Vilka partier är det som egentligen är köpta av Zionistiska Israel?
SD och KD är det absolut men nyligen gick även L ut med kraftfullt stöd och har fått bra betalt i form av att bigtech bolagen nu vräker ut reklam för L.
Israel är viktigt för att kontrollera energi och Zueskanalen, Utan den kontrollen fungerar inte petrodollarn vilket är viktigt för banker
Samtidigt produceras mycket flyktingar och det gillas också av bankerna
Andra som jobbar för Israel är Christian Petersson, Nick Alinia, Det Fria Sverige, Riks, Swebbtv, Ingrid och Maria och Jens Ganman. För det har jag HÖRT!
Andra som jobbar för Israel är Christian Petersson, Nick Alinia, Det Fria Sverige, Riks, Swebbtv, Ingrid och Maria och Jens Ganman. För det har jag HÖRT!
Ja kan hålla med där, deras plånböcker har nog fått påfyllning av Israel ja
Ställer mig högst tveksam till att något parti i Sverige är köpt av Israel.
I USA är det ganska vanligt att judiska grupper sponsrar enskilda politiker. Där politikern använder pengarna för sin valkampanj, och sedan förväntas vara pro-Israel som tack och skicka en massa amerikanska skattebetalares skattepengar till Israel.
Att partier i Sverige skulle vara köpta av Israel låter som något påhittat av pro-pallar.