2026-09-10, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Hur mycket tror ni Jockiboi kan lägga på stämningar innan det är slut i spargrisen?
Han är nog inne på de sista slantarna snart. Kommer bli en kall vinter för vår blonderade mytoman.

Spargrisen skramlar tystare än sedan 2011 just nu😱
Citera
2026-09-10, 22:09
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macranna
Han är nog inne på de sista slantarna snart. Kommer bli en kall vinter för vår blonderade mytoman.

Spargrisen skramlar tystare än sedan 2011 just nu😱
Och skulderna bara växer
Och tv-jobben sinar. Samarbeten sinar.
Inkomsten från Youtube är inte i miljonbelopp. Visningarna är till stor del köpta.
Köpta subscribers på både Youtube och Instagram.
Du är en bluff, Jockiboi!
Citera
2026-09-10, 22:18
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Tror ni att Jocke kommer kunna knipa käft om dagens framgång i podd, till Anjo, indirekta pikningar, et c...? Jag är långtifrån säker.
Håller med dig. Han är en notorisk over sharer.
Citera
2026-09-10, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ggknallin
Ska bli intressant när det dras till rätten och anses som olaga integritetsintrång och ev. upphovsrätt även där, för som ni alla juridiska genier vet så tillämpas dessa lagar i flera led. Att sprida information eller printar på ett ev. dataintrång och att man överkommit kontoinformation och dylikt.
Vågar de brösta de ev. skadestånden så hatten av!
Varför skulle Jocke dra det till rätten när han Varit drivande i det största olaga integritetsintrånget på youtube (det mot Linnea och Chrippa) och han gav Anjo Julias kontoutrag (med syfte att dom skulle publiceras) för inte så länge sedan? Fool me once, fool me twice. Polisen kanske börjar undra varför Joakim hela tiden blir polisanmäld för det han anmäler andra för.

Tror du att Jocke vill ha löpsedlar i media som uppmärksammar hur drivande han varit och är i att hålla igång och göra konflikten med Chrippa mer infekterad och hur han har mutat Julia till umgängessabotage?
Senast redigerad av Pallal 2026-09-10 kl. 23:22.
Citera
2026-09-10, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Och skulderna bara växer
Och tv-jobben sinar. Samarbeten sinar.
Inkomsten från Youtube är inte i miljonbelopp. Visningarna är till stor del köpta.
Köpta subscribers på både Youtube och Instagram.
Du är en bluff, Jockiboi!
Det där skuldberget skulle jag inte ens unnar min värsta fiende. Varför är han så ekonomiskt retarderad? Köptrenden för när han köper nya följare är tillbaka igen.

+333 nya följare per dag, exakt den summa som alltid registreras när han har haft ett stort nederlag och unnar sig en falsk egoboost bestående av 10 000 köpta prenumeranter som plåster på såren.
https://socialblade.com/youtube/channel/UCy8nxID41QLex23-iFiRtIQ

Men tingsrätten var bra?
Senast redigerad av Pallal 2026-09-10 kl. 23:22.
Citera
2026-09-10, 23:39
Medlem
Mytomanen Joakim Lundell säger på sin youtubekanal att dom behövde ta in säkerhetspolis (vilket då är SÄPO) på bröllopet på grund av bombhot. Det är inte sant.

SÄPO, ta Jockiboi i örat, hans mytomani är en säkerhetsrisk för riket.
Senast redigerad av Pallal 2026-09-11 kl. 00:11.
Citera
2026-09-11, 00:17
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Mytomanen Joakim Lundell säger på sin youtubekanal att dom behövde ta in säkerhetspolis (vilket då är SÄPO) på bröllopet på grund av bombhot. Det är inte sant.

SÄPO, ta Jockiboi i örat, hans mytomani är en säkerhetsrisk för riket.
SÄPO jobbar inte med personskydd för vanliga medborgare, det är polisen som gör den bedömningen ifall det behovet skulle finnas och det är ingenting han kommer att få efter en kritisk kommentar i DM.

Tacksamt med så hjärndöda följare att dom sväljer alla lögner även om nu många sett igenom masken pga eldsjälar som BGB, CW och LB, A.Ö, MV mfl.
Citera
2026-09-11, 00:26
Medlem
RumpTrollets avatar
är blockad av lill pojken jocke boy på instagram...så kan någon uppdattera om han uttalat sig något kring rättegången där eller andra platser? tack alla bjussiga
Citera
2026-09-11, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DocHabilis
Gissar att han överlever vintern bättre än dig ….
Förmodligen inte (ekonomiskt menar jag). Jag är tydlig så att Lundell (yttrandefrihetens motståndare) inte polisanmäler mig för ganska grovt mordhot.

Han kan inte plocka ur företagets tomma kassa och privat har han inte svängrum för vad som komma skall. På Cissi Wallin lät det som att det här blev dyrt, han har inte betalat leverantörerna för bröllopet, han har inga inkomstbringande projekt på gång, Mördarna blev en sunk cost, han kommer snart att behöva betala Annika 50 000 och fler avgöranden om relativt stora summor väntar i höst.
Citera
2026-09-11, 02:32
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DocHabilis
Fattar inte heller? 😅😅 Vilka matar tråden 411 ggr per dygn med hat? Och andra forum btw. Vilken lyx att ha den arbetsbefriade tiden varje dag…
Du påstår att andra är "arbetsbefriade", samtidigt sitter du själv här kl 01.00 på natten

Varför försvarar du Jocke så maniskt? Varför är det så viktigt för dig?

Fakta är att Jocke försökte stämma medviktarna på 500 000 kr och inte fick några 500 000 kr.

Och pratade inte Jocke själv om hur han var nervös/rädd för att åka till tingsrätten, så han verkar ha planerat att åka men sen inte vågat? Jag har för mig det var i Jockes podd han pratade om det, men jag kan ha missuppfattat
Citera
2026-09-11, 02:35
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Förmodligen inte (ekonomiskt menar jag). Jag är tydlig så att Lundell (yttrandefrihetens motståndare) inte polisanmäler mig för ganska grovt mordhot.

Han kan inte plocka ur företagets tomma kassa och privat har han inte svängrum för vad som komma skall. På Cissi Wallin lät det som att det här blev dyrt, han har inte betalat leverantörerna för bröllopet, han har inga inkomstbringande projekt på gång, Mördarna blev en sunk cost, han kommer snart att behöva betala Annika 50 000 och fler avgöranden om relativt stora summor väntar i höst.
Vart har du fått informationen att han inte betalade leverantörerna på bröllopet? Det låter ju helt sjukt.

Jocke tjänar ju pengar både på youtube och podden, så slutar han slösa pengar på att stämma alla som inte hyllar honom, och är lite ekonomisk så kommer han nog överleva.
Frågan är om Jocke kan göra det...
Citera
2026-09-11, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
SÄPO jobbar inte med personskydd för vanliga medborgare, det är polisen som gör den bedömningen ifall det behovet skulle finnas och det är ingenting han kommer att få efter en kritisk kommentar i DM.

Tacksamt med så hjärndöda följare att dom sväljer alla lögner även om nu många sett igenom masken pga eldsjälar som BGB, CW och LB, A.Ö, MV mfl.

Om det är ett bombhot, så är det inte personskydd.
Men om det är en livesändning, där man samlar ett stort antal kända personer som bombhotas så är det inte orimligt idag att Säpo varit inblandade någonstans i processen. Det kallas inte personskydd utan terroristbekämpning, vilket faktiskt är en uppgift för tomtarna.

Nu säger jag inte att Säpo varit inblandade eller inte. Bara att det inte är helt orimligt under givna förutsättningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in