Citat:
Ursprungligen postat av
ursprungligen
Det där om Tre Backar var en alternativ teori, ungefär som att UFOn skulle skjutit OP.
Det går också att bara läsa innantill och dra slutsatsen att YN mötte mannen hon såg på DBG på David Bagares Gata, eftersom det är vad hon själv berättar.
Det är väl till och med så att HH har påstått att YN var helt nykter på mordnatten? Det är väl ytterligare ett missförstånd från polisens sida?
Precis, det var det jag anspelade på med referensen till forumavdelningen
Konspirationer och alternativa teorier. Jag bara spelade med lite.
Bra spanat att HH påstod att YN var helt nykter. Ännu en slarvmiss från polisens sida.
Jag tror generellt att man ska vara väldigt försiktig med att tro att polisen hade någon sorts ”hemlig kunskap” som på något sätt skulle rättfärdiga deras bisarra fikarumsspekulationer.
Det var knappast ”hemlig kunskap” som fick dem att tro att Engström hette Älvström. Det var knappast ”hemlig kunskap” som fick dem att tro att Björkman hette Boström. Eller att SE hade beige rock i Rapport.
På samma sätt var det knappast ”hemlig kunskap” som fick KP att köra i diket och tro att SE stämplade ut först efter väktarsamtalet. Och det var knappast ”hemlig kunskap” som fick Linder att slänga ur sig att AZ inte såg någonting, ”vad jag minns”.