2026-09-03, 00:16
Medlem
hazard simpsons avatar
Så då har då us marine anlänt till stan. Runt 5000 har jag hört. Kan bli livat i stan. Ska ut på stan och se hur dom sköter sig. Återkommer
Citera
2026-09-03, 02:51
Medlem
Kanske kan bli en liten ny Tiger Woods🙂.

Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Så då har då us marine anlänt till stan. Runt 5000 har jag hört. Kan bli livat i stan. Ska ut på stan och se hur dom sköter sig. Återkommer
Citera
2026-09-03, 04:25
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:

De har dessutom varit isolerade på en båtjävel i 288 dagar, och har nio orörda månadslöner på sina konton.
Så det kan nog bli livat ja….
Rapportera gärna vad du ser!
Citera
2026-09-03, 09:51
Medlem
Citat:

Själv håller jag mig borta från Pattaya denna helgen, just pga. dessa
Citera
2026-09-03, 14:22
Medlem
feemaxxxs avatar
Blir kul och se vad som händer…rapportera nu som är pã plats. 5000 soldater lãter mycket, men med tanke på att Pattaya har ca 50-80 tusen (säger ChatGPT) kanske det inte blir så farligt. Chat GPT säger också att det finns ca 26-60 tusen bartjejer, så bottenskrapet får nog räkna med att inte kamma ihop storkovan.

Jag var i Phuket under Irakkriget när marinen kom. Hänge massa ballongen och plakat “welcome us navy”. Det var ett par kvällar som det var fullt, men det var inte så farligt. Hade förväntat mig mer..
Citera
2026-09-03, 21:26
Medlem
BlueMarlin123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxxZ
Själv håller jag mig borta från Pattaya denna helgen, just pga. dessa
Klart du gör Alexxxxx as AN HIPPO EXPAT ,Fråga varför besöker du Pattaya som du så föraktat så mången gång ä?
Citera
2026-09-04, 04:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueMarlin123
Klart du gör Alexxxxx as AN HIPPO EXPAT ,Fråga varför besöker du Pattaya som du så föraktat så mången gång ä?

Visa var jag har sagt att jag föraktar Pattaya. Annars, håll käft i fortsättningen.

Hade jag föraktat Pattaya hade jag väl knappast haft ett flertal hus och en lägenhet där?

Hade jag föraktat Pattaya hade jag väl inte åkt dit flera gånger i månaden?

(Ska du försöka vara internationell och prata engelska så ska du använda "a", och inte "an" framför "Hippo" då man uttalar h. Däremot så skriver du "an hour", eller "an honor", eftersom h:et är stumt.
Liten gratislektion här så du slipper framstå som en ännu större idiot)
Citera
2026-09-04, 04:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
Blir kul och se vad som händer…rapportera nu som är pã plats. 5000 soldater lãter mycket, men med tanke på att Pattaya har ca 50-80 tusen (säger ChatGPT) kanske det inte blir så farligt. Chat GPT säger också att det finns ca 26-60 tusen bartjejer, så bottenskrapet får nog räkna med att inte kamma ihop storkovan.

Jag var i Phuket under Irakkriget när marinen kom. Hänge massa ballongen och plakat “welcome us navy”. Det var ett par kvällar som det var fullt, men det var inte så farligt. Hade förväntat mig mer..

Det blir säkert lite mer fart på vissa gator, där dom samlas, men det är ju ingenting jämfört med hur det är under högsäsong.

Med tanke på att det finns någonstans runt 75,000-100,000 hotellrum i Pattaya, och att Pattaya/Chonburi årligen tar emot 25,000,000 turister, vilket motsvarar nästan 70,000 pers om dagen så är det inte någon större grej.
Citera
2026-09-04, 07:25
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
De har dessutom varit isolerade på en båtjävel i 288 dagar, och har nio orörda månadslöner på sina konton.
Så det kan nog bli livat ja….
Rapportera gärna vad du ser!

Jag har varit både i Pattaya och Manilla när hangarfartyg plus deras typ 10-12 skyddsskepp anländer
Första gången på 90 talet när Nimitz kom var det ett djävla liv första natten
Sen var det Thaisnutar och US militärpolis i varenda hörna
Kul i Manilla med mycket lesbiska jänkarbrudsf som var helt galna
Citera
2026-09-07, 15:57
Medlem
hazard simpsons avatar
Inte fan märkte man av us marine. Dom var väl på soi 6 eller ws. Jag hänger inte där. Mest på Metro och tre town.
Citera
2026-09-10, 22:13
Medlem
BlueMarlin123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxxZ
Visa var jag har sagt att jag föraktar Pattaya. Annars, håll käft i fortsättningen.

Hade jag föraktat Pattaya hade jag väl knappast haft ett flertal hus och en lägenhet där?

Hade jag föraktat Pattaya hade jag väl inte åkt dit flera gånger i månaden?

(Ska du försöka vara internationell och prata engelska så ska du använda "a", och inte "an" framför "Hippo" då man uttalar h. Däremot så skriver du "an hour", eller "an honor", eftersom h:et är stumt.
Liten gratislektion här så du slipper framstå som en ännu större idiot)
Skärp dig patte , stekar som dom du äter minst 3000b varje dag enligt dig mytoman
Inte en endaste klocka har enligt Alex blivit erbjuden av araberna, indierna för klädseln hen tror är ***
ska vi fortsätta på fakta vad mytomanen säger ,snorungen som älskar wannabe expat
Citera
2026-09-11, 01:22
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueMarlin123
Skärp dig patte , stekar som dom du äter minst 3000b varje dag enligt dig mytoman
Inte en endaste klocka har enligt Alex blivit erbjuden av araberna, indierna för klädseln hen tror är ***
ska vi fortsätta på fakta vad mytomanen säger ,snorungen som älskar wannabe expat

Är du full på riktigt eller spelar du bara dum?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in