2026-09-10, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsan747
Lågutbildade och lågbegåvade personer lägger sin röst på SD, så det tror jag att hon gör. Om hon vet att det är val på söndag.
Tror jag med med tanke på hennes rasistiska inlägg på facebook
Citera
2026-09-10, 09:34
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Undra om hon köpte lekstugan på firman eftersom hon rapporterade så flitigt om den i början?
Citera
2026-09-10, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Undra om hon köpte lekstugan på firman eftersom hon rapporterade så flitigt om den i början?

Säkert. Är väldigt nyfiken på om Skatteverket kommer göra en djupdykning i Hannas företagsekonomi
Citera
2026-09-10, 10:01
Medlem
Clytemnestras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Tror jag med med tanke på hennes rasistiska inlägg på facebook

Vad exakt har hon skrivit? 👀
Citera
2026-09-10, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clytemnestra
Vad exakt har hon skrivit? 👀

Vill minnas att hon skrev antisemitiskt och även använde nedlåtande ord typ cp för att uttrycka sitt missnöje över något. Finns info om det längre bak i tråden, H har stängt ner sin FB nu eller iaf tagit bort inläggen
Citera
2026-09-10, 10:29
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Alltså Hanna Theorin ska skicka en till remiss för att få snabbare hjälp för "hennes hysterektomi " 🤡🤡🤡 Så vitt jag vet kan man bara ha en aktiv remiss för en operation oavsett om det är landsting, sjukhus eller privat.
Citera
2026-09-10, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Alltså Hanna Theorin ska skicka en till remiss för att få snabbare hjälp för "hennes hysterektomi " 🤡🤡🤡 Så vitt jag vet kan man bara ha en aktiv remiss för en operation oavsett om det är landsting, sjukhus eller privat.

Ja man brukar väl bara ha en aktiv remiss igång gällande samma ärende.
Men däremot kan hon väl bli erbjuden hjälp hos andra landsting, privata kliniker osv om inte det "rätta sjukhuset " har en tid inom vårdgarantin?

Men en annan sak.... Har hon sminkat sig innan ett läkarbesök? Skulle man inte så krasslig och trött ut som möjligt för att få hjälp?
Citera
2026-09-10, 10:46
Medlem
VåRdEn HaR sTeNkOlL
Citera
2026-09-10, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enkkonatigprick
Ja man brukar väl bara ha en aktiv remiss igång gällande samma ärende.
Men däremot kan hon väl bli erbjuden hjälp hos andra landsting, privata kliniker osv om inte det "rätta sjukhuset " har en tid inom vårdgarantin?

Men en annan sak.... Har hon sminkat sig innan ett läkarbesök? Skulle man inte så krasslig och trött ut som möjligt för att få hjälp?
Hon har säkert märkt att den metoden inte fungerar
Citera
2026-09-10, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
VåRdEn HaR sTeNkOlL

”Jag vill göra min hysterektomi på sjukhus x för de har steeenkoll på min IVF och att jag gjort en abort där”.

Verkar inte som att Hanna förstår att läkare och annan vårdpersonal är neutralt inställda till alla sina patienter. De läser i journalen och frågar eller undersöker det de behöver veta.

Hon verkar tror att de bryr sig om henne som person och att de har en personlig anknytning
Citera
2026-09-10, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somntutiss
”Jag vill göra min hysterektomi på sjukhus x för de har steeenkoll på min IVF och att jag gjort en abort där”.

Verkar inte som att Hanna förstår att läkare och annan vårdpersonal är neutralt inställda till alla sina patienter. De läser i journalen och frågar eller undersöker det de behöver veta.

Hon verkar tror att de bryr sig om henne som person och att de har en personlig anknytning
Abort i v 16 tom enligt detta klipp. Jag skrollade bakåt i hennes flöde och fostret slutade växa v 9. Vecka 12 gjorde hon ul och dagarna efter det ul gjorde hon abort.
Fick GROV ångest av att skrolla hela hennes sjukdomshauls-flöde 😂
Citera
2026-09-10, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somntutiss

Så hon har skickat en egenremiss till sjukhus Y, men ska besöka Kvinnokliniken på sjukhus X. Nu verkar hon vilja att Kvinnokliniken på sjukhus X också ska skicka remiss? Hon verkar redan ha ställt in sig på att en hysterektomi ska genomföras och i samma veva vill hon att en äggledare avlägsnas? Vad händer? Så. Många. Frågor?!

Varför envisas hon med att inta provera och inte ens testa spiral, som med större sannolikhet kan hjälpa. Vad är detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in