov. #827 var en fin fångst också, med knarkgömma på jobbet och allt. Själv väntar jag på den första nekrofilgäddan.
Citera
2026-09-11, 14:20
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Så enligt dig, ska man tänka bort vad gäddorna gjort tidigare. Men inte vad Sara gjort? Förstår du inte hur skevt det låter? Lika skevt som att en gädda som 588, med fläbess för småtjejer jobbar i en godisbutik utanför Högstadieskola.
Han vill ju att barnen ska bli utsatta uppenbarligen annars så skulle han inte skriva så
Citera
2026-09-11, 15:19
Avstängd
ERKKANMs avatar
Hur går det för Gädda #588 då? Jag minns att han verkligen blev kär i vad han trodde var ett barn haha, och valde att skicka en kuk bild och fantiserade om att han förgrep sig på henne.
Bara det att någon tydligen visste att han skulle skicka bilden till en läkare på Kry för att han antagligen hade klåda på kuken men hade "råkat" skicka till fel person
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in